Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, en dat terwijl jijzelf degene bent die meer oog heeft voor de heren dan de bikes op het plaatje.Het is on topic. Zo denken velen namelijk over choppers en hun eigenaren.
Als je goed kijkt zie je ook een paar omgebouwde dames.Tsja, en dat terwijl jijzelf degene bent die meer oog heeft voor de heren dan de bikes op het plaatje.
Niet te veel in de spiegel kijken joh !Als je goed kijkt zie je ook een paar omgebouwde dames.
Ik heb op een Indian Chief gereden een maand geleden. Het rijdt prettig, maar dan. Een motor, 2017, geen verdere opties en iets te groot voor mijn 180cm lengte (moest mijn benen goed strekken om te schakelen met de floorboards (geen toe-heel shifter)), €18.000. Indian heeft weinig after-market onderdelen, dus dan vraag je voor een windscherm, passagierszadel, sissybar (met rugkussen), en harde tassen. Dan kiep je me een partijtje achterover.Och... cruisers, choppers, customs, bobbers..... zal me aan me reed roesten welke namen mensne hun ego mee willen strelen.
Ik rij zelf op een stukke Shadow ace II. Een Harley is een jongensdroom waar ik voorlopig de centen nog niet voor heb (en uur gebaseerd op gevoel, wellicht dat de liefde na 1 proefrit over is). Me shadow is eigenlijk alles wat ik zoek in een motor. Ga er alleen geen 2K meer on stoppen om hem te fixen en zelf doen an ik ook niet.
Ik vind het wel dood- en doodzonde dat Suzuki is gestopt met de Intruders. Die laatste 1500 modellen waren wat mij betreft fantastische motoren.
Gelukkig is HD niet de enige overgebleven fabrikant maar heeft Indian gewoon ook hele mooie machines in de line-up zitten.
Bekijk bijlage 1514125
En Moto-Guzzi mag er ook nog steeds zijn.
Bekijk bijlage 1514126
En ik weet by G** niet waarom iemand op 125 cc zou willen rijden, maar kwa looks is deze Keeway ook wel grappig.
Bekijk bijlage 1514127
lol... Je hebt niet gevraagd wat dat bij de bagger of de Chief moest gaan kosten?Ik heb op een Indian Chief gereden een maand geleden. Het rijdt prettig, maar dan. Een motor, 2017, geen verdere opties en iets te groot voor mijn 180cm lengte (moest mijn benen goed strekken om te schakelen met de floorboards (geen toe-heel shifter)), €18.000. Indian heeft weinig after-market onderdelen, dus dan vraag je voor een windscherm, passagierszadel, sissybar (met rugkussen), en harde tassen. Dan kiep je me een partijtje achterover.
Een motor van €18.000 veranderd dan spontaan in een €23.000+ euro motor. Het rugkussen van een Chief kost meen ik €200. ALLEEN HET KUSSEN. de sissybar kostte €400, het tweede zadel kostte zo'n €300, passagiers pegs kostte €250, de tassen kostte €4000 en het windscherm was ook zo'n €300.
Een Suzuki C1500 is een stuk toegankelijker. Maar die heeft wel een cruise-control. Das wel jammer.
Het was zo erg dat zelfs de verkoper zei "Dit is bizar". Dan weet je toch als merk dat je ergens een steekje los hebt.
Hoe bedoel je "bij de bagger of de Chief"?lol... Je hebt niet gevraagd wat dat bij de bagger of de Chief moest gaan kosten?
Ik vindt de prijs van motoren sowieso niet leuk meer. Was week of wat terug bij Motorsaloon in Amersfoort. Staat op de 1e verdieping een CVO model rijdend bankstel. Mag je een ruime 52000 voor gaan neertellen. Meer dan een halve ton voor een motorfiets... W...T...F...
Oei, mijn fout. Had in mijn hoofd dat je op de scout had gereden. En da's de ' kleine Indian' natuurlijk ; )Hoe bedoel je "bij de bagger of de Chief"?
Ik was in het hele verhaal de crashbars van ik meen €400 vergeten. Het is gewoon belachelijk.
Cruisers hebben het zwaar in deze tijden. Waarom zou iemand een Kawasaki Vulcan S kopen i.p.v. een Suzuki SV650? Jongere generaties zullen geen geld hebben om een €17.000 Indian Scout te kopen, of als ze iets meer comfort willen een €20.000 kale Indian Chief. Dat is waar Harley en Indian samen keihard de boot in gaan.
Maar goed. Ik zou het liefste als volgende motor een V-Twin cruiser rijden, maar de kans dat ik richting een Adventure Bike ga door de sores die de V-twin cruiser fabrikanten zichzelf aandoen wordt steeds groter. Daarnaast lach ik als die binnen 5 jaar niet meer bestaan/ achter de andere merken aan huppelen met gebogen hoofd. Het is niet voor niets dat Harley uit de S&P 500 geknikkerd wordt.
En dat begint bij het begin: (voorbeeld) voor de Honda reclames zou ik me niet schamen als ik een Honda zou rijden, maar voor het merendeel van de Harley reclames zou ik me kapot schamen. Datzelfde geldt voor de Indian Challenger reclame. Lijkt wel een kinderopvang of een minderjarige jongens club... "Mijne is beter/groter/dikker/sterker dan de jouwe!!! Lekker puh."
Een Suzuki C1500 is een stuk toegankelijker. Maar die heeft wel een cruise-control. Das wel jammer.
Moest "geen" zijn. Excuses.Wat is het probleem van cruisecontrol? Als je het niet gebruikt zit het toch niet in de weg?
Hoe bedoel je "bij de bagger of de Chief"?
Ik was in het hele verhaal de crashbars van ik meen €400 vergeten. Het is gewoon belachelijk.
Cruisers hebben het zwaar in deze tijden. Waarom zou iemand een Kawasaki Vulcan S kopen i.p.v. een Suzuki SV650? Jongere generaties zullen geen geld hebben om een €17.000 Indian Scout te kopen, of als ze iets meer comfort willen een €20.000 kale Indian Chief. Dat is waar Harley en Indian samen keihard de boot in gaan.
Maar goed. Ik zou het liefste als volgende motor een V-Twin cruiser rijden, maar de kans dat ik richting een Adventure Bike ga door de sores die de V-twin cruiser fabrikanten zichzelf aandoen wordt steeds groter. Daarnaast lach ik als die binnen 5 jaar niet meer bestaan/ achter de andere merken aan huppelen met gebogen hoofd. Het is niet voor niets dat Harley uit de S&P 500 geknikkerd wordt.
En dat begint bij het begin: (voorbeeld) voor de Honda reclames zou ik me niet schamen als ik een Honda zou rijden, maar voor het merendeel van de Harley reclames zou ik me kapot schamen. Datzelfde geldt voor de Indian Challenger reclame. Lijkt wel een kinderopvang of een minderjarige jongens club... "Mijne is beter/groter/dikker/sterker dan de jouwe!!! Lekker puh."
CC op een motor, ik verklaarde iedereen in het begin voor gek dat dat handig of bruikbaar was.... en het is ideaal... gebruik het best veel tegenwoordigMoest "geen" zijn. Excuses.
Absoluut. Fijne fiets. Alleen is de mijne (nog wel rijdbaar) defect. En de motorboer adviseerde er geen geld in te stoppen. En zelf geen ruimte/kennis om het zelf op te lossen. Dus dan maar gewoon oprijden.Ik geef je deels gelijk, de nieuwe top modellen van Indian en Harley zijn schreeuwend duur. reclames kijk ik niet naar, die zijn bij elk merk om te janken.
maar een droom motor blijft een droom motor... en een Indian Chieftain staat toch wel boven aan mijn lijst. Ook al krijg ik een rolberoerte van die 40.000 euro.
Maar daarentegen durft Honda ook "vanaf" 23.000 euro voor de Africa twin te vragen, nog maar niet te spreken van de belachelijke prijs die Bmw voor hun Adventure Bike vragen.
Het is overal wat.... rij zelf ook een VT1100 C2 en ben er heel gelukkig mee.
maar hier is toch mf?We zijn een keer met een hele groep cruisers, choppers enz van hier naar een mf meet geweest, dat was best grappig.
Ik denk dat hij het analoge gedeelte bedoeld.maar hier is toch mf?
dan was het niet zo ver toch?
We zijn een keer met een hele groep cruisers, choppers enz van hier naar een mf meet geweest, dat was best grappig.
Bij BMW Motorrad maken ze er een potje van.Gaat bij onze HD vrienden kennelijk ook bergafwaarts
Harley-Davidson: 700 banen en financieel directeur weg
Motormaker Harley-Davidson gaat 700 banen schrappen. Ook wil het Amerikaanse bedrijf zijn financieel directeur vervangen.www.telegraaf.nl
Keurig prijsje.Ik heb onlangs een HD Fat Boy 1991 (toch?) gekocht, voor €4000.
Ik moet wel ff wennen, want een Softail heb ik zelfs nooit eerder gehad. Maar tis goed te doen.
Ander stuur bij Westland besteld. Koppeling is iets mee (kabel, korf, lager, of zoiets. Moet ik nog naar kijken).