Waar zijn de choppers gebleven?

61C8E9E2-0CA1-464E-AABD-B92A6A27A9DD.jpeg
 
Mag dan gek zijn maar ik heb nog wel smaak,dat ontbreekt er bij jouw aan
Wat hadden we nou gezegd? Niemands smaak afkraken al is die net zo lelijk als die van hem toch?
We zouden enkel met sterke argumenten komen weet je nog?
zoals @4strokerules, de door jou geposte foto past goed bij je karakter enneh, nou ja...dat en alles zeg maar...
 
Ik heb eens opgezocht of L&L nog bestaat,ik dacht dat het niet meer bestond,maar verkoopt nog steeds erg mooie wielen
 
Ik heb eens opgezocht of L&L nog bestaat,ik dacht dat het niet meer bestond,maar verkoopt nog steeds erg mooie wielen
Bouwen vooral niet zo rijdbare motoren, dat kun je zien aan het aantal dat na korte tijd na afbouw weer te koop wordt aan geboden
Want je kunt natuurlijk wel een heel cool modelletje laten bouwen , maar als het van geen kanten rijdt of zit wil je zo’n duur ding weer snel kwijt
 
Bouwen vooral niet zo rijdbare motoren, dat kun je zien aan het aantal dat na korte tijd na afbouw weer te koop wordt aan geboden
Want je kunt natuurlijk wel een heel cool modelletje laten bouwen , maar als het van geen kanten rijdt of zit wil je zo’n duur ding weer snel kwijt
Dat klopt,maar de wielen daar ging het mij om waren wel heel mooi,en een chopper stuurt natuurlijk nooit voor een meter,dat kan gewoon niet met zo,n lengte
 
Terug
Bovenaan Onderaan