Waar Zusje's al niet makkelijk voor zijn..

WTF met een afwasborstel :? :o

Denk es na jonge, krassen! Krasjes op je zijkuip |(
ik heb daarna de kuipen in de wax gezet en geloof me geen krassen meer dan voor die tijd
Tja, maar als je daarvoor je motor in onderdelen af moet leveren bij je buurmeisje van 3/4 jaar oud, ben je nog wel ff bezig.... B|
kappen waren er van af om de kosten van de de grote beurt te drukken dus dat was geen extra werk




Wassen?

Verzuipen bedoel je.. O-) :+
\
daarom was de foto ook genomen om de buurman (yamaha rijder) beetje te stangen
op de fzr club las ik al net zulke reacties
maar blijkbaar reageren alle yamaha rijders het zelfde
kinderachtig hoor :+ ;) :+
 
maar ehm, gaat ze nu nog een M-F motorpoetsdag organiseren met haar (vrijgezelle) vriendinnen ? :9~
lijkt me wel leuk..

enne, films kijken die al 3 maanden tot 3 JAAR eerder uitgebracht zijn in een ander land en inmiddels al voor hetzelfde bedrag wat ik betaal aan bioscoopkaartjes op 'legale' DVD in huis krijg in de bios kijken ? niet voor mij iig.
 
maar ehm, gaat ze nu nog een M-F motorpoetsdag organiseren met haar (vrijgezelle) vriendinnen ? :9~
lijkt me wel leuk..

enne, films kijken die al 3 maanden tot 3 JAAR eerder uitgebracht zijn in een ander land en inmiddels al voor hetzelfde bedrag wat ik betaal aan bioscoopkaartjes op 'legale' DVD in huis krijg in de bios kijken ? niet voor mij iig.

welke legale manier, hoor 't graag.

Maarum, goed idee van die poetsdag... al mag dat ook wel zonder het poetsen. En die ander had gelijk, kun je niet beoordelen op 1 foto. Dus martin, plaats eens wat meer fotos :+
 
welke legale manier, hoor 't graag.

:^ Bovendien ben ik van mening dat je sommige films gewonn in de bioscoop MOET zien (vooral van die massa en special effects films) anders komen ze lang niet zo mooi uit de verf als thuis. Maar da's voer voor een ander topic.

Maarum, goed idee van die poetsdag... al mag dat ook wel zonder het poetsen.

:^ & :? Poetsdag zonder poetsen. Mag je mij uitleggen... :9

En die ander had gelijk, kun je niet beoordelen op 1 foto. Dus martin, plaats eens wat meer fotos :+

Zal toch eerst zusje ff vragen of ze dat goed vind (ze weet wat voor raar volk er op dit forum zit }) ). Anders heb ik straks ruzie, en dan kan m'n motor die verwennerij in 't vervolg wel vergeten.....

Of nog erger: dan moet ik het zelf doen :X B|
 
Hahaha handig zo'n zusje.
Ik heb er ook 3 maar geen 1 mag er aan mijn geliefde 2 wieler (zijwieltjes niet meegerekend) komen.
Een vriend liet de auto door z'n broertje wassen, ging da broertje met een schuursponsje aan de gang omdat hij niet alles eraf kreeg whahaha hele auto onder de krassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan