Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Roebels , euros mag ook . :X
Maare ff serieus , doe een bod en haal dat ding op , dan koop ik weer een japanner :]
 
Roebels , euros mag ook . :X
Maare ff serieus , doe een bod en haal dat ding op , dan koop ik weer een japanner :]
Neuh sorry.
Ik heb zoiets van als ik een keer tegen een zijklepperblok aan loop "voh wêinugh" maar nog wel in redelijk goede staat dan zou ik die ooit nog wel eens uit elkaar willen proberen trekken en weer op bouwen om die in de toekomst in de MT9 te lepelen.

Maar ik ben niet actief op zoek ofzo en ook niet als er nog een hele motor om heen zit, een solo en een zijspan is wel even genoeg.
 
Wil je dat soort dingen nooit zeggen bij mijn vrouw in de buurt?
Dat maakt mijn 30 jaar lange zorgvuldige indoctrinatie in 1 keer ongeloofwaardig.
zoveel mensen zoveel wensen.....

En ach ik zou er best nog een klassieke solo bij willen hebben die dan wel "af" is, echter heb ik nu al veel te weinig tijd om te rijden..
 
Tja, hoeveel 'gereviseerde' blokken ik al bekeken heb wil je niet weten. Zomaar een set nieuwe zuigers erin kwakken kan iedereen natuurlijk. Ik zou nooit zo maar een blok kopen en daarmee gaan rijden maar dat komt ws. door ervaringen uit het verleden.

Beter is te achterhalen waarom je blok kapot draait en wat er nu weer is. Ik vermoed toch echt je ontstekingstiming die wat kapot gemaakt heeft.

Een tweedehands BMW R60-80 blok zal ook een best bedragje kosten en dan moet je nog aanpassingen maken vwb de aansluiting op de versnellingsbak etc.
 
Ik had begrepen dat een Dnepr de andere kant op draait. Dan heb je met een BMW blok vier versnellingen achteruit.
 
Ik had begrepen dat een Dnepr de andere kant op draait. Dan heb je met een BMW blok vier versnellingen achteruit.
Toch zijn er die het doen, dus het kan schijnbaar wel.

Laatste keer dat ik bij Gossie was stond er ook een ombouwproject waar hij mee bezig was
 
Motor draait dezelfde kant op.
Het omgedraaide zit 'm in de bak, 2 ipv. 3 assen.

In grote lijnen;
BMW motor, adapterplaat naar de bak en de koppelingsplaat aanpassen.
En veel meer dan het koppel van een R80 motor kan die bak niet aan.
 
Ach een Guzzi V65 blok kan ook en is betaalbaar
zoals deze van een kennis van mij
P1060584-scaled.jpg
 
Ik heb eens op het dieseltreffen Te Hamm een dnepr gezien waar een kipor V-twin dieseltje in was gefrut..
 
ik heb nog een 1200cc vw blokje van een kever liggen .... maar denk dat RDW dat niet leuk vind , en ik moet voor de keuring volgende maand _O-
Het is rot weer en ik moet buiten werken dus blokje gaat morgen wel uit elkaar ...
 
Blokje is uit elkaar , niets is echt wat eruit springt . Wel veel speling op de drujfstangen en piston pennen ( zijwaarts ) naar mijn idee komt het uit de linker cilinder , krukas / voortandwiel / nokas tandwiel geen speling , vliegwiel bout goed vast geen speling op het vliegwiel .

Geen idee , maar om nou een nieuwee krukas / cilinder en zuigee ben je ook alweer 500 euro verder. ...
Keuzes , dit blok reviseren of dat MP blok ophalen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan