Waar zou je wel eens op willen rijden?

Wat zou je wel eens willen huren / proberen?

  • Wegracer / supersport

    Stemmen: 49 33,3%
  • Chopper / custom

    Stemmen: 5 3,4%
  • All road

    Stemmen: 7 4,8%
  • Off road

    Stemmen: 9 6,1%
  • Naked bike

    Stemmen: 9 6,1%
  • Super Motard

    Stemmen: 58 39,5%
  • Trial

    Stemmen: 2 1,4%
  • Tourbuffel

    Stemmen: 8 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    147
Sinds de motorbeurs zou ik hier wel eens een stukje mee willen crossen }) }) }) })


(Afbeelding)


:9~

Die heb ik dit weekend voor het eerst in het echt gezien... erg mooi!
Stond te glimmen bij StarTwin in Loenen... mocht je hem ook in het echt willen ontmoeten. O ja, hij was al verkocht ook... (wie won de loterij ook alweer de afgelopen trekking, haha)
 
Die heb ik dit weekend voor het eerst in het echt gezien... erg mooi!
Stond te glimmen bij StarTwin in Loenen... mocht je hem ook in het echt willen ontmoeten. O ja, hij was al verkocht ook... (wie won de loterij ook alweer de afgelopen trekking, haha)

was dat de dure versie of de normale versie?

de dure (met magnesium enzo) versie, waar er maar een beperkt aantal van zijn, die kosten 45000 euro.
de normale (nou ja, normale) kosten 18000 ofzow? weet de prijs niet zo zeker, maar iig nioet veel duurder dan een duc999 of vergelijkbare modellen
 
naked lijkt me wel een keer leuk heb alleen nog maar chopper en ss gereden. dus een X11 of een xjr1300 vind ik er steeds mooier uitgaan zien
 
Die heb ik dit weekend voor het eerst in het echt gezien... erg mooi!
Stond te glimmen bij StarTwin in Loenen... mocht je hem ook in het echt willen ontmoeten. O ja, hij was al verkocht ook... (wie won de loterij ook alweer de afgelopen trekking, haha)

Ik ga binnenkort naar Startwin, vriend van me mag op de 749 testrijden, dus ff kijken of ik op de benelli mag test rijden. }) }) })

Zal wel niet ben ik bang ;)
 
Waar zou je wel eens op willen rijden ?

Nou op die mooie buurmeid van mij, damn wat een lekker ding ..... :+



[ontopic]

Een Hayabusa, gewoon om te zien en te voelen wat dat nou doet :)
 
Wanneer denk je dat je de nieuwe collectie binnen hebt, dan kom ik zeker weer een keer huren. Vorig jaar was het ook goed bevallen dus.

Supersport en sportieve toerbuffels daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Veel power, veel koppel, maar het moet wel lekker zitten... :)
 
Hangt ook wel van de huurprijs af.
Ik zou wel eens een daagje met een duc999 weg willen }) . Maar als dat €200,- per dag kost dan rij ik liever wat anders :) voor minder geld
 
Wanneer denk je dat je de nieuwe collectie binnen hebt, dan kom ik zeker weer een keer huren. Vorig jaar was het ook goed bevallen dus.

Supersport en sportieve toerbuffels daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Veel power, veel koppel, maar het moet wel lekker zitten... :)

We hebben al een aantal nieuwe fietsen binnen. We zijn ze nu aan het inrijden (vreselijke klus...)

o.a. Ducati 749, Yamaha R6, Honda Varadero, Yamaha Diversion 600, Honda CB 600, Ducati 800 Sport. Binnenkort nog enkele motoren erbij, zo te zien aan de poll ook een Super Motard! Suggesties???
 
ducati monster voor de 25kw rijder...

er is erg weinig voor de 25kw rijder te huur, das jammer.
en een SM is ook kewl!

We hebben een 25 kW Monster! En een Kawa ER-5 en EL-252.
Misschien nog een Harley 883 en Yamaha Diversion 600 erbij in 25 kW...
Nog andere suggesties?
 
De importeur (Nimag) van Benelli was op de beurs niet zo erg enthousiast toen ik vroeg of zij er wellicht belang bij hebben dat wij er één als demo/verhuur inzetten. Anders had ik hem er misschien wel bijgenomen! Ze zetten nu zelf een demo in voor eventuele kopers. Dat had ik ook wel willen doen, maar als ik het alleen van huurders moet hebben dan zal er helaas (toch) te weinig vraag naar zijn. En dan gaat ie € 125,- per dag kosten. Vinden jullie dat teveel trouwens?
 
We hebben een 25 kW Monster! En een Kawa ER-5 en EL-252.
Misschien nog een Harley 883 en Yamaha Diversion 600 erbij in 25 kW...
Nog andere suggesties?

Suggesties? Wat dacht je van MF korting *D . Bijvoorbeeld op de kilometers.
1 dag 250 km vrij ipv 100

8-)
 
Wat ik me afvraag... is de verhuusbusiness zo lucratief dat je zomaar allemaal van die dure motoren kunt kopen? :? Het lijkt me dat het wel even duurt voordat je bijv. een 749 hebt terugverdiend, om maar niet te spreken van de schade die er gegarandeerd eens mee gereden gaat worden. :?
 
Het lijkt me dat het wel even duurt voordat je bijv. een 749 hebt terugverdiend, om maar niet te spreken van de schade die er gegarandeerd eens mee gereden gaat worden

Lijkt me dat ze verkocht worden als 't teveel gaat kosten met onderhoud.
Alleen de afschrijving moet betaald worden.
Maar idd, de verzekeringspremies die zo'n verhuurbedrijf moeten betalen zullen niet mis zijn...
 
Heb al behoorlijk wat gangbare fietsen gereden maar op de verlanglijst staan nog wat exclusievere modellen als Brutale D'Oro, KTM Duke950 en de KTM LC8 ben ik erg benieuwd naar.
Daarnaast nog een lijstje fietsen zonder kenteken als KTM van fabrieks raceteam, vorige fiets van Bayliss, Foggy Petronas en ga maar zo door.

Niets voor de verhuur dus...
Denk dat, ook gezien de reacies hier, een SuperMotard voor in de verhuur nog niet zo'n slecht idee is.
Misschien wordt er iets meer schade gereden als op sport/ tour motoren maar daarentegen heb je minder kuip om te beschadigen.
 
Als verhuurbedrijf zou ik een elektrisch gestarte japanse enduro (zoals de DR400) ombouwen naar SM. Als je niet opziet tegen de KTM wereld kun je daar zelfs beter terecht.

Een motor met kickstarter is vragen om ellende.
 
Lijkt me dat ze verkocht worden als 't teveel gaat kosten met onderhoud.
Alleen de afschrijving moet betaald worden.
Maar idd, de verzekeringspremies die zo'n verhuurbedrijf moeten betalen zullen niet mis zijn...

Precies, zo werkt het wel een beetje.... En rijk wordt je er niet van, maar het is wel een verdraaid leuke speeltuin!
 
Op de motorbeurs een Honda Valkyrie gezien, dat is wel leuk om even te rijden lijkt me zo...Voor de verhuur niet echt geschikt denk ik, doe mij maar een relaxte toerbak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan