Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Wodka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat snap ik, maar met of zonder loodvervanger?Wodka.
Zijkleppers pruimen alles met een octaangetal boven de 63 RON. Vroege Ural-kopkleppers en DNEPR-kopkleppers alles boven de 73RON. Heb je een latere Ural 650 met bolle zuigers(voornamelijk in de export-varianten) of 750 kopklepper dan moet er 92 RON minimaal in.Van welke peut worden de Russen eigenlijk vrolijk? Loodvervanger?
Ik tank 95 met loodvervanger.Van welke peut worden de Russen eigenlijk vrolijk? Loodvervanger?
Heb jij je voorrem nog weleens om gebouwd naar hydraulisch?De mijne krijgt primair euro 95, maar ook wel 98 of de kliekjes van de buitenboordmotor (euro 98 met 1:100 yamalube tweetaktolie).
Ik geloof niet dat het allemaal enig verschil maakt.
Voor de goede orde; de buitenboordmotor hangt niet aan de ural (hoewel ik me nu bedenk dat het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee zou zijn).
ik rij met al mijn motoren ook altijd E95. in het begin wel wat strubbelingen maar vlg mij is de kwaliteit ondertussen flink verbeterd. ook de 3 mnd winterstop zonder problemenIk heb geen russen dus daar geen ervaring mee. Maar ik heb wel een paar oude auto's waar volgens mensen ook loodvervanger in moet. Dat heb ik nog nooit gedaan. Behalve de kosten vind ik dat gehannes met het flesje helemaal niks.
En het lijkt gewoon goed te gaan bij mij.
Ik tank 95 maar ook wel 98. Met beide geen problemen gehad, maar ik doe dan ook niet aan winterstop. Wat sommige mensen zeggen dat ie beter en zuiniger loopt op 98: ik merk er niks van. Mijn TRX ziet ook nooit wat ik tank, ik vraag het me af of het soms ook tussen de oren van de berijder zitik rij met al mijn motoren ook altijd E95. in het begin wel wat strubbelingen maar vlg mij is de kwaliteit ondertussen flink verbeterd. ook de 3 mnd winterstop zonder problemen
Wat je verder ook van Russische motorfietsen mag vinden: dat is heel aardig gelukt.
lol...
Voor die ombouw kun je het beste Robm84 een keer benaderen, die heeft een ural ombouw naar hydraulische trommelrem backplate gedaan die er erg netjes uitziet.
Dat ziet er idd keurig uitDeze dus!
Ral-nummers kenden ze zeker niet in Russia?Van de originele Ural kleur zoals op de foto heb ik nog een spuitbus, die lag toevallig achter in de bak toen ik de Ural kocht. Afgelopen weekend was ik aan het proberen om camouflage te spuiten en deze kleur past hier gek genoeg ook wel bij i.c.m. grijs en zwart.
Het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar: Dat kloptRal-nummers kenden ze zeker niet in Russia?
Yep. Ik vind die kleuren persoonlijk wel wat hebben (hoewel die fel-groene gifkikkerkleur die je ook nog wel eens op een Ural vindt bij mij hoort in de categorie "wel bijzonder, maar niet mooi") , al worden Russen in die kleuren steeds zeldzamer. Ik kom er wel steeds meer tegen in tinten militair-groen of -Sahara-beige die het rode leger gegarandeerd niet gebruikte (ook daar hadden ze een andere kleuren menger dan wij hier in de NAVO-landen) of overgespoten in stemmig zwart...Is een tijdje geweest dat ze van die lieve pasteltintjes gebruikten. Babyblauw, mintgroen maar ook heel vieze bruine tinten en bijna roze rood. Die blauw en groen zijn erg leuk en verouderen ook mooi
heel andere uitstraling krijgen ze ineens met die blauw-groene kleurtjes.Yep. Ik vind die kleuren persoonlijk wel wat hebben (hoewel die fel-groene gifkikkerkleur die je ook nog wel eens op een Ural vindt bij mij hoort in de categorie "wel bijzonder, maar niet mooi") , al worden Russen in die kleuren steeds zeldzamer. Ik kom er wel steeds meer tegen in tinten militair-groen of -beige die het rode leger gegarandeerd niet gebruikte (ook daar hadden ze een andere kleuren menger dan wij hier in de NAVO-landen) of overgespoten in stemmig zwart...