Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn lijstje in willekeurige volgorde:
- Mensen die menen dat mistlichten altijd aan moeten.
- Mensen die menen dat de linker rijbaan van hen is.
- Mensen die menen dat zij voorrang hebben, terwijl het opstakel op hun weghelft ligt.
- Mensen die menen dat er niet genoeg foto's gemaakt kunnen worden.
- Mensen die menen dat drempels in bochten de veiligheid verhogen.
- Mensen die menen dat motoren enge dingen zijn.
- Mensen die menen dat jij wel een eindje aan de kant kan gaan.
- Mensen die menen dat je bij bergwanden in het midden moet rijden.
- Mensen die menen dat je bij ravijnen in het midden moet rijden.
- Mensen die menen dat tijdig richting aangeven overbodig is.
- Mensen die menen dat je niet niet tussen de file door mag rijden.
- Mensen die menen dat 1 meter bij 120km/h voldoende afstand is.
- Mensen die menen dat je met een caravan gerust in kan halen.
- Mensen die menen dat ze de auto overal maar kunnen neergooien.
- Mensen die menen dat spiegels overbodig zijn.
- Mensen die menen de wet te handhaven, maar deze helemaal niet kennen.
- Mensen die menen dat iedereen hun muziek mooi vindt.
- Mensen die menen...
 
Aan alles wat gevaar oplevert:
-eikels die niet goed opletten en je niet zien :j
-eikels die je zien en toch doorduwen :j :j
-eikels die bumperkleven :j :j :j
-eikels die in het bos uit de eikenboom precies in de bocht op het asfalt gaan liggen :(

Verder vind ik het wel grappig als:
-mensen onnodig links rijden(zoef rechts erlangs)
-mensen willen winnen bij het stoplicht(doeeei)
 
Wat ik nu echt vervelend vind...nou precies het volgende: Als je dan eindelijk de plaats en gelegenhied hebt om eens 265 km/h tehalen het begint teregenen...dat vind ik balen...

Dat regenen op zich is niks ( beetje gladjes is spannend)..... maar men GSX-R word daar zo smerig van....(:-)))
 
...O ja, burgers die voor agentje gaan spelen :j :j

En dan heb je ook nog de agentjes die voor agentje gaan spelen :r

Ik erger me nog het meest aan al die mensen die wel doorhebben dat autorijden doodsaai is, maar ipv op de motor te stappen hobby's zoeken die met het autorijden te combineren zijn: slapen, ontbijten, DJ spelen, veters strikken etc.
 
ik snap het niet... Als we hier zoveel blijk geven van hoe het wel moet (we weten immers allemaal wat ergerlijk / fout is), waarom kom ik dan ieder dag weer zoveel eikels tegen?

En met eikels doel ik op mensen die:
- met 115 km p/uur links blijven rijden op een driebaans snelweg
- geen knipperlicht gebruiken
- mistlampen gebruiken
- op de A27 van Utrecht tot de brug de acceleratie en remmen van hun auto's willen testen tussen de drie (bekende?) flitskasten
- met een vrachtwagen een andere vrachtwagen inhalen
- in de dagelijkse file niet de moeite namen om effe een halve meter op te schuiven om plaats te maken voor passerende motorrijders
- in de dagelijkse file direct van strook wisselen zodra er een gaatje valt zonder ook maar een nano-seconde in de spiegels te hebben gekeken
- uit pure agressie / angst om een fout toe te geven ineens wel naar rechts gaan op het moment dat jij uit pure frustratioe nadat je al 5 minuten achter een te lang linksrijdende koekblik-fetisjist hebt gehangen hebt besloten om hem dan maar rechts in te halen...
- vanwege hun leeftijd de weg niet meer kunnen zien en maar uit de herinnering van toen ze nog jong waren zich herinneren hoe de weg ook al weer was...

Opknikkeren met al die koekblik fetisjisten... :r :( :j
 
Ik ben me afgelopen maandag de tering geschrokken van een debiel op een hayabusa die me in de schipholtunnel moest inhalen terwijl ik met een gangetje van 160 km/h op de linkerbaan zat, hij vond het nodig om tussen mij en de tunnelwand door te gaan :( :j

Dat is nu iets om je dood aan te ergeren en bij een schrikreactie een flinke crash door te krijgen, ik hoop dat deze laml~l dit leest en voortaan ff nadenkt voor hij zulke akties onderneemt.
 
Dat de motor/banden iedere keer weer warm gereden moeten worden.. Ik wil gelijk gassen met die hap!! :]
 
Ik ben me afgelopen maandag de tering geschrokken van een debiel op een hayabusa die me in de schipholtunnel moest inhalen terwijl ik met een gangetje van 160 km/h op de linkerbaan zat, hij vond het nodig om tussen mij en de tunnelwand door te gaan :( :j

Dat is nu iets om je dood aan te ergeren en bij een schrikreactie een flinke crash door te krijgen, ik hoop dat deze laml~l dit leest en voortaan ff nadenkt voor hij zulke akties onderneemt.

Hoe lang zat jij al op die linkerbaan... Had je ook gespiegeld zodat je wist hoelang die Busa daar al reed?? (kvergeet ut zelf ook wel es hoor).

Ik erger me aan: ( }) )
Mensen die altijd eerst de fout bij een ander zoeken ipv bij zichzelf.


en al het bovenstaande natuurlijk.
 
Idioten die tegemoetkomen, een object op hun helft hebben en dan vinden dat een motorrijder best half de berm inkan...
thefinger_red.gif
-- als ie me echt kwaadmaakt verliest ie een spiegel })

Dan die rukkers die hun ruit gaan sproeien als je er vlak achterzit met je vizier open...heerlijk !!
flipa.gif


En als laatste aan motorrijders die:
> niet groeten [met name die midlifecrisis sukkels uit het Gooi]
> geen verlichting aan hebben en het toch gek vinden dat ze niet gezien worden
> hun vriendin meenemen met korte broek en een topje
lmaa.gif


en al die sukkels die je met hun handje manen om zachter te rijden terwijl je al heel vredelievend de helft van de gebruikelijke snelheid rijdt...
nono.gif


LEIP word ik ervan !!
 
Quote: Net 5.000 km door frankrijk gereden en wat mij daar weer op is gevallen is dat alle, ja echt alle!, automobilisten opzij gaan voor een motor. Zelfs op 2 baanswegen met doorgetrokken streep gaan ze uiterst rechts rijden zodat je er langs kan.

Weet je waarom? In Frankrijk trappen motorrijders de spiegel van de auto eraf als het te lang duurt voor ze erlangs mogen... dusse... ze kijken wel uit!! *D
 
Ik erger me mateloos aan bumperklevers (vooral als het nat is),
mensen die je de ruimte niet geven in een file (meestal Mercedes/Audi/BMW - als het maar duur is en hun ego groot is),
mensen die op de linkerrijstrook blijven rijden,
mensen die niet opletten,
flitskasten die alleen maar de kas spekken, mensen die niet meer weten waar hun handrem voor dient (weleens 's avonds met je giechel achter een derde remlicht gestaan???),
mensen die je beschouwen als een brommer (erger geworden sinds Brommers op de rijbaan mogen, ze zien een enkel lichtje en hop het is een brommer),
stoplichten die niet reageren op je motor (vooral die waar een flitskast bij staat),
jonge mennekes die in hun gloednieuwe leasebakkie denken dat ze god jezus en christus tegelijk zijn,
politie die zelf de regels aan hun laars lappen (het zgnmde goede voorbeeld)

en zo zijn er vast nog wel wat dingen die ik zo snel even niet weet
 
Laatst bewerkt:
Het is geen handrem maar een parkeerrem en omdat ik niet parkeer dan zet ik em er ook niet op ;)
 
Hinderlijk: wegopbrekingen die niet goed aangegeven staan... ai! Dan stuiter je ineens in zo'n gefreesd wegdeel... niet lekker!
 
1. Geen richting aangeven
2. 115 rijden op de snelweg en dan ook nog s links
3. sprintje trekke? je rijd toch maar op een brommertje...... :j t is een 125 cctje *D Alweer gewonne :P
4. vrachtwagen die inhalen omdat hun begrenzer 5 km hader kan als die van de andere vrachtwagens :(
5. mensen die vlak achter je rijden of vlak achter je gaan staan bij een stoplicht.
 
1: klevers
2: linkerbaan rijders
3: koekblikrijders die expres het gat dichtgooien als jij netjes tussen een file door gaat :j

oplossing: injectiespuit vullen met hydraulische vloeistof hoppa over de lak, volgende dag hangen de vellen erbij.
 
...
en al die sukkels die je met hun handje manen om zachter te rijden terwijl je al heel vredelievend de helft van de gebruikelijke snelheid rijdt...
nono.gif


LEIP word ik ervan !!

Gewoon terugzwaaien. Doen of je ze kent, altijd leuk.
 
Kijk nu lees ik allemaal maar dat er van die sjonnies in GTItjes achter jullie achterband hangen?? Mag ik dan even zeggen dat dat naverhand best wel mee zal vallen. Jullie als mototrrijders zijn net zo erg voor jullie is het nog veel makkelijker ook beetje gas bij en je bent weg. Ook dat sprinten met GTI'tjes zal zeker wel meevallen omdat een auot het nagenoeg altijd af moet leggen tegen jullie motorrijders.En dan af geven op ons automobilisten kom jongens wees reeel en geef zelf ook dan toe dat je soms ook niet zon heer in het verkeer bent en dat je net zo goed als een gek over de weg kan blazen. Geef je niet ongelijk doen we allemaal wel eens een keer. Maar de dingen die ik hier tussen lees vind ik echt niet helemaal kloppen. Er zitten er altijd bij natuurlijk klopt. |Ik ben zelf wel iemand die hier rekening mee houd allemaal en jullie wel de ruimte geeft omdat ik simpelweg weet dat ik er niks mee opschiet. Dit wou ik ff kwijt.
 
Ik erger me niet zo an weg gebruikers alleen kleven vind ik iri.

Waar ik me wel aan erger is het onvoorspelbare weer.

Zoals jullie zeggen met richting aangeven.
Je moet gewooon 1 ding onthouden alles kan gebeuren.
Maar door afstand te houden of vaart te minderen gaat het minder snel mis.

En gek doen moeten we daan maar op stukken doen waar het kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan