Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Warm buiten?? Heeft je Rus heimwee?? Dan maar het "bos" in! :]
IMG_20210611_172819.jpg
IMG_20210611_172825.jpg
IMG_20210611_172838.jpg
IMG_20210611_172850.jpg
IMG_20210611_172855.jpg
IMG_20210611_172915.jpg


Na gedaan werk is het goed Rus-ten rijden. :P ;)
 
Arbalet, heel wisselende effecten. vaak spullen van slopers maar ook af en toe wat nieuws. heb wel eens wat gekocht maar was niet tevreden. ural hamburg, russian-garage, rolpa en oldtimergarage zijn mijn adressen eigenlijk.

Hebben wel een werkplaatskalender met wulpse wieven

http://dnepr-kiev.com/wall-calendar-3684?search=calendar
Hadden vroeger ook een met motorfietsen, heb ik nog wel in archief. Zal eens zoeken
Zo, heeft even geduurd maar de 2008-2009
02_February.jpg
03_March.jpg
04_April.jpg
05_may.jpg
06_june.jpg
07_july.jpg
08_august.jpg
09_september.jpg
10_october.jpg
11_november.jpg
12_december.jpg
last%28_%29.jpg
Kalender van Arbalet ...
 
Hee's al vot....


Voor hen die het prachtige Nedersaksisch niet machtig zijn; de motor is reeds verkocht..😉
 
Laatst bewerkt:
* Je met een Rus de wei in laten sturen *
IMG_20210614_202031.jpg

IMG_20210614_202046.jpg

IMG_20210614_202108.jpg

IMG_20210614_211053.jpg


Oftewel: Span uitgeprobeerd. alles nagelopen en afgesteld en dat moet getest.
Komend weekend moet hij een lading kampeermateriaal vervoeren richting het zomertreffen van de UDCN. Volgens mij is 'ie er klaar voor. ;) :]
 
Laatst bewerkt:
Tot vrijdag Benno!
Ik ben er waarschijnlijk niet zo vroeg als anders vanwege de afstand, Vervoer per Russische strijdkar, een route via binnenwegen en de noodzaak tot het maken van werkgeluiden op de vrijdag, maar beter laat dan nooit ;)
 
Veel plezier mannen, het kwam bij mij niet zo gelegen. En het span heeft nog steeds geen achterwiel er in.....

Afgelopen zaterdag mijn ouders verhuist, mijn vader begint een beetje de weg kwijt te raken dus het is zaak dat ze zsm weer op orde in hun huisje zitten, anders is het allemaal te onrustig voor mijn vader.
Ben zodoende nog allerhande klusjes bij ze aan het doen en heb even geen tijd voor de Rus.

Er kwam echter wel ineens een ultrasoon reinigertje tevoorschijn tussen de spullen. "nog nooit gebruikt, neem maar mee hoor!"

Mooi! Kan ik de kleine dingetjes uit de carbs daar eens lekker in laten zwemmen, de sproeiers enzo, dan weet ik min of meer zeker dat die schoon zijn.

In de beschrijving staat water + eventueel een geschikt additief.... Wat kan ik daar bij gooien? Drupje afwasmiddel?
Of is er nog een ander huis tuin en keuken middeltje wat ik kan gebruiken?
 
beetje afwasmiddel en een scheutje ammoniak doe ik meestal. Of alleen afwasmiddel :+ Profi stuf welkt wel goed, maar kost ook een paar centen. Ik kan wel ff wat langer wachten hoor.
 
Ik gebruik vaak tickopur spullen maar afwasmiddel (evt. een vaatwastablet) is aggressief genoeg. Zeker als het warm water is waarmee je werkt.

benno
 
Veel plezier mannen, het kwam bij mij niet zo gelegen. En het span heeft nog steeds geen achterwiel er in.....

Afgelopen zaterdag mijn ouders verhuist, mijn vader begint een beetje de weg kwijt te raken dus het is zaak dat ze zsm weer op orde in hun huisje zitten, anders is het allemaal te onrustig voor mijn vader.
Ben zodoende nog allerhande klusjes bij ze aan het doen en heb even geen tijd voor de Rus.

Er kwam echter wel ineens een ultrasoon reinigertje tevoorschijn tussen de spullen. "nog nooit gebruikt, neem maar mee hoor!"

Mooi! Kan ik de kleine dingetjes uit de carbs daar eens lekker in laten zwemmen, de sproeiers enzo, dan weet ik min of meer zeker dat die schoon zijn.

In de beschrijving staat water + eventueel een geschikt additief.... Wat kan ik daar bij gooien? Drupje afwasmiddel?
Of is er nog een ander huis tuin en keuken middeltje wat ik kan gebruiken?

Hoe groot is die ultrasoon reiniger?
 
Hoe groot is die ultrasoon reiniger?
Niet zo heel groot, voor brillen en horloges zeg maar.
Heel die motor past er niet in ...:+

Maar heb gisteren van allebei de carbs het kleine grut er een goed kwartier in gehad. En ik lees het wel eens, maar het is echt zo, het is verbazingwekkend wat er nog af/uit komt.
 
nogal wat rijders van gevorderde leeftijd zie ik op de fotos.
de rustigaan generatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan