Waar zijn de choppers gebleven?

Dat klopt,maar de wielen daar ging het mij om waren wel heel mooi,en een chopper stuurt natuurlijk nooit voor een meter,dat kan gewoon niet met zo,n lengte

Heb het niet over de choppers maar meer over een paar boardtrackers die ze gebouwd hebben en andere speciale modellen waar je gewoon niet op kunt rijden
 
user23570_pic1173_1279876039.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: OSJ
Bouwen vooral niet zo rijdbare motoren, dat kun je zien aan het aantal dat na korte tijd na afbouw weer te koop wordt aan geboden
Want je kunt natuurlijk wel een heel cool modelletje laten bouwen , maar als het van geen kanten rijdt of zit wil je zo’n duur ding weer snel kwijt
Heb ook iets te vaak gelezen dat die sportsterframes die ze verkopen krom bleken te zijn.
 
Remde eigenlijk best wel goed, en het smeren inderdaad niet overdreven.
Maakte hem wel regelmatig schoon met remreiniger want net als met een achtertandwiel komt het vet overal.
 
Ik vind het toch niet zo een handig om de uitlaat zo kort langs het zadel te laten lopen.
 
Ach ja... er zijn er genoeg die kapitalen in zitvlakverwarming investeren :+

Maar is ook niet mijn smaak
Vind het in de zomer al zo vervelend dat de kroonjuwelen gefrituurd worden door de olietank, kan mij voorstellen dat het nog vervelender is dat er een bil gegrild wordt door de uitlaat..
 
Vind het in de zomer al zo vervelend dat de kroonjuwelen gefrituurd worden door de olietank, kan mij voorstellen dat het nog vervelender is dat er een bil gegrild wordt door de uitlaat..
Ik heb de uitlaat ook ongeveer daar zitten , nog nooit last van gehad , heb meer last van de achterste cilinderkop als je een tijdje voor een stop licht staat
bouwer is trouwens een 1 mans zaakje , laatste tijd verbouwd ie wat Japanse sportmotoren al is nu met een shovel bezig , hele eigen stijl ook door kleur gebruik , maar het klopt altijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan