Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. moraalridders (allemaal)
2. (nog net) levende lijken

Ik houd van,positief blijven eh!: ;)

1. forensen (meestal perfecte chauffeurs)
2. motorrijders (die niet op eieren rijden)
 
thuis komen na het motorrijden en zin in sex hebben maar vriedin is niet thuus. Is mijn dag niet volmaakt dus.

Dan heb je gewoon niet goed genoeg motor gereden.
Na een lekkere dag rijden, lekker douchen en met een biertje op de bank hangen.. 8-)
 
Die vind ik juist helemaal geweldig :} ... denken echt dat ze me bij kunnen houden.. hahaha :j en als ze zien dat ik een meid ben... druipen ze helemaal snel af, hihi echt leuk })
:^

Ben dan wel geen meid.
Erg leuk als zo'n in plastic geklede golf/civic/audi80/opel naast je bij het stoplicht komt staan en vervolgens aanstalte maakt om te sprinten door al langzama vooruit te rollen of te gassen.
Ik blijf dan gewoon lekker stationair draaien en als het dan groen wordt.....
Ik moet met mijn AfricaTwin alleen een beetje uitkijken met die Subaru's Impreza GTturbo. Wat gaan die dingen hard zeg :} :} Maar ik win het nog wel.
 
Ooit meegemaakt?

Een koekblik draait bijna tegelijk met jou de rotonde op(hij/zij zit vanaf mij gezien wel een afslag verder, dus heeft formeel gezien voorrang, tenzij jij net iets eerder de rotonde opreed), en wil ook echt per se VOOR jou de rotonde op (ook al ziet ie goed dat jij veel sneller bent), om dan vervolgens als een zaadje VOOR je te blijven rijden. Had me dan laten voorgaan denk ik dan....

En wat denk je van koekblikken, die niet ver genoeg naar de stopstreep rijden bij een stoplicht, daar waar de (inductie)sensor in de grond zit........ik zet hem er voortaan gewoon VOOR!! Niet dat die sensor mijn motor signaleert, maar gaat om het idee. Op groen springen doet ie toch wel een keer, kan ik in ieder geval uit frustratie meteen een wheelie trekken zonder iemand voor me.... :(

Fatsoensrakkers, moraalridders en overijverige ambtenaren krijgen van mij ook een :j

Daarnaast heb ik een bloedhekel aan motorijders die een perfecte (staande) wheelie trekken in alle versnellingen. Puur en alleen omdat dit me zelf niet lukt :P

En aan mensen die zich weer ergeren aan motrorrijders...he Marc?!
 
Laatst bewerkt:
* Achterband kleven
* Met een telefoon aan het oor rijden. Al is het verboden ze doen het toch.
* In de file iets anders doen dan opletten op het verkeer (een vriendin moest laatst een noodstop maken omdat er een -zonder richting aan te geven- van rijbaan verwisselde. Ging nog net goed)
* Als ze opletten en ze zien je aankomen, niet opzij gaan of extra naar de middenstreep sturen.
* Rechts inhalen als je al met 130 op de linkerbaan rijdt en er verkeer voor je zit.
* Mistlampen.
* Vaart minderen in een bocht |( zodat je moet remmen als je niet uit kan wijken.

Zo kan ik nog wel het een en ander opnoemen,maar dit zijn toch wel de grootste ergernissen

Ik denk dat je voor je eigen gezondheid beter thuis kan blijven dan :+
 
* Te weinig vermogen
* Auto's die in de wegrijden (die NOG langzamer dan mij gaan)

Daar erger ik me aan.
 
's ochtends in de (gemeenschappelijke) garage aankomen en opmerken dat er 5 krassen in je kuip zitten :( :( :(

Dat is mij dus vanmorgen overkomen en ik heb mijn motor precies 2weken en 1 dag ;(

m.a.w. mensen die het geluk van een ander niet gunnen.

Mark
 
- Snijden
- Onnodig vaak remmen
- Remmen midden in een bocht
- Klevers
- Gas open trekken en vervolgens zien dat er een auto in je spiegels blijft plakken!!!!!???? (was een Aston Martin DB7)
 
Alle bovenstaande en die verfuckte vrachtwagen chaufeurs die zo nodig moeten inhalen en daar dan 15 minuten over doen om er voorbij te komen :j
 
krijg nog es een maagzweer van alle ergernissen.
wanneer ik de garage uitrij, mogen er alleen motoren de weg op.

alleen weet niemand dat........
 
ik ben voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens...

Ben op t moment gedwongen met de auto naar mijn werk te gaan en dan gaan die koekblikken nog minder snel aan de kant!!
Voor een motor gaan ze doorgaans redelijk snel aan de kant :) (voor mij in ieder geval wel, zal ook afhangen van rijstijl denk ik)

Geen richting aangeven, heeft me al eens een aanrijding opgeleverd.... koekblik wilde van 3e baan naar 2e baan, heeft me nooit gezien en ik heb toen veel geluk gehad...

Reed tijdje geleden met mijn broer de oprit van de snelweg op (enkelbaans) en toen ging de vrachtwagen die daar reed speciaal voor ons op de vluchtstrook rijden :} Was erg aardig dus ;)

Erger me aan genoeg dingen, meeste zijn redelijk op te lossen door veel afstand te houden en waar mogelijk in te halen.
 
Reed tijdje geleden met mijn broer de oprit van de snelweg op (enkelbaans) en toen ging de vrachtwagen die daar reed speciaal voor ons op de vluchtstrook rijden :} Was erg aardig dus ;)

Erger me aan genoeg dingen, meeste zijn redelijk op te lossen door veel afstand te houden en waar mogelijk in te halen.
nou lekker is dat
alle kolere zooi zoals steentjes enzo allemaal tegen je motor aan en je helm noem maar op
op de vluchtstrook ligt verschrikkelijk veel troep
 
En dan nog maar niet te spreken van onze collega-rijders die denken dat hun eigen vel steviger is dan goede protectie of het asfalt.

Zag net nog zo'n exemplaar rijden, op een TwinAfrica (?) hard door de bocht in onze wijk (30km-zone!) met t-shirt, korte broek en GEEN helm.
 
een koekblik met 4 bezopen eikels erin die je van je motor proberen te rijden om 5u deze ochtend in een lege tunnel in brussel en hier heel hard om lachen

En die iets minder lachen als zijn linker spiegel zijn zijruit laat barsten

En ik was eerst op het politiebureau }) })
 
mischien moeten we ons eens wat minder ergeren
aan alles en meer lol hebben in het geen we doen.
anders ga maar in duitsland rijden doen ze alles
nog iets harder dan hier . zit voor mijn werk zo'n
100000 km per jaar op de weg en zie toch veel
gebeuren maar probeer dat steeds meer van me af
te zetten zo dat ik lekker rond kan rijden. :)
 
Die snelheids controle van vanavond en gisteravond op een heel leuk weggetje tussen arnsberg en sundern. Blijkbaar is hun doden quotum voor dit jaar vol en nu moeten ze voorkomen dat motorrijders er lol hebben.

Volgens mij hadden ze me door, ik kwam heel rustig voorbij zetten tot ik de bocht om was en toen volgas wegreed. (Dat ze dat konden horen is eigenlijk een wonder, mijn motortje is toch behoorlijk stil) Het resultaat ? Ze gingen op twee plekken staan, waarschijnlijk om een traject meting mbv een stopwatch en de mobilofoon te doen. :( Nahja, er zijn meer bochten in sauerland.

Die duitsers zijn trouwens wel geweldig wat dat betreft. Bij het stoplicht draaide een automobilist zijn raampje open en vertelde me precies waar ze zaten :} En bijna iedere automobilist en motorrijder waarschuwde me toen ik aan kwam rijden. En wat ook wel leuk was, was dat een chopperrijder blijkbaar alle waarschuwingen genegeerd had en daarom aangehouden werdt. Tsja, die snelheids maniakken op die choppertjes ook altijd :)
 
Ik vind johnies in gti-tjes in de sprint wel leuk, bijna vertederend. Ik laat ze eerst altijd een meter of 10 gaan en dan WHHAAAAAAM doei
 
Ik heb een gruwelijke hekel aan arrogante koekblikbewoners vanuit tegenovergestelde richting en die geen voorrang verlenen. Vanochtend weer zo'n kloothommel ontmoet. Hij moet naar mijn weghelft ivm een geparkeerde vrachtauto. Stoppen ho maar. Rijdt die eikel gewoon door. Op zo'n moment gooi ik 'm der ook voor en wacht dan net zo lang tot'ie opzij gaat. De l*l was niet eens onder de indruk.

Heb maar tot twintig geteld en ben doorgereden....


Ook heb ik een hekel aan achterliggers die op volle snelheid het profiel op mijn achterband proberen te bekijken. Geef ik meestal een gratis demo van mijn remlicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan