Waar zijn deze inlaat kelken te koop?

Per set. Ze moeten gemaakt worden, dus ik neem aan elke maat.

Hebben zij (RRR) een website of e-mail adres??? Ik ben ook erg benieuwd of je er meer vermogen mee wint of het alleen maar mooi en praktisch is. K&N filters staan regelmatig vol water bij regen. de Volocity stacks zijn dan dicht te maken met een rubberdop??!! :?
 
Hebben zij (RRR) een website of e-mail adres??? Ik ben ook erg benieuwd of je er meer vermogen mee wint of het alleen maar mooi en praktisch is. K&N filters staan regelmatig vol water bij regen. de Volocity stacks zijn dan dicht te maken met een rubberdop??!! :?

www.racingresearch.nl Met kelken krijg je meer (ongefilterde) lucht naar binnen. Met een andere sproeierbezetting kun je dus ook meer vermogen krijgen.
 
Zo ik heb ze eidelijk gevonden op de vehikel beurs voor 66 euro.
full

Wat ben ik er blijk mee *O* *O* *O*
 
Heel suf trucje, heb ik van Frank Lemstra uit Wormerveer, die vertelde me dat hij vroeger voor zijn racers de kelken die in het standaard lucht filterhuis zitten eruit drukte en die gebruikte. Is een redelijk voordelige oplossing natuurlijk
 
dat klopt, maar volgens Frank maakt dat niet zoveel uit. En die heeft er zelf mee geraced (doe hij nog overigens) maar als je het enkel voor het zicht doet zijn ze wel erg kort inderdaad.
 
zolang het gratis is maakt me het zicht niet zoveel uit, ik heb gister rondgereden met alleen de collector erop.. dus ik zal vrijdag eens even die dingen eruit drukken en dan nog een ritje wagen, moet dus ook goed lopen als het goed is :)
 
rijd nu met 90.. en op alleen de collector reed hij best lekker.., wellicht vandeweek nog ff wat met de naalden klooien om te kijken of groter beter is :)
 
okay je bent weer lekker bezig. Ow ja ik zou nog voor een toerenteller kijken voor je he. Heb een hele mooie liggen, maar die krijg je niet, want die komt er bij mezelf op. Heb nog wel een standaard teller liggen, is alleen ooit matzwart gespoten, maar goed weer netjes te krijgen
 
okay je bent weer lekker bezig. Ow ja ik zou nog voor een toerenteller kijken voor je he. Heb een hele mooie liggen, maar die krijg je niet, want die komt er bij mezelf op. Heb nog wel een standaard teller liggen, is alleen ooit matzwart gespoten, maar goed weer netjes te krijgen

that will do :) ... zou je me een mailtje kunne sturen? O-)
 
zolang het gratis is maakt me het zicht niet zoveel uit, ik heb gister rondgereden met alleen de collector erop.. dus ik zal vrijdag eens even die dingen eruit drukken en dan nog een ritje wagen, moet dus ook goed lopen als het goed is :)
Als ze te kort mochten zijn, dan kan je altijd tussenstukken monteren, bijv van rubberen slang oid.

Langere inlaat geeft meer koppel onderin, kortere geeft weer meer vermogen bovenin, maar er zijn natuurlijk grenzen. Met wat verschillende tussenstukken kan je in elk geval leuk gaan experimenteren :Y
 
Als ze te kort mochten zijn, dan kan je altijd tussenstukken monteren, bijv van rubberen slang oid.

Langere inlaat geeft meer koppel onderin, kortere geeft weer meer vermogen bovenin, maar er zijn natuurlijk grenzen. Met wat verschillende tussenstukken kan je in elk geval leuk gaan experimenteren :Y

SOOOWWW, jij hebt niet zitten slapen tijdens de lessen ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan