Waar zijn de choppers gebleven?

Hij mag toch gewoon zijn mening geven, ook al strookt deze niet met die van de meerderheid in dit topic?
Natuurlijk mag dat, het wordt alleen na tig keer zeggen dat het kut dingen zijn die niet sturen een beetje vervelend.
Maar het is een forum dus men kan weer over zijn mening een mening geven en zo is het mf cirkeltje weer rond :+
 
Even inpikken hier...

Online lijken de cruisers op sterven na dood, maar op straat in de Ardennen lijken motoren nog steeds 30% GS, 30% cruiser en 30% anders.
Koopt de chopperaar minder vaak een nieuwe motor?
Als in 'ze zijn duur, deze is voor 20 jaar'?
Rijdt de chopperaar ipv te forummen?
Zijn cruisers typisch een weekend / vakantiemachine?
 
Even inpikken hier...

Online lijken de cruisers op sterven na dood, maar op straat in de Ardennen lijken motoren nog steeds 30% GS, 30% cruiser en 30% anders.
Koopt de chopperaar minder vaak een nieuwe motor?
Als in 'ze zijn duur, deze is voor 20 jaar'?
Rijdt de chopperaar ipv te forummen?
Zijn cruisers typisch een weekend / vakantiemachine?
En de laatste 10% zijn Moto Guzzi's? 😉. Cruisers zie je nog best veel, maar choppers steeds minder. De kennis, tijd, geld en ruimte om zelf een motor te bouwen nemen denk ik gewoon af.
 
IMG_1045.jpeg
 
En de laatste 10% zijn Moto Guzzi's? 😉. Cruisers zie je nog best veel, maar choppers steeds minder. De kennis, tijd, geld en ruimte om zelf een motor te bouwen nemen denk ik gewoon af.
Nah, de laatste 10 zijn cafe racers met geamputeerde kont, maar die zie je enkel op instagram.
 
Matchlight gok ik? Ben er zelf niet geweest maar herken wel enkele makkers hun choppers op de foto!
 
Klein treffen, georganiseerd door een toffe club jonge gasten, evenement met veel potentie. Flanders sfeertje, alleen choppers en garage (eigen) bouw, al het andere kon rechtsomkeert maken... leuke bands en stands. Was de eerste editie, waren beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Het was briljant 👌🏻
 
Klein treffen, georganiseerd door een toffe club jonge gasten, evenement met veel potentie. Flanders sfeertje, alleen choppers en garage (eigen) bouw, al het andere kon rechtsomkeert maken... leuke bands en stands. Was de eerste editie, waren beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Het was briljant 👌🏻
Waar was het , en hoe controleer je iets of het eigenbouw is
 
Klein treffen, georganiseerd door een toffe club jonge gasten, evenement met veel potentie. Flanders sfeertje, alleen choppers en garage (eigen) bouw, al het andere kon rechtsomkeert maken... leuke bands en stands. Was de eerste editie, waren beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Het was briljant 👌🏻
Net ff een filmpje gekeken op YouTube, had al eerder gezocht maar dacht dat je het verkeerd gespeld had 🤓
Lijkt me ook een top evenement 👍🏻
 
Als antwoord op de vraag waarom choppers/cruisers er niet meer lijken te zijn, Honda heeft geen VT of VTX meer in het Europeese leveringsprogramma.
In Amerika worden nog volop Shadow 750's en Fury 1300's verkocht.

Argument wat ik kreeg is dat de Amerikaanse typegoedkeuring niet zomaar ook voor Europa kan gelden.
Kul argument want de Rebel wordt wel hier geleverd.

Geen idee hoe het met andere merken is.
 
Argument wat ik kreeg is dat de Amerikaanse typegoedkeuring niet zomaar ook voor Europa kan gelden.
Kul argument want de Rebel wordt wel hier geleverd.

Geen idee hoe het met andere merken is.
Hoezo kul? Kan zijn dat een rebel makkelijk aan de euro eisen kan voldoen. En die andere niet choppers die je noemt niet.
 
Sinds kort heb ik ook een chopper. Een chopper stond altijd al op mijn lijstje en dan vind ik een hardtail het vetste. Mijn andere motoren zijn vooral sport, naked en adventure. Dus wel ff wennen met rijden, maar als je het eenmaal door hebt rijdt het best prima! Nog een hoop dingen die ik wil wijzigen, maar de basis is goed. De accu wil ik uit het zicht hebben, tank spuiten, ander achterspatbord met sissybar.
20230925_173700.jpg

20230925_173710.jpg
 
Recent deze kleine vriend gekocht..!
Paar dingen aan gedaan (kentekenplaat achter, heat wrap, uitlaten, carb. en langere achterveren. Ook groot onderhoud gedaan zoals, alle vloeistoffen, filters, vorkolie, bougies. Maar ook kleppen stellen en primaire ketting.
Zadel/kontje wil ik nog veranderen.

WhatsApp Image 2023-10-12 at 15.49.39.jpeg


WhatsApp Image 2023-10-12 at 15.49.39 (1).jpeg
 
Laatst bewerkt:
Toch moet ik zeggen ben dit jaar drie keer in Duitsland geweest (Eifel-Saarland)en tot mijn verbazing kwam ik veel choppers tegen, meen ik echt, vergeleken met verleden jaar.
Kawas //Suzukis/ Harley /Dragstars was gewoon trots:}:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan