Waar zijn alle MF'ers toch gebleven ?

Hey allemaal. (die er nog zijn)

...

Zou wel eens willen weten hoe dat komt en misschien dat de moderators er iets mee kunnen doen. Want ik vind het persoonlijk een stuk minder gezellig als voorheen en ik ben al dik 5 jaar lid ofzo.

Groetjes Alex

Ik denk dat het verloop hier op MF best groot is. Veel mensen die komen en gaan.

Maar toch deel ik je gevoel wel, het lijkt minder gezellig dan "vroeger".

Kan ook aan mij liggen. 8-)

ben dan ook nog maar 2 jaar lid. O-)




EDIT: hier trouwens nog even op inhakend. Je leest hier een hoop berichten van mensen die dierbaren verloren hebben. Erg begrijpelijk, maar een van de redenen dat ik nog steeds iedere dag op de fiets spring is de unieke ervaring die het rijden met zich mee brengt. Mijn punt cq vraag is; waren er vroeger niet veel meer topics aangaande fijne bochten, leuke ritten, goede rijmaatjes, enz, enz, ipv de vele (zeer terechte) topics aangaande ongelukken ed?

Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Zoals een wijs man ooit zei; elk nadeel heb ze voordeel.
Ik poste in het begin ietsje meer in algemeen, maar tegenwoordig blijf ik steeds meer in het specifieke 'tour-forum' zeg maar.

In algemeen staan ook steeds meer topics waarvan ik denk 'tjonge jonge, we doen met zijn allen wel elke keer hetzelfde stomme dansje'.
Welk dansje? Nou zo:
-Persoon X raakt rijbewijs kwijt.
-Poster A vinden dat zijn eigen schuld.
-Poster B vind poster A een moraalridder.
-Persoon X zegt dat de agent een lul is.
-Poster C tot en met H zijn het hier mee eens.
-Poster I vind dat poster A een moraalridder is, de agent een lul is, en steekt een auto in brand om dit te laten blijken.
-Poster J vind dat persoon X gewoon een brief moet schrijven aan de officier van justitie.
-Poster K vind dat poster J een stomme suggestie doet.
-Poster L vind dat ook, justitie heeft een hekel aan motorrijders.
-Poster M tot en met R vinden dat justitie samenzweert met rijkswaterstaat om vangrails zo dodelijk mogelijk te maken.
-Poster S vind het allemaal veels te ver gaan en zweert nooit meer te reageren.
-Poster T lacht poster S uit.
-Poster S reageert op poster T.
-Poster T noemt poster S een hypocriete lul.
-Poster S daagt poster T uit tot een gevecht.
-Moderator U waarschuwt dat mensen wel erg ver off-topic gaan en dat het straks op slot gedaan word.
-Poster V en W eisen dat het volk mag spreken en noemen moderator U een nazi.
-Poster X vind dat persoon X zijn naam heeft gestolen en noemt hem een dievenkind.
-Poster Y eist dat moderator U hem 'kapitein' noemt wegens een ongerelateerd eerder voorval.
-Poster Z vind het allemaal wel welletjes en stopt met motorrijden.
-Persoon X heeft zijn rijbewijs terug tot grote woede van enkele posters.
-Moderator U doet het topic op slot want 'dit lijd nergens toe'.

-Poster G opent een topic om moderator U te wijzen op zijn typefout.

:+

Dit zijn nu de reacties die MF en de mensen erop zo leuk maken !! _O- _O- _O-
Maar vind het alweer een gezellig topic worden. :Y
Nu heel MF weer even infecteren en dan komt het zeker wel weer goed.

Maar er zijn zeker wat MF'ers die reageren maar vooral de die hards die MF sponsers zijn. :P
 
15euro per jaar dat is toch het praten niet waard?
als je gaat stappen verzuip je makkelijk 70euro op een avond :Y
dus wie sponsort er nog meer binnenkort?
 
Laten we niet in een negatieve cirkel blijven steken en er gewoon wat van maken....tot nu toe is MF gezellig :Y
en dit soort topics houden je scherp........hoop ik :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan