Waar zijn de regels van het Motor-Forum te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vogelvrij valt wel mee toch? Zo strak zitten we er over het algemeen niet in. Maar het is nou eenmaal niet mogelijk om alles in regeltjes te vatten zonder het forum kapot te reglementeren, en dat willen we toch niet?
Voorbeeldje: Regel 1: geen foto's van geslachtsdelen. Jij post een foto van een dame, frontaal en helemaal naakt. Ik haal de foto weg en jij zegt dat er geen geslachtsdelen te zien zijn, alleen maar een enorme bos schaamhaar. Ik maak er dus regel 1a van, ook geen schaamhaar. Jij post een foto van een dikke vent die voorovergebogen staat en zijn harige billen van elkaar trekt om ons een blik in zijn diepste binnenste te gunnen. Ik haal de foto weg, en jij zegt dat een kont geen geslachtsdeel is. Ik maak regel 1b.....

Nou ja, je snapt het wel. De regels zijn richtlijnen. Op basis daarvan nemen wij beslissingen. Mocht een geval niet binnen de richtlijnen vallen, nemen wij, de crew een besluit op basis van gezond verstand en wat wel en niet wenselijk is op het forum. In sommige gevallen zal daar best een discussie over gevoerd kunnen worden, maar uiteindelijk ligt de beslissing bij de crew. Ik heb zo het idee dat jij dit wel snapt en er ook wel mee kan leven. ;)

Word dit dan 1 c , d en e ?

1406212


ik weet namelijk niet zo goed wat het is.
maar Rob RD zei dat het geen probleem zou zijn en hij anders de ban wel wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan