Waar zijn alle MF'ers toch gebleven ?

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Hey allemaal. (die er nog zijn)

Het valt mij op dat het de laatste tijd heel erg rustig is op MF?
Hoe komt dat toch?
Voorheen waren de bezoeken en de reply's veel hoger ten opzichte van nu.
Als je kijkt in dit algemene Topic is het laatste gereageerd om half 3 vanmiddag.
Ook als je kijkt bij reacties en je eigen post.
Als je eerst iets gepost had was het binnen een paar dagen van de eerste pagina verdwenen of je stond alweer ergens onderaan.
Nu staat b.v. je advertentie na een week nog op de eerste pagina en is pas 15 plaatsen gezakt.

Zou wel eens willen weten hoe dat komt en misschien dat de moderators er iets mee kunnen doen. Want ik vind het persoonlijk een stuk minder gezellig als voorheen en ik ben al dik 5 jaar lid ofzo.

Groetjes Alex
 
Laatst bewerkt:
Nee mij zul je daar niet zien. Ik zit momenteel nog wel een tijdje in Houten. Is ietsje dichterbij voor mij duzz minder file *O*
 
tjaaa... ik zelf zit elders op andere forum's...

nouja... eigenlijk nog maar 1tje.

kom af en toe nog wel eens leden tegen van het MF Forum.

Misschien dat ik volgend jaar wat meer post, hopelijk foto's van diverse race klasse's.
 
Ik denk dat ieder topic-item al minstens 10 keer langs is geweest. bv van 'wat vind je van mijn pak?', 'mijn motor is gestolen' en niet te vergeten 'ik ben zenuwachtig voor mijn rij-examen.' Alleen de die-hards blijven reageren.

Als ik 1 van bovenstaande voorbeelden zie, dan geloof ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een pekelcomputer en die is niet zo snel... -O-
Zodra de lente weer begint zit ik weer achter mijn supersportpc... O-)
 
Hey allemaal. (die er nog zijn)

Het valt mij op dat het de laatste tijd heel erg rustig is op MF?
Hoe komt dat toch?
Voorheen waren de bezoeken en de reply's veel hoger ten opzichte van nu.
Als je kijkt in dit algemene Topic is het laatste gereageerd om half 3 vanmiddag.
Ook als je kijkt bij reacties en je eigen post.
Als je eerst iets gepost had was het binnen een paar dagen van de eerste pagina verdwenen of je stond alweer ergens onderaan.
Nu staat b.v. je advertentie na een week nog op de eerste pagina en is pas 15 plaatsen gezakt.

Zou wel eens willen weten hoe dat komt en misschien dat de moderators er iets mee kunnen doen. Want ik vind het persoonlijk een stuk minder gezellig als voorheen en ik ben al dik 5 jaar lid ofzo.

Groetjes Alex
Je bent welgeteld 5 jaren, 1 maand en 17 uren lid van Motor-Forum.nl *O*
Oh trouwens, je woont om de hoek bij mij zie ik net :9


Even vriendelijk zwaaien naar je :W :W :W
 
A) Door de censuur en omdat off-topic niet meer alles getolereerd wordt????

B)Of ze zijn allemaal aan lager wal geraakt en zijn nu zware drugsgebruikers???

C) Geen mening of ze hebben geen mening meer?
 
Nu staat b.v. je advertentie na een week nog op de eerste pagina en is pas 15 plaatsen gezakt.
Komt (mede) omdat er eerst maar één Te Koop-forum was en nu drie... Verder valt het volgens mij wel mee hoor; in Algemene Motorpraat is het nog druk zat. En traditioneel wordt het tijdens de wintermaanden een stuk drukker, als alle winterstoppers zich melden om het motorgevoel nog een beetje vast te houden :]
 
Ik voel me wel aangesproken. :P

Van 20 reactie per dag naar 2 per maand. Mijn reden is dat ik wat serieuser in het leven sta en tijdens werkuren niet meer aan het MF'en ben. _O-

(Heb lunch nu)
 
Het heeft er misschien ook wel mee te maken dat je hier bijna geen nieuw topic mag openen zonder dat je uitgezwaaid wordt, er aan wordt herinnerd dat er ook een zoekfunctie bestaat, je topic wordt afgedaan als "is het al vrijdag of wat?"... :Z
Veel die-hard leden slagen er ook in om nieuwkomers af te schrikken door dit soort antwoorden te geven op de eerste vraag die die mensen op dit forum stellen.
 
Het heeft er misschien ook wel mee te maken dat je hier bijna geen nieuw topic mag openen zonder dat je uitgezwaaid wordt, er aan wordt herinnerd dat er ook een zoekfunctie bestaat, je topic wordt afgedaan als "is het al vrijdag of wat?"... :Z
Veel die-hard leden slagen er ook in om nieuwkomers af te schrikken door dit soort antwoorden te geven op de eerste vraag die die mensen op dit forum stellen.
is het al vrijdag?

even zwaaien hoor :W

de zoekfunctie al bekeken :?

zonder dollen... misschien zijn mensen wel daadwerkelijk slim geworden en gebruiken ze de zoekfunctie :o

meeste onderwerpen zijn namelijk al besproken en de meest terugkerende hebben een centraal topic gekregen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan