Waar zijn deze inlaat kelken te koop?

22 mei 2005
218
0
Lochristi
wie kan me helpen? Ik ben op zoek naar zulke inlaat kelken/trompetten maar vind ze nergens te koop.Het merk maakt me niet uit maar ze moeten er wel zo uitzien en moeten passen op mijn CB 750.

full
 
Mischien even rondneuzen op Vehikel in Utrecht over 2 weken ?

Ik heb ze lekker al... :9 En nee die zijn niet te koop.
 
Regelmatig te vinden op eBay, en vaak tegen redelijke prijzen... moet je zoeken op 'velocity stacks'.

Nu ook:

CB750 HONDA NEW VELOCITY STACKS Item number: 4566840514

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CB750-HONDA-NEW-VELOCITY-STACKS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35597QQitemZ4566840514QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

en:

HONDA 750 VELOCITY STACKS N.OS. Item number: 4567555514

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-750-VELOCITY-STACKS-N-OS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35558QQitemZ4567555514QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Die laatste heb ik *O* *O*
 
oe die zijn wel stuk mooier dan k&n :9~

geven ze ook meer lucht? :)
 
@ Nitromax... Gisteren bijdehandjes gegeten als ontbijt ?? Ik bedoelde natuurlijk dat type, dus niet met een bol gaasje, maar met een koperkleurig gaasje dat een beetje naar binnen is gebogen (of gezogen door de enorme aanzuigkracht ??)

@ Caferacerke, ik heb ze voor Betty liggen, zal vanavond of van het weekend even een plaatje schieten van de carburateurs met de kelkjes erop.
 
@ Nitromax... Gisteren bijdehandjes gegeten als ontbijt ?? Ik bedoelde natuurlijk dat type, dus niet met een bol gaasje, maar met een koperkleurig gaasje dat een beetje naar binnen is gebogen (of gezogen door de enorme aanzuigkracht ??)

@ Caferacerke, ik heb ze voor Betty liggen, zal vanavond of van het weekend even een plaatje schieten van de carburateurs met de kelkjes erop.

Dat is vriendelijk ik ben eens benieuwd
:9~
 
ik heb m te rijk staan met de k&n dus mischien wel precies goed voor die open kelken. vind ze in iedergeval mooier om te zien :)

Ik heb zelf carbon kelken laten maken bij RRR. Het is wel raadzaam de motor af te laten stellen op een testbank.
 
Bullfrog: hoe duur waren die kelken daar????
ik heb ook intresse in zoiets.

Ik dacht 100 euro. Dat was een vriendenprijsje, omdat Rico (eigenaar van Rico's Racing Research) een vriend is van Paul Ritzen. Ik heb zelf wel nog dikke rubberslangstukken om de kelken moeten lijmen om ze te kunnen bevestigen aan de cilinderkop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan