Waar zijn de Forza 300 - 350 rijders?

Old Scoot

Have wheels, will ride
3 okt 2020
1.983
1.891
Echt / Susteren
Al maanden niets meer gehoord, maar ja, zelf ook geen bericht gepost :$ [de pot verwijt de ketel], maar dat zal wel komen dat wij heel tevreden zijn met onze scooters.
Mij eerste uit 2020 heb ik jammer genoeg total lloss gereden in 2022 en mijn "nieuwe" uit 2019 die ik in 2022 gekocht heb bevalt even goed als mijn eerste.

Hoe zijn jullie bevindingen, vermeld, als je wil, ook welke cc inhoud en bouwjaar, graag hoor ik van jullie. :Y
 
Nou, heel toevallig vanmiddag deze aangeschaft. Als vervanging voor mijn Honda PCX 125.

Mocht de eerste eigenaar de motor herkennen, hoor ik het graag! Heb de 2e (vorige) eigenaar al gesproken.
Is een 2013 met 28k km op de teller. Plan is, handvat verwarming, koffer, beenkleed. Word mn slecht weer vervoer.
 

Bijlagen

  • PXL_20231129_131632184.MP.jpg
    PXL_20231129_131632184.MP.jpg
    339,9 KB · Weergaven: 1
Mijn eerste Forza had handvat verwarming maar de bovenkant van mijn handen werden toch koud. Ik heb nu verwarmde handschoenen en die bevallen een stuk beter, denk er even over na zou ik zeggen
 
Mijn eerste Forza had handvat verwarming maar de bovenkant van mijn handen werden toch koud. Ik heb nu verwarmde handschoenen en die bevallen een stuk beter, denk er even over na zou ik zeggen
handvat verwarming trek ik zo van de PCX af, dus dat is makkelijk en kost niks :) je hebt volkomen gelijk hoor, maar beneden de 5 graden gaan de moffen over de handvatten. tussen de 5 en de 15 graden is het wel ok, ik kan langer met mn zomer handschoenen rijden.
 
Het is inderdaad vrij stil voor wat betreft de Forza 300 / 350. Ook ik ben veel minder bezig met het forum omdat er eigenlijk ook weinig te melden is. De Forza doet zijn werk uitstekend dus ben ik zeer tevreden.
Alleen de spiegels mogen voor mij verder uit elkaar staan, het zicht blijft toch beperkt als je wat breder bent.
Daarom zit ik nu met interesse naar de nieuwe Chigee AIO 5 lite te kijken. Een vast te monteren scherm met Apple CarPlay en 2 camera's (voor en achter).
AIO-5 Lite Motorcycle Smart Riding System
Als je deze met de bekende beugel boven het dashboard monteert heb je een mooie uitbreiding op de Forza.
 
Mooi systeem maar wat prijzig voor mijn budget.
Wat de spiegels betreft dat klopt, ze hadden best wat hoger en ietsjes verder uit elkaar mogen zijn. ik heb ze zodanig ingesteld dat ik langs mijn armen naar achter kan kijken ik moet nu nog kijken voor een paar spiegeltjes voor erbij zodat ik geen dodehoek meer heb.
En zoals je zegt de Forza doet goed zijn/haar werk, lekker ontspannen kan ik ermee.
 
Ik heb in de hoeken van die bredere dode hoek spiegeltjes gezet. Deze steken ca 3 cm buiten de spiegels wat het zicht naar achter duidelijk verbeterd.
 

Bijlagen

  • tempImageRO6bSn.png
    tempImageRO6bSn.png
    610,2 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan