Waar zou je wel eens op willen rijden?

Wat zou je wel eens willen huren / proberen?

  • Wegracer / supersport

    Stemmen: 49 33,3%
  • Chopper / custom

    Stemmen: 5 3,4%
  • All road

    Stemmen: 7 4,8%
  • Off road

    Stemmen: 9 6,1%
  • Naked bike

    Stemmen: 9 6,1%
  • Super Motard

    Stemmen: 58 39,5%
  • Trial

    Stemmen: 2 1,4%
  • Tourbuffel

    Stemmen: 8 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    147
Ik zou op een SM willen rijden.

Maar ik heb reeds een uitnodiging van de MotorManiacs om te mogen rijden op een SM, dus dat zit wel snor
 
OK, kheb zeluf een Suzuki SV650S en ben daar heeeeeeel blij mee. Kheb ook offroad gereden vanaf m'n 14e en Supermotard heb ik van m'n neef wel eens geprobeerd :} .
Wat ik graag eens zou willen rijden is een Moto Guzzi V11
v11rs_01.jpg

kvind hem niet echt super mooi, maar kzag in Bergen aan zee een keer een gast rijden op een oude Guzzi sportfiets, zag er wel stoer uit en het geluid was :9~ :9~ :9~

en deze Yamaha OW48R hehe, maar dat zal wel niet lukken
OW48R.jpeg

lijkt me vet als ik wat meer rijervaring heb, dit is het echte werk, niet zo'n 'makkelijke' ss als die van tegenwoordig

en deze natuurlijk
bikes_mh900e_center_photo1.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
zou wel 's een MV heel veel pijn willen doen op circuit en zien of dat Italiaans geval er tegen kan.

En zo'n Z1000 wil ik wel eens berijden ,maar om echt te zien wat ie doet en zo....lijkt mij een fijne fiets!! :}
 
Die Silverline is toch wel een slimme jongen, lekker reclame maken op deze manier.... :}
Je gaat toch geen motor in de verhuur zetten, omdat een paar forummers een bepaald model mooi vinden?? Ondertussen wel de hele tijd de nieuwste modellen bekend maken/prijzen/huurvoorwaarden enz.
 
Die Silverline is toch wel een slimme jongen, lekker reclame maken op deze manier.... :}
Je gaat toch geen motor in de verhuur zetten, omdat een paar forummers een bepaald model mooi vinden?? Ondertussen wel de hele tijd de nieuwste modellen bekend maken/prijzen/huurvoorwaarden enz.

Bedankt voor het compliment!

Jullie MF-ers zijn anders wel een representatieve afspiegeling mijn klanten, en daar moet ik het van hebben. Dus als blijkt dat het merendeel wel eens een Super Motard wil rijden / huren dan kom ik daar toch aan tegemoet?
 
Die Silverline is toch wel een slimme jongen, lekker reclame maken op deze manier.... :}
Je gaat toch geen motor in de verhuur zetten, omdat een paar forummers een bepaald model mooi vinden?? Ondertussen wel de hele tijd de nieuwste modellen bekend maken/prijzen/huurvoorwaarden enz.

Juist door de diversiteit van mensen die het MF bezoeken is dit de plek om zo'n onderzoekje te houden. En tja reclame maken, valt nou ook wel weer mee, instructeur is al vaker beschuldigt van reclame makerij, ik geloof dat hij daar wel van geleerd heeft. Hier actief reclame maken werkt alleen maar averechts.
 
Die Silverline is toch wel een slimme jongen, lekker reclame maken op deze manier.... :}
Je gaat toch geen motor in de verhuur zetten, omdat een paar forummers een bepaald model mooi vinden?? Ondertussen wel de hele tijd de nieuwste modellen bekend maken/prijzen/huurvoorwaarden enz.
En dan?
Hoeveel keer lees je hier niet van die of die motorzaak of bandencentrale?
Zo weet ik dat er een zekere Frank bij Mobu werkt terwijl ik bij god geen idee heb waar dat ligt en het me ook geen reet kan schelen.

Ik vind dat hij het heel goed doet en zo zie je ook eens waar anderen op willen rijden. En extra info over huren is toch meegenomen?
Wie zegt er trouwens dat diegene die een bepaalde dealer aanraden daar ook geen connecties hebben? Pfff lekker boeiend allemaal :Z .

Het is in mijn ogen belange geen reclame...
 
Die Silverline is toch wel een slimme jongen, lekker reclame maken op deze manier.... :}
Je gaat toch geen motor in de verhuur zetten, omdat een paar forummers een bepaald model mooi vinden?? Ondertussen wel de hele tijd de nieuwste modellen bekend maken/prijzen/huurvoorwaarden enz.

Ben het helemaal met je eens!!!

Instructeur is gewoon een "handige" jongen. Ben ook wel benieuwd welke MF-er nog een reactie heeft gekregen op zijn vorige actie op dit forum ( help me aan een goedkopere verzekeraar en je krijgt een motor uit de verhuurcollectie), volgens mij hadden veel daarop gereageerd maar nooit meer iets van Instructeur gehoord.

Dus vertel maar eens hoe het allemaal gelopen is Instructeur, ben erg benieuwd.
 
Instructeur is gewoon een "handige" jongen. Ben ook wel benieuwd welke MF-er nog een reactie heeft gekregen op zijn vorige actie op dit forum ( help me aan een goedkopere verzekeraar en je krijgt een motor uit de verhuurcollectie), volgens mij hadden veel daarop gereageerd maar nooit meer iets van Instructeur gehoord.

Dus vertel maar eens hoe het allemaal gelopen is Instructeur, ben erg benieuwd.

Nou Gromm, als je het allemaal wilt weten: er zit een slotje op dit topic, omdat er al genoeg over was gediscussieerd, maar goed...

Er zijn diverse verzekeringsmaatschappijen benaderd, al dan niet via een tussenpersoon annex assurantiekantoor. Uiteindelijk bleken ze bij twee "hoofdverzekeraars" uit te komen. Onderzoek leerde dat één daarvan alleen voor verhuur wilde verzekeren als ik daar al klant was (was ik nog niet). De andere verzekeraar kwam in eerste instantie met hele mooie premies en voorwaarden, maar toen het motorpark bekend werd gemaakt (met veel snelle sportmotoren) en het schadeverleden werd bekeken (wat best meevalt) krabbelde deze al gauw terug met torenhoge premies. In ieder geval hoger dan die van onze huidige verzekeraar. Omdat meerdere goedwillende MF-ers uiteindelijk op dezelfde verzekeraar uitkomen (hetgeen ik via via merkte) heb ik niet iedereen persoonlijk hierover benaderd. Maar ik had er toen ik het topic startte ook al een hard hoofd in. Vergeet echter niet dat ik er graag een motor voor over had gehad als er iemand was die mij aan een betere verzekering had geholpen, want dat kan mij (tien-)duizenden euro's premie schelen! Dus dan was die gratis motor het best waard geweest: het mes snijdt aan twee kanten.

Dat geldt ook voor dit topic, want zo weet ik wat men graag zou willen huren, en daar kan ik voor zorgen! Jullie een mooie Super Motard, of welke andere motor dan ook, en ik een beetje free publicity. Na een enquête onder onze eigen klanten heb ik ook een MV Agusta in de verhuur gezet, iets waar geen haar op mijn hoofd had gedacht voor dat onze klanten dat hadden aangegeven. En zoals blijkt, zitten er onder de MF-ers een hoop klanten! Bovendien zijn wij één van de weinigen, zo niet de enige, waar je deze geweldige motoren kunt huren tegen een redelijke prijs en voorwaarden. Voor velen de enige kans om op deze motoren te rijden.

En het blijft toch een gezamenlijke hobby? Daarom doe ik er graag aan mee!
 
Jammer dat slotje op dat topic. Instructeur had aangegeven weken de tijd nodig te hebben om zijn administratie op orde te brengen, zodat de verzekeraars een goede offerte zouden kunnen maken. Dus ben het niet eens met moderater Orpheus, dat het topic niet meer relevant zou zijn.

Je verhaal klopt overigens van geen kanten Instructeur. Ondanks dat ik dacht dat een goedkopere verzekeraar vrijwel onmogelijk voor je zou zijn, blijkt het wel zo te zijn dat ze over betere voorwaarden willen praten.

Maar topic gesloten.
 
Meestal huur ik een motor als ik een oogje heb op een bepaalde motor.

Wat ik ooit zou willen proberen zijn machines zoals de FJR1300 of ZZR1200 of een Italiaan (had ooit al eens een Duc bij Silverline gehuurd).

`n Boss Hoss is ook wel interessant, maar die zie ik niet zo snel in de verhuur :+ .
 
Bedankt voor het compliment!

Jullie MF-ers zijn anders wel een representatieve afspiegeling mijn klanten, en daar moet ik het van hebben. Dus als blijkt dat het merendeel wel eens een Super Motard wil rijden / huren dan kom ik daar toch aan tegemoet?


Nou, maak dat dan maar eens waar, voordat er op dit topic ook een slotje komt.....

Door al je verhalen over verzekering en nu weer over die modellen, kent iedere
MF-er, Silverline en daar is je toch om te doen? Dat lukt je aardig, maar maak het dan nu ook waar. :)
 
Tsja, wat ik wel weer eens wil huren is een gewone motor. Gewoon dingetje waar ik ff een dag mee kan rijden, zonder dat et gelijk een 25kw is...
 
Ik zou wel eens iets echts zwaars willen huren (wel naked natuurlijk)
CB1300, GSX1400, X4, XJR 1300, ZRX1200 ..... :9~
Kun je natuurlijk ook een proefrit maken, maar een hele dag of weekend zegt natuurlijk veel meer. :} :]
 
ik heb al vaker wat bij silverline gehuurd, mooie collectie motoren :}
alleen verkijk ik me elke keer weer op het bedrag voor extra gereden kilometers. (je rijd zo 300km op een dag) maargoed. dan heb je er wel plezier van!

ik zou graag nog eens een SM willen rijden en een zware naked (yam XJR 1300 oid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan