Met kleiner bedoel ik vooral ook de zithoogte....
Als die 4 cylinders niet echt een noodzaak zijn za je toch nog wel wat vinden, niet?
Heb je al eens met zo'n moderne 2 cyl gereden? Kan best meevallen hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met kleiner bedoel ik vooral ook de zithoogte....
Dit is het!De enige die daar aan voldoet is de CBR650, in viercilinder.
Nee, ik trol niet.
Erg onvriendelijk dit.aha eindelijk hebben we een nieuwe allesweter...
Nou voorruit dan speciaal voor jou,Met kleiner bedoel ik vooral ook de zithoogte....
Dit is het!
Deze Honda is het bewijs dat een moderne en compacte 4 cilinder toch aan de euro 5 norm kan voldoen.
Die dingen zijn niets nieuws, reden ruim 30 jaar geleden al rond, Yamaha FZR250 en Honda CBR250, beide 4 cilindertjes met 16 klepjes (kleppen kun je het niet noemen), beiden draaien zo'n 18.500 toeren.
Deze Kawasaki is alleen moderner, ik ben wel benieuwd naar de cijfers, die oude dingen hebben zo'n 20Nm en zo'n 45pk.
Productiekosten kan ook een dingetje zijn, ze moeten concurreren met behoorlijk voordelige 900cc 2 cilinders.
Onder de tien mille.
Bekijk bijlage 1465424
Dat weet ik ook niet meer, maar vroeger vond ik het leuk.
Alleen de blokken.. of doen ze het nu anders dan de F-serie vroeger?€9K+ voor derde wereld productie
Erg onvriendelijk dit.
Nou ben ik geen BMW fan, en ook geen fan van moderne motoren, maar deze vind ik wel wat..Productiekosten kan ook een dingetje zijn, ze moeten concurreren met behoorlijk voordelige 900cc 2 cilinders.
Onder de tien mille.
Bekijk bijlage 1465424
Die FZR250 die ik heb is net zo groot als mijn GS1000..Met kleiner bedoel ik vooral ook de zithoogte....
Het koppel is dus flink omhoog gegaan.18000rpm
Ik verbaas mij steeds weer als ik zie wat BMW tegenwoordig maakt en dat vergelijkt met die oubolligeNou ben ik geen BMW fan, en ook geen fan van moderne motoren, maar deze vind ik wel wat..
Alle BMW boxers zijn net zo aantrekkelijk als vullis van 5 dagen oud maar dat komt door dat mongolische blok. Daar kan zelfs de beste ontwerper niks fatsoenlijks van maken. Dit is die ontwerper trouwens: Edgar Heinrich New BMW Motorrad Design Studio Director - webBikeWorldIk verbaas mij steeds weer als ik zie wat BMW tegenwoordig maakt en dat vergelijkt met die oubollige
ontwerpen van de jaren van voor de 1000RR,ik vond vroeger niet 1 BMW echt mooi,op de hele oudjes na,tegenwoordig zijn sommige
heel aardig te pruimen,blijkbaar zijn die oude ontwerpers met pensioen of er uit geknikkerd .
Misschien ook wel de HP2 Sport van 2007?Ik verbaas mij steeds weer als ik zie wat BMW tegenwoordig maakt en dat vergelijkt met die oubollige
ontwerpen van de jaren van voor de 1000RR,ik vond vroeger niet 1 BMW echt mooi,op de hele oudjes na,tegenwoordig zijn sommige
heel aardig te pruimen,blijkbaar zijn die oude ontwerpers met pensioen of er uit geknikkerd .
Misschien ook wel de HP2 Sport van 2007?
Bekijk bijlage 1465697
Kwam nog enkele jaren voor de S1000RR op de markt (die ik ook heb).
Als die 4 cylinders niet echt een noodzaak zijn za je toch nog wel wat vinden, niet?
Heb je al eens met zo'n moderne 2 cyl gereden? Kan best meevallen hoor.
Dat moet vast passen, vergeleken met een TDM850 vond ik de Tracer 700 al best ielig toen ik er op ging proef zitten.Ik denk inderdaad dat het daar naartoe gaat...
Heb nog even gekeken naar de Triumph Tiger 800 low maar nieuw ligt ver boven budget en 2e hands vind je hem niet.
Ga nu morgen proefrijden op een Yamaha Tracer 700 die al verlaagd is.
Ik denk inderdaad dat het daar naartoe gaat...
Heb nog even gekeken naar de Triumph Tiger 800 low maar nieuw ligt ver boven budget en 2e hands vind je hem niet.
Ga nu morgen proefrijden op een Yamaha Tracer 700 die al verlaagd is.
VFR800? zelfde prestaties maar meer koppel.Heb zelf ook een 600cc 4pitter, en nog steeds op zoek naar een goede opvolger.
En zo dus ook de Tracer 700 geprobeerd.
Wat een saai aparaat was dat...
Ondanks dat je hem wel héél makkelijk alle hoeken in gooit waar je hem wilt hebben.
(Uiteraard is dit geheel een eigen mening, en voorkeur)
Dus ja, begrijp volledig je punt.
Ook alle 650jes van nu, allemaal van die smalle iele dingetjes, waar je nog net niet overheen struikelt.
Al zien ze er wel erg gelikt uit, moet ik wel bekennen
Of heb ik dan zo grote dikke 600 uit het eind '90 begin jaren '00 tijdperk??
YZF600R..
Probeer daar dan eens een goede alternatief voor te vinden
De VFR800FI wil op zich best vooruit, iig niet zo doods als een 600cc I4 laag in de toeren. De 2002> is weer meer hoog toerig vanwege het Vtec systeem..De VFR800 van 2001 moet je ook boven de 3000 toeren houden vanaf de 4e versnelling, anders vind ie het niet echt leuk. Bij een FJ1200 heb je daar geen last van maar dat is wel een zwaar ding.
De Xj900 zit daar mooi tussen in, die trekt in alle versnellingen vanaf 1500 toeren, is niet zo lomp zwaar, maar heeft wel een zeer gedateerde wegligging. Ik wil wel eens een suzuki gsx750F proberen, Qua gewicht net wat lichter dan de XJ, maar vermoedelijk een minder sportief karakter dan de VFR800.