Waar zijn de ratbikes ?

Dank heren, ik heb nog niks gedaan hoor ;)

Kan helaas geen grof profiel banden vinden in de benodigde 140-90-15 -O-

Eerst zo maar even de vliering van de garage op, de opgespaarde hoeveelheid spatborden naar beneden halen en beoordelen op bruikbaarheid.
Ook achterlicht zoeken, het LED dingetje dat er nu op zit is niet echt bruikbaar _O-
 
Ik ben bang dat je in 15"ook geen noppenbanden gaat vinden. Vrijwel alle all- en off-roads hebben 17"achter. Voor de NX een 16"bandje vinden geeft al erg beperkte mogelijkheden. Ander achterwiel er in fabrieken dan?
Je zit met die cardan te kutten natuurlijk, maar misschien past er een shadow- magna of sabre wiel in?
 
Ik ben bang dat je in 15"ook geen noppenbanden gaat vinden. Vrijwel alle all- en off-roads hebben 17"achter. Voor de NX een 16"bandje vinden geeft al erg beperkte mogelijkheden. Ander achterwiel er in fabrieken dan?
Je zit met die cardan te kutten natuurlijk, maar misschien past er een shadow- magna of sabre wiel in?
p.s. nu verwachten we je wel hier natuurlijk hè ;)
 
Ik ben bang dat je in 15"ook geen noppenbanden gaat vinden. Vrijwel alle all- en off-roads hebben 17"achter. Voor de NX een 16"bandje vinden geeft al erg beperkte mogelijkheden. Ander achterwiel er in fabrieken dan?
Je zit met die cardan te kutten natuurlijk, maar misschien past er een shadow- magna of sabre wiel in?
Heb een leuk profiel bandje gevonden in 15", wilde geen crossbanden voor op de weg, ik heb met m'n XT ooit een paar noppen uit de band gereden op een lang stuk :o

Maar de Heidenau K 66 is leuk genoeg en ipv 140 is'ie 130 breed, lekker belangrijk ;)

heidenau-k-66-snowtex-130-80-15-63p-tl-868661-45712100000-feed.jpg
 
Laatst bewerkt:
p.s. nu verwachten we je wel hier natuurlijk hè ;)
Ja, ik heb nog niet genoeg Fora om bij te houden _O-

'K zal straks eens ff kijken daar :Y

Had de bedrading onder het tellerhuis netjes gelegd, had wel ff kortsluiting, wrschlk ivm alle doorgeknipte draadjes en kroonsteentjes O-)
Langzamerhand maar ff netjes maken, moet ook nog soort van huis achter het tellerhuis zodat de stekkers etc uit de regen zijn, het water liep net uit de bedrading toen ik het losmaakte :o

LED rem/achterlichtje doet het nu prima, had bij vastzetten op de aanhanger een stekkertje net aan los getrokken blijkbaar.

ff kentekenplaatlampje zoeken en monteren, kan ik verder met kontje.
 
Da's idd een erg leuk bandje, die was ik nog niet tegen gekomen. zoiets dergelijks, wellicht iets grover, bedoelde ik eigenlijk ook ipv ECHTE noppenbanden.
Ik zie nu wel dat het bandje eigenlijk 1 probleem(pje) heeft, het is een scooterband (nou is een PC800 ook een halve scooter), maar daardoor eigenlijk ook een te lichte snelheids- en loadindex. (150Km/u en 206Kg)
 
Laatst bewerkt:
Alles wat je aan een standaard PC doet is een verbetering. Ik had geen idee dat er zon gave fiets onder zat! Mooi werk gedaan, je hoeft er niet veel aan te doen? 't Is natuurlijk maar wat je wilt maar veel werk is al voor je gedaan!
 
Ja Max ..is echt verrassend wat er onder de tupperware vandaan komt...
We zien je nu toch wel op DHR he?
Tomorrow we invade England with a task force of 4 or 5 ratbikes }) *O* :]
 
Op veler verzoek ( nou ja, MotorPsycho vroeg erom _O- ) een paar foto's van het werk van gisteren en vandaag.

Tranenplaat bagageplaat gemaakt, plaatje gemaakt voor rem/achterlicht/kentekenplaat en - verlichting:

Foto-BOWL6QT4-G.jpg


Foto-6HJVVWO7-G.jpg


Voor"spatbord" en Eend koplampen op een beugel die vastgelast gaat worden op het -voormalige- kuipframe:

Foto-WZFGYCRZ-G.jpg


Spatbord moet doorgeschoven worden zodat'ie wat langer is heb ik al gezien.

Dashboard past er nog netjes tussen:

Foto-B6YXIQV6-G.jpg


Die doorstekende stukken strip heb ik al op maat geslepen, lopen straks mee in de lijn van dat frame.

Heb nog een USD voorspatbord van plastic, heb ik het brede stuk vanaf geslepen en mogelijk ga ik dat gebruiken als "kuipje", soort van aliën look met dat gladde bolle stuk:

Foto-ZWNOAGND-G.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan