Waar zijn de choppers gebleven?

0E7E9F17-7040-4958-A4DB-13A6E7224CCB.jpeg

Weet niet precies welk hokje die nu in past, komende winter verbouwen naar bobber. Vandaag een rondje Brabant gereden, kan gewoon zonder pijn 🤓
 
Dat is nou zo schijt, om de zoveel tijd ben je gewoon modieus en een korte tijd later ben je weer passé. Ik geloof wel dat ik nu een stijl heb die nog nooit is voorbijgekomen, de loos, de stijl loos.
 
Dat is nou zo schijt, om de zoveel tijd ben je gewoon modieus en een korte tijd later ben je weer passé. Ik geloof wel dat ik nu een stijl heb die nog nooit is voorbijgekomen, de loos, de stijl loos.
precies , iedereen wil tegenwoordig een bobber en de meesten hebben niet eens een idee wat het is waardoor je de meest domme en rare creaties voorbij ziet komen , laatst was er iemand die een standaard motor verkocht , een of ander toerding en die noemde dat ook al een bobber :-) :-)
 
precies , iedereen wil tegenwoordig een bobber en de meesten hebben niet eens een idee wat het is waardoor je de meest domme en rare creaties voorbij ziet komen , laatst was er iemand die een standaard motor verkocht , een of ander toerding en die noemde dat ook al een bobber :-) :-)
Yeah, ik heb er niet zoveel mee en iedereen mag m’n motor noemen wat hij wil, ik zie het verschil niet tussen bobbers, scramblers of ander simpel gemodificeerde fietsen. M’n eigen motor is vooral aangepast om er fijn op te kunnen rijden. Ik vind die choppers wel de mooiste en al helemaal met van die belachelijk hoge apehangers. Zou ik zelf anders gebouwd zijn dan was m’n motor ook anders geworden.
 
Ik heb juist het idee dat jaren 70 stijl choppers “in de mode” zijn. Ik weet ook niet of wat ik ga maken in het hokje bobber past, maar ga het maken zoals ik wil. In ieder geval met wat neutralere stuur eigenschappen.
 
Ik heb juist het idee dat jaren 70 stijl choppers “in de mode” zijn. Ik weet ook niet of wat ik ga maken in het hokje bobber past, maar ga het maken zoals ik wil. In ieder geval met wat neutralere stuur eigenschappen.
je moet uiteraard gewoon bouwen wat je wilt , was ook niet als commentaar bedoeld hoor , voor het zelfde geld maak je er een prachtige bobber van
 
Ik heb juist het idee dat jaren 70 stijl choppers “in de mode” zijn. Ik weet ook niet of wat ik ga maken in het hokje bobber past, maar ga het maken zoals ik wil. In ieder geval met wat neutralere stuur eigenschappen.
Ja vork staat nu wel erg op standje lange baan
 
Mooi motorblok
Er op rijden zou minder zijn en iedere keer je broek in de carburateur
Ik heb ongeveer het zelfde met mids en nog nooit last gehad van dat mijn broek tegen de carburateur zat
lijkt me prima ding om mee te rijden , mooi voor upsidedown voor vorkje , goeie zwemmen , goed stuurtje ,goeie banden , niks mis mee
 
mooi ding inderdaad , maar persoonlijk zou ik die vork en die wielen dus veranderen , past in mijn ogen niet bij zo`n oud blok :-)
 
Ik heb ongeveer het zelfde met mids en nog nooit last gehad van dat mijn broek tegen de carburateur zat
lijkt me prima ding om mee te rijden , mooi voor upsidedown voor vorkje , goeie zwemmen , goed stuurtje ,goeie banden , niks mis mee
Je hoort mij niet zeggen dat er iets mis mee is.
 
dan weet de topicstarter dus ook niet waar hij het over heeft , waar zijn de choppers zegt hij , tja , waar hij het over heeft zijn dus geen choppers ,
Boeiuh... Er is een enorm grijs gebied waarin choppers en customs zich in bevinden. Ik wil niet over cruisers praten want straks lopen er hier ineens allemaal goldwing riders rond die vinden dat touring en cruisen hetzelfde is.

Iedereen weet wat er bedoeld wordt met de term 'chopper' . Veel minder mensen weten wat er bedoeld wordt met "custom".

Dus lekker : "chopper" . Google vindt het ook best.

1631102885658.png
 
Boeiuh... Er is een enorm grijs gebied waarin choppers en customs zich in bevinden. Ik wil niet over cruisers praten want straks lopen er hier ineens allemaal goldwing riders rond die vinden dat touring en cruisen hetzelfde is.

Iedereen weet wat er bedoeld wordt met de term 'chopper' . Veel minder mensen weten wat er bedoeld wordt met "custom".

Dus lekker : "chopper" . Google vindt het ook best.

Bekijk bijlage 1674228
vraag me af of veel mensen het weten aangezien de meesten bv een kawa 454 ook een chopper vinden :-) en wat custom betreft , alles is tegenwoordig geloof ik custom 🤣 🤣
 
vraag me af of veel mensen het weten aangezien de meesten bv een kawa 454 ook een chopper vinden :-) en wat custom betreft , alles is tegenwoordig geloof ik custom 🤣 🤣
Ik zie op marktplaats ook vaak costum voorbijkomen, custum ook wel eens maar minder 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan