Louis63
Die hard MF'er
- 2 dec 2007
- 813
- 1
Ik ben altijd Japanse motoren gewend, gewoon 1 oliebad voor alles wat in het blok zit.
Gewoon altijd zelf onderhoud en reparaties uitgevoerd.
Maar nu heb ik sinds kort ook een Harley Davidson, dat zijn motoren met een Dry-Sump systeem waarbij de olie naar een aparte tank wordt terug gevoerd.
Ik heb de olie van de versnellingbak en de primaire ketting al vervangen en ook de tank afgetapt.
Maar is dit alles???
Zit er op het laagste punt van het carter geen aftapper?
Een onderhoudsboek vermeld hier ook niets over.
Wie weet raad?
Gewoon altijd zelf onderhoud en reparaties uitgevoerd.
Maar nu heb ik sinds kort ook een Harley Davidson, dat zijn motoren met een Dry-Sump systeem waarbij de olie naar een aparte tank wordt terug gevoerd.
Ik heb de olie van de versnellingbak en de primaire ketting al vervangen en ook de tank afgetapt.
Maar is dit alles???
Zit er op het laagste punt van het carter geen aftapper?
Een onderhoudsboek vermeld hier ook niets over.
Wie weet raad?