Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Er zijn zat ultra lights met BMW boxer blokken, het zal met een Ural blok ook wel lukken. Vermogen maakt niet zoveel uit, als je maar draagvlak genoeg hebt. Het gewicht van zo'n boxer blok is wel een dingetje. Maar een Rotax zoals in een Piper of een Chessna zit is niet veel anders.
 
Veel te mooi weer vandaag om de Rus NIET uit te laten :P :]
IMG_20210423_180931.jpg

IMG_20210423_180942.jpg


De dames schaap vonden het maar een apart ding ;)
IMG_20210423_181114.jpg
 
ik zie soms eentje langs komen maar weet nu niet of het die is ... en langs de andere kant , zo veel zullen er nu ook weer niet rondrijden
er zullen er wel misschien veel zijn maar rondrijden is weer een andere zaak _O-_O-_O-
Ja is waar,veel brommers komen enkel buiten bij zonnig weer en zelfs dan nog niet .Zie nu pas dat wij vrij dicht wonen. 👍
 
Laatst bewerkt:
Nieuw hier, en met een halfbloedje: een Dnepr MT11 met een Guzzi 650 blok. Toevallig deze maand ook te zien in het blad AutoMotorKlassiek.
Na de ombouw een paar kinderziektes op moeten lossen maar ondertussen betrouwbaar en leuk!

Groeten, DneprGuzzi

Oh ja, nog wat over gehouden door een verkeerde bestelling: een nieuwe schokdemper op de lengte voor een MT16. Gratis af te halen.
 
Nieuw hier, en met een halfbloedje: een Dnepr MT11 met een Guzzi 650 blok. Toevallig deze maand ook te zien in het blad AutoMotorKlassiek.
Na de ombouw een paar kinderziektes op moeten lossen maar ondertussen betrouwbaar en leuk!

Groeten, DneprGuzzi

Oh ja, nog wat over gehouden door een verkeerde bestelling: een nieuwe schokdemper op de lengte voor een MT16. Gratis af te halen.
Tof! Foto's?
 
Terug
Bovenaan Onderaan