4strokerules
MF veteraan
High neck chop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er meer uit als een sore butt chopHigh neck chop
Helemaal mee eens en goed dat je dit aanhaalt , Graag wil ik hieraan toevoegen dat er ook het 1 en ander te doen is voor de passagier , als is het wel handig om niet te veel verschillende passagiers te hebbenMotoren zijn gemaakt op gemiddelde lichaamslengte. Aanpassen is het devies. Je kunt jezelf aanpassen aan de motor, omdat de "looks"dan belangrijker zijn als het comfort. Op de standaard Wildstar zit ik niet helemaal lekker. Dus Risers, een ander stuur, een ander zadel en de floorboards een aardig stuk verzet. Zo,n 7 cm naar voren en dan de hoek ook veranderd. Eerst kwamen mijn knieën boven de tank uit, dat is nu niet meer zo. Is en blijft een keuze, maar niets is onmogelijk. En bij de Blauwe Home made ben ik gaan zitten en heb toen bepaald waar ik mijn handen en mijn voeten wilde hebben. Daar rijd ik op mijn gemak, ondanks de "looks" mee naar Denemarken. En heb nergens ook maar enige last. Houding is erg belangrijk als je langere stukken gaat rijden. Heb bij meerdere 1600,s de houding van de rijder aangepast voor meer rijplezier. Want met een zere rug of schouders rijd je niet lang. En Hard-Tail en het Europese drempelklimaat gaan niet heel goed samen.
Laat het Limo maar weg in geval van die van jou met die klagende duo
Tja sommige dames houden wel van een trillend apparaat, die van Jan blijkbaar nietEn voor de duo altijd proberen om iets van floorboards zo laag mogelijk te realiseren. Steps is vast en leidt tot een vastpunt voor de voeten n dus een aardig statische zit voor de duo. Als de voeten lekker verplaatst kunnen worden blijft de zit ook langer prettig.
Nieuwe RVS tassenbeugels gemaakt, RVS floorboard erin gemaakt met anti slip trapdoppen. Niet rond, maar haaks aan de onderzijde. Bijkomend voordeel, de motor gaat bij een misstap niet op zijn zijkant, maar blijft "staan" op beide beugels, dus voor en achter. Afstappen, even er omheen en rechtop zetten van die zware buffel is ook simpel. Geen beschadigt chroom, maar een schuurpapiertje en eventueel polijsten!!!
En voor wat betreft de "trillende" V-Twin, gratis massage onderweg. Blijkt goed te werken, meisje houdt het echt lang uit achterop!!
RG-gamma, Wat dat betreft is mijn GL veel meer een Limo dan zo,n trillende Vtwin.
Foto van die comfortabele reismachine???
Laat het Limo maar weg in geval van die van jou met die klagende duo
Wat dat betreft is mijn GL veel meer een Limo dan zo,n trillende Vtwin.
Tassenbeugels waren meer het gevolg van een eenzijdige crash, waarbij de chromen tassenbeugel links aardig naar de kloten was. Had al geen compassie met chroom al;s materiaal, het mooi is er al snel af, afhankelijk van de kwaliteit. Maar het gaat naar de filisteinen. Ben ook steeds meer gaan vervangen door RVS, zo ook de tassenbeugels. En met die dubbele, lage uitlaten was er ruimte voor de voetsteunen.Knutselsmurf is een Chopperbouwer zie I'm impressed
Die tassenbeugels zou ik ook wel willen , maar dat is maatwerk vrees ik ....
Harley-Davidson’s New Milwaukee-Eight Big Twin Engine 107 incg is nog wat groter.
En welke Nederlander kan die betalen?? €40.000 heb ik niet liggen.Harley-Davidson’s New Milwaukee-Eight Big Twin Engine 107 incg is nog wat groter.
Volgens mij worden er zat motoren in die prijsklasse verkocht.En welke Nederlander kan die betalen?? €40.000 heb ik niet liggen.
in 2004 kwam de rocket van triumph 2300 en 2019 de nieuwe 2500Toen hij uitkwam was het wel de grootste (geen eigenbouw of opgeboorde) en de langste, toen kwam ook de 2 liter Vulcan
....
Keek vroeger ook wel eens naar die programma's op NGC of Discovery Channel (west coast customs of zoiets?), die met die voortdurend tegen elkaar brullende vader en zoon ...
Ik vind de wijze hoe zulke motoren gebouwd worden echt wel knap om te zien!
Dat zijn motoren die TERECHT uniek genoemd mogen worden!