Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beverdam

MF'er
22 mei 2002
45
0
Ik erger me aan mensen die geen richting aangeven en aan mensen die onnodig links blijven hangen. Geen richting aangeven vind ik echt vreselijk. Heb al wel een paar keer meegemaakt dat je naast een auto rijdt en die plotseling een baantje opschuift of afslaat.

Gisteravond was er trouwens iemand die te vaak richting aan gaf. Deze automobilist gaf richting aan naar rechts al voor de rotonde. Ik dacht dus te kunnen optrekken, maar de auto schoot recht door (wel met nog een keertje richting aan te geven). Zoiets zag ik laatst ook al. Zouden die gasten uit Engeland komen ofzo en willen aangeven dat ze de rotonde rechtsom nemen? |(
 
1. Snelheidscontroles
2. Mensen die niet doorrijden
3. Mensen die links blijven rijden, die je dus wel rechts voorbij moet
4. Mensen die geen rekening houden met motorrijders
5. Bumperklevers
6. Sjonnies in GTi'tjes die willen sprinten
 
Laatst bewerkt:
BUMPER (of ja) ACHTERBANDKLEVERS |( |( |(

Stelletje idioten, laat ze dat maar met koekblikken onder mekaar doen...

:r :j :r :j


O ja, burgers die voor agentje gaan spelen :j :j

"Ik laat je niet langs, want je mag hier toch niet harder.." fokjoetoe!
 
Gisteren in 1 rit twee keer afgesneden op de snelweg |( Ik begon al aan mezelf te twijvelen.. was ook een beetje gestressed voor een tentamen dus zal ook wel deel aan mij gelegen hebben want vaak zie je zoiets aankomen. Ik mis alleen het vermogen om dan even snel er voorbij te schieten |( |(
 
BUMPER (of ja) ACHTERBANDKLEVERS |( |( |(

Stelletje idioten, laat ze dat maar met koekblikken onder mekaar doen...

:r :j :r :j


O ja, burgers die voor agentje gaan spelen :j :j

"Ik laat je niet langs, want je mag hier toch niet harder.." fokjoetoe!

En agentjes die voor burgertje gaan spelen... :r
 
1) Staatskas-spekkende-snelheidscontroles op punten waar 't niet onverantwoord is wat harder te rijden :r
2) Bumper/achterband klevers... als ik 'n klapband krijg rijdt die auto recht over me heen :j
3) Koekblikken die lang links blijven rijden
 
Waaraan ergert de motorrijder zich?

Eigenlijk aan alles wat beweegt op de openbare weg, met uitzondering van motoren :+
 
1) Staatskas-spekkende-snelheidscontroles op punten waar 't niet onverantwoord is wat harder te rijden :r
2) Bumper/achterband klevers... als ik 'n klapband krijg rijdt die auto recht over me heen :j
3) Koekblikken die lang links blijven rijden

Niet alleen een klapband, je zal maar flink moeten remmen, heb je meteen een GTi-tje in je nek.. :(
 
Bumperklevers
Linkshangers
Geen richting aangevers
Volvo 340 rijders
En verder aan ieder koekblik dat m'n bocht verpest!
 
Net 5.000 km door frankrijk gereden en wat mij daar weer op is gevallen is dat alle, ja echt alle!, automobilisten opzij gaan voor een motor. Zelfs op 2 baanswegen met doorgetrokken streep gaan ze uiterst rechts rijden zodat je er langs kan.

Zodra je over de grens bent en in Nederland aankomt blijft iedereen weer met een bord voor z'n kop links rijden. :(
Spiegels? Waarom ze die dingen op auto's maken...geen idee. Ze kijken er toch nooit in.
Als je er toch voorbij gaat beginnen ze ook nog te seinen met grootlicht |(
 
Op donderdag 15 augustus 2002 12:05 schreef Cascadeur het volgende:
Net 5.000 km door frankrijk gereden en wat mij daar weer op is gevallen is dat alle, ja echt alle!, automobilisten opzij gaan voor een motor. Zelfs op 2 baanswegen met doorgetrokken streep gaan ze uiterst rechts rijden zodat je er langs kan...
Doen ze in de Alpen ook vaak, alleen die $#@*&campers en caravans niet :(
 
Teveel om op te noemen, daar ga ik mn (baas :+ ) zn tijd niet aan besteden 8-)

Maar ehm...tsja vooral aan mensen die niet anticiperen in t verkeer en half liggen te slapen....en daar kun je bijna alle ergernissen naar herleiden denk ik
 
Alle andere weggebruikers... alleen lui die ver achter mij rijden en mensen buiten mijn gezichtsveld wil ik wel ontzien.

Na een kleine schifting:

- klevers
- oude zakken (kwa rijstijl)
- fietsers
- bromfietsers
- suicidale voetgangers
- linksrijders
- niet-opletters
etc...
 
Naast alle reeds genoemde zaken erger ik me ook aan het "agrarisch verkeer", de tractoren en aanverwanten die bij mij in de buurt als gekken met oogkleppen op rijden (onder het mom van 'ik zit hier toch veilig dus kom maar op') en een gevaarlijk spoor van stront, gier, modder etc. achterlaten. Doe goeie uiteraard niet aangesproken.
 
* Achterband kleven
* Met een telefoon aan het oor rijden. Al is het verboden ze doen het toch.
* In de file iets anders doen dan opletten op het verkeer (een vriendin moest laatst een noodstop maken omdat er een -zonder richting aan te geven- van rijbaan verwisselde. Ging nog net goed)
* Als ze opletten en ze zien je aankomen, niet opzij gaan of extra naar de middenstreep sturen.
* Rechts inhalen als je al met 130 op de linkerbaan rijdt en er verkeer voor je zit.
* Mistlampen.
* Vaart minderen in een bocht |( zodat je moet remmen als je niet uit kan wijken.

Zo kan ik nog wel het een en ander opnoemen,maar dit zijn toch wel de grootste ergernissen
 
1) van die sleurhuttoersiten die zo langzaam rijden dat ze ingehaald moetn worden door vrachtwagens.

2)Van die sleurhuttoersiten die menen dat ze de king of the road zijn en alles en iedereen inhalen

3) sleurhutten
 
Niet alleen een klapband, je zal maar flink moeten remmen, heb je meteen een GTi-tje in je nek.. :(
Inderdaad. Zorgen dat -als er iemand zit te kleven- je genoeg afstand met je voorganger hebt. Dan kun je als 't nodig is rustiger afremmen, zodat je geen GTi van onderen hoeft te bekijken.
 
1) van die sleurhuttoersiten die zo langzaam rijden dat ze ingehaald moetn worden door vrachtwagens.

2)Van die sleurhuttoersiten die menen dat ze de king of the road zijn en alles en iedereen inhalen

3) sleurhutten
Volgens mij ben je nog sleurhutten vergeten te noemen :+
 
ik ben voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens...

Ben op t moment gedwongen met de auto naar mijn werk te gaan en dan gaan die koekblikken nog minder snel aan de kant!!
Voor een motor gaan ze doorgaans redelijk snel aan de kant :) (voor mij in ieder geval wel, zal ook afhangen van rijstijl denk ik)

Geen richting aangeven, heeft me al eens een aanrijding opgeleverd.... koekblik wilde van 3e baan naar 2e baan, heeft me nooit gezien en ik heb toen veel geluk gehad...
 
Op donderdag 15 augustus 2002 12:55 schreef msxx het volgende:
...Ben op t moment gedwongen met de auto naar mijn werk te gaan en dan gaan die koekblikken nog minder snel aan de kant!!
Je moet ook niet proberen met je auto tussen de file door te rijden :P
 
1) van die sleurhuttoersiten die zo langzaam rijden dat ze ingehaald moetn worden door vrachtwagens.

2)Van die sleurhuttoersiten die menen dat ze de king of the road zijn en alles en iedereen inhalen

3) sleurhutten

Caravannetje kopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan