Waar zijn alle MF'ers toch gebleven ?

Maareh... volgens mij moeten er meer meiden op MF komen die (zogenaamd) single zijn.


Misschien als een paar MF-ers zich inloggen als gewillige meiden, moet je is kijken wat er dan gebeurd!
 
Maareh... volgens mij moeten er meer meiden op MF komen die (zogenaamd) single zijn.


Misschien als een paar MF-ers zich inloggen als gewillige meiden, moet je is kijken wat er dan gebeurd!

Maar dan moeten ze wel met een hoge stem typen anders valt het op...
 
Laatst bewerkt:
vind mezelf nog een echte diehard forummer,elke dag even lezen :)
bij offtopic is het idd niet zo gezellig meer dus kijk ik er al maanden niet meer naartoe
de snelle onderwerpen blijven natuurlijk leuk :Y
en zit ook nog op paar autoforums, snelle motoren en auto's altijd goed :Y
mis alleen nog paar snelle vrouwen :P
 
Ach, wat wil je?
Als er iets te reageren is reageer ik. Dus heel weinig in het Algemeen forum.
En op techniek?
Steeds weer die slippende koppelingen, en kapotte regelaars van Japanse motoren.... :)
Maar ik ben er wel, en kijk bijna elke dag.
Groeten,
Eduard.
 
5 jaar lid en 1600 posts... Zo gezellig ben je zelf anders ook niet :+

Of ik plaats alleen serieuze reacties en dan hoef je niet zoveel en vaak te posten he :P :+
Maar zit vaak genoeg op MF anders zou het me niet opvallen dat het zo rustig is de laatste tijd. :Z
 
Maareh... volgens mij moeten er meer meiden op MF komen die (zogenaamd) single zijn.


Misschien als een paar MF-ers zich inloggen als gewillige meiden, moet je is kijken wat er dan gebeurd!

Nix veranderd die FHM: still goin´ strong. Al jaren ´n bekende MF ´er, duidelijk bewijs dat M-F nog steeds leeft!
 
Ik ben maandag t/m vrijdag aan het werk dus kan niet bij een pc komen, maar vrijdag t/m zondag stijgt het aantal posts aanzienlijk...

Ben er dan mischien nog niet zo lang, maar ben ook nog niet van plan te gaan... :+
 
Vroeger, toen de dieren nog praatten en de vogels op 4 poten liepen, was het publiek net iets "rijper" dan nu.
tegenwoordig zijn de meesten snotneuzen die enkel topics openen over hoe snel ze wel kunnen rijden en die de rebel PROBEREN uit te hangen door de arm der wet tegen te spreken en hun gelijk te halen.

Is er dan eens een "luchtig" topic waar men probeert te lachen en te zeveren is men er als de kippen bij om met slotjes te gooien
Mwah, als ik het vergelijk met tig jaar geleden is het testosteron gehalte juist minder geworden.
Het is nu (wat al eerder is gezegd) een modegril om alles af te zwaaien en af te doen als vrijdagmiddag topic.
 
Mwah, als ik het vergelijk met tig jaar geleden is het testosteron gehalte juist minder geworden.
Het is nu (wat al eerder is gezegd) een modegril om alles af te zwaaien en af te doen als vrijdagmiddag topic.
volgens mij is dit inmiddels een "off-topic" topic... :X
 
Toen ik een paar jaar geleden begon viel het me op dat er zoveel gebruikers tegelijk online waren. Iets meer dan 300. Ik check zojuist nog even > 315.
 
Maareh... volgens mij moeten er meer meiden op MF komen die (zogenaamd) single zijn.


Misschien als een paar MF-ers zich inloggen als gewillige meiden, moet je is kijken wat er dan gebeurd!


kun jij dat niet doen dan...???
je bent toch een meisje.
stel je gewillig op en lok die jongemannen naar MF........ :P
 
Toen ik een paar jaar geleden begon viel het me op dat er zoveel gebruikers tegelijk online waren. Iets meer dan 2000 of meer. Ik check zojuist nog even > 315.

:^

Er waren dagen bij dat er meer als 3000 gebruikers online waren, pffffffff vroegah :P
 
Ik post ook een heel eind minder als tot een half jaar terug. Komt eigenlijk omdat alles al een keer gezegd is. Daarnaast is MF op de één of andere manier minder persoonlijk geworden, voor mij althans.
 
nu kun je tenminste normaal reageren in een topic, zonder dat er opeens 30 posts tussenstaan :+

btw : Vrijdag :w



:+

Wat ook kan : users een dag lang ingelogd laten staan op de server (time-out van een paar minuten een dag maken oid :+ )
 
Laatst bewerkt:
kun jij dat niet doen dan...???
je bent toch een meisje.
stel je gewillig op en lok die jongemannen naar MF........ :P

ALs je een K#t had, had ik je gen€#kt

*D

*Nagekomen bericht*

FHM gaat nu ff een half uurtje kakken.
Dus niet wéér gelijk allerlei topics gaan openen dat het zo rustig is!!
 
Laatst bewerkt:
nu kun je tenminste normaal reageren in een topic, zonder dat er opeens 30 posts tussenstaan :+
Zoals een wijs man ooit zei; elk nadeel heb ze voordeel.
Ik poste in het begin ietsje meer in algemeen, maar tegenwoordig blijf ik steeds meer in het specifieke 'tour-forum' zeg maar.

In algemeen staan ook steeds meer topics waarvan ik denk 'tjonge jonge, we doen met zijn allen wel elke keer hetzelfde stomme dansje'.
Welk dansje? Nou zo:
-Persoon X raakt rijbewijs kwijt.
-Poster A vinden dat zijn eigen schuld.
-Poster B vind poster A een moraalridder.
-Persoon X zegt dat de agent een lul is.
-Poster C tot en met H zijn het hier mee eens.
-Poster I vind dat poster A een moraalridder is, de agent een lul is, en steekt een auto in brand om dit te laten blijken.
-Poster J vind dat persoon X gewoon een brief moet schrijven aan de officier van justitie.
-Poster K vind dat poster J een stomme suggestie doet.
-Poster L vind dat ook, justitie heeft een hekel aan motorrijders.
-Poster M tot en met R vinden dat justitie samenzweert met rijkswaterstaat om vangrails zo dodelijk mogelijk te maken.
-Poster S vind het allemaal veels te ver gaan en zweert nooit meer te reageren.
-Poster T lacht poster S uit.
-Poster S reageert op poster T.
-Poster T noemt poster S een hypocriete lul.
-Poster S daagt poster T uit tot een gevecht.
-Moderator U waarschuwt dat mensen wel erg ver off-topic gaan en dat het straks op slot gedaan word.
-Poster V en W eisen dat het volk mag spreken en noemen moderator U een nazi.
-Poster X vind dat persoon X zijn naam heeft gestolen en noemt hem een dievenkind.
-Poster Y eist dat moderator U hem 'kapitein' noemt wegens een ongerelateerd eerder voorval.
-Poster Z vind het allemaal wel welletjes en stopt met motorrijden.
-Persoon X heeft zijn rijbewijs terug tot grote woede van enkele posters.
-Moderator U doet het topic op slot want 'dit lijd nergens toe'.

-Poster G opent een topic om moderator U te wijzen op zijn typefout.

:+
 
Zoals een wijs man ooit zei; elk nadeel heb ze voordeel.
Ik poste in het begin ietsje meer in algemeen, maar tegenwoordig blijf ik steeds meer in het specifieke 'tour-forum' zeg maar.

In algemeen staan ook steeds meer topics waarvan ik denk 'tjonge jonge, we doen met zijn allen wel elke keer hetzelfde stomme dansje'.
Welk dansje? Nou zo:
-Persoon X raakt rijbewijs kwijt.
-Poster A vinden dat zijn eigen schuld.
-Poster B vind poster A een moraalridder.
-Persoon X zegt dat de agent een lul is.
-Poster C tot en met H zijn het hier mee eens.
-Poster I vind dat poster A een moraalridder is, de agent een lul is, en steekt een auto in brand om dit te laten blijken.
-Poster J vind dat persoon X gewoon een brief moet schrijven aan de officier van justitie.
-Poster K vind dat poster J een stomme suggestie doet.
-Poster L vind dat ook, justitie heeft een hekel aan motorrijders.
-Poster M tot en met R vinden dat justitie samenzweert met rijkswaterstaat om vangrails zo dodelijk mogelijk te maken.
-Poster S vind het allemaal veels te ver gaan en zweert nooit meer te reageren.
-Poster T lacht poster S uit.
-Poster S reageert op poster T.
-Poster T noemt poster S een hypocriete lul.
-Poster S daagt poster T uit tot een gevecht.
-Moderator U waarschuwt dat mensen wel erg ver off-topic gaan en dat het straks op slot gedaan word.
-Poster V en W eisen dat het volk mag spreken en noemen moderator U een nazi.
-Poster X vind dat persoon X zijn naam heeft gestolen en noemt hem een dievenkind.
-Poster Y eist dat moderator U hem 'kapitein' noemt wegens een ongerelateerd eerder voorval.
-Poster Z vind het allemaal wel welletjes en stopt met motorrijden.
-Persoon X heeft zijn rijbewijs terug tot grote woede van enkele posters.
-Moderator U doet het topic op slot want 'dit lijd nergens toe'.

-Poster G opent een topic om moderator U te wijzen op zijn typefout.

:+


_O- _O- _O- _O- _O-

ik val van mijn stoel, maar zo gaat het meestal wel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan