Waar Zusje's al niet makkelijk voor zijn..

22, en dan voor een bioskaartje?

Erg zeldzaam zusjes als dat, de mijne krijg ik niet zo ver, en die is morgen (over over 4 minuten :+ ) 20.

Of is ze bezig met haar motorexam en hoopt ze em te mogen lenen?

Gefeliciteerd.

Voor zover ik weet heeft ze niet de intentie om d'r motorrijbewijs te halen.

Ach, ze had toch niets te doen. Eigenlijk is ze best wel lief bedenk ik me net..... B|

:P
 
humz wat heb jij ermee gedaan :o

maar ff snel geschat... gok anderhalf uur max 2 uur :+
:o
Laat ik 't zo zeggen...Slootjes zijn vies.

LOL... de sloot in. Wel goed dat je ff de ogen hebt afgeplakt, ik zou na een actie in de sloot ook niet herkent willen worden als "die gast in die sloot".
Die met dat balkje ben ik niet :)

Ach... was vorig jaar al, de meeste hebben 't er al niet meer over :X :X
Dus Gulmaster, de ergste drek is er al weer af hoor ;)
 
ik heb mijn motor laten schoonmaken door buurmeisje die was al blij dat ze een suzuki mocht schoonmaken :+
full

je bent gewoon opgelicht door je zusje ;)
 
Heb je goed geregelt...

maar toch heb ik een liever broertje, die vraagt gewoon of ik mee ga naar de bios, omdat die twee kaartjes heeft :}
 
Was Spiderman 2 niets voor je dan :? :? :?

full


Als je wilt weten welke ik nog meer gezien heb, ik heb ze (bijna) allemaal nog :P (72 stuks vanaf 1995 (eigenlijk 71 want The 6th Sense heb ik 2 keer gezien)) Ik mis er een paar, maar die zijn van voor 1995 :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn motor laten schoonmaken door buurmeisje die was al blij dat ze een suzuki mocht schoonmaken :+

Tja, maar als je daarvoor je motor in onderdelen af moet leveren bij je buurmeisje van 3/4 jaar oud, ben je nog wel ff bezig.... B|
 
Gooi je zusje op een MF en ze heeft meer date's dan als je haar op Lexa, Love@lycos en weer ik wat voor datingsites zet *D

Heb je haar dat verteld ?

Ze is idd wel lief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan