Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1)Zeikwijven
2)Linksklevers
3)Zeikgaste
4)Mensen die niet naar rechts gaan
5)Zeikerds
6)Ouwtjes
7)Doorzagers
8)Slome mensen
9)Zeurkousen
10)Alles wat niet in mn straatje past :P })
 
1. Zeikerds die in een file hun deur opengooien als ik voorbij wil. De volgende die dit doet is aan de beurt, die deur moet er gewoon een keer uitgereden worden! :]

2. Koekblikken die links gaan staan als ik als enige op de rechterrijbaan sta voor een stoplicht. Niet echt een ergenis, meer een hoop lool want die rijdt ik er toch wel uit.

3. Trage rijders op de linkerrijbaan.
Deze ergenis wordt minder als je de rijders in de VS kent: veel auto's daro rijden continu op de linkerbaan terwijl ze onder de snelheidslimiet rijden. Rechts inhalen doe ik daar continu en als ik dan thuis kom dan valt het hier weer heel erg mee. :)
 
3. Trage rijders op de linkerrijbaan.
Deze ergenis wordt minder als je de rijders in de VS kent: veel auto's daro rijden continu op de linkerbaan terwijl ze onder de snelheidslimiet rijden. Rechts inhalen doe ik daar continu en als ik dan thuis kom dan valt het hier weer heel erg mee. :)
In Amerika hebben ze toch het "keep your lane" systeem? Is denk ik de verklaring voor die linksrijders...
 
1. Bumperklevers. :j
2. Afsnijden. :j
3. Geen gebruik van knipperlicht. :(
4. Onnodig linksrijden. :(
5. Voertuigen voor mij op de rijbaan waar ik niet overheen of langs kan kijken. (bestelwagens, busjes, geblindeerde ruiten, vrachtwagens, etc..)
6. Voertuigen die zich in de (beperkte) ruimte die ik tussen mijn motor en 't voertuig voor mij houdt persen.
 
ik erger me aan autos met mensen boven de 90 erin,en de meeste scooterrijders,en sinterklaasfeest.en aan alle gewone autos.
 
Van die leukerds die denken dat ze nog wel "even" voor je de weg op kunnen draaien, is kijken dan echt zo moeilijk??? heeft me al een paar niet vrijwillige stoppies opgeleverd..
 
Het ergste vind ik:

-> mensen die in de file het gat tussen de rijen in dicht drukken.
-> Van die knulletjes die menen met hun GTI of VR6 of BMW of mercedes of wat dan ook dat ze sneller zijn dan een motorrijder.....

Bij punt 1 zullen dat waarschijnlijk gasten zijn die 4 x gezakt zijn voor het motorrijbewijs, en de moed hebben opgegeven.
 
Ohja, boeren die vergeten hun rotzooi van de straat te halen! :(

Spekglad als 't nat wordt, en super gevaarlijk in 'n bocht. :j

Kun je weer naar 't politiebureau om 't te melden; in plaats van dat ze zelf een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebben en hun eigen achtergelaten gladde troep ook weer opruimen (of met 'n schone traktor over de weg tuffen).

Staat daar geen flinke boete op ofzo?
 
Volgens mij heb ik ergends een wetsweiziging gemist en dat is volgens mij dat men:
- Op meer dan één baan, niet meer naar rechts hoeft. (je mag toch niet harder)
- Geen klipperlicht meer hoeft te gebruiken (je ziet toch wel waar ze heen gaan)
- Met slecht weer geen lichten hoeft aan te doen.
HERDERS LET EENS WAT MEER OP IN DE AUTO EN DENK NA!!!!!!!!!!!!!!!
 
:j Koekblikridders die de dop niet op de benzinetank draaien :j
Die f@kkers :j
pissed.gif
vergallen regelmatig m'n anti-stress therapie als ik na m'n werk naar huis rijdt over een weggetje met een serie :9~ bochtjes.
 
-putdeksels in lekkere hangbochten
-koekblikken die tegen je achteband zitten (heb ik eens meegemaakt, een dikke vette mercedes die even met zijn bumper me achterwiel kuste :( )
-als ze op een rotonde zitten en zeggen af te slaan, dat je dan optrekt en ze toch niet die afslag moeten hebben en je bijna overrijden en dan nog boos zijn ook :j :j
-Paarden (met wagens erachter) die schijt nog op de weg ook, kan je je kappen weer schoonmaken en het wordt nog klere glad ook nog!
-Sleurhutten.
-busjes op de snelweg om 4uur tot 5uur, dan moeten ze naar huis en dan rijden ze als maloten!!
 
-als ze op een rotonde zitten en zeggen af te slaan, dat je dan optrekt en ze toch niet die afslag moeten hebben en je bijna overrijden en dan nog boos zijn ook
Minder ernstig, maar toch ook zeer irritant is het tegenovergestelde:
Koekblikken die geen richtingaanwijzer gebruiken op de rotonde, zodat ik niet kan anticiperen (of ik door kan rijden) en voor niks 'n poot aan de grond moet zetten. :(
 
Aan heel veel wat al genoemd is, maar hoofdzakelijk geen richting en niet spiegelen!!
Ging door zo'n combinatie bij dus al eens NIET goed.
Daar lag ik, Ik kon het stomme mens wel kweetnietwat doen.
(maar kan het gelukkig nog navertellen!!)
 
aan die wheely.kneedown ,stoppie,triplerend,altijd hard rijdende lawaai ,links en rechts inhalende zeurende aso's op motoren.

en die ander weggebruikers zijn mijn pionnen waar ik omheen rijd (op bovenstaande manier ) :)
 
- Als je bij een stoplicht tussen 2 rijen auto's doorrijdt om vooraan in de rij te kunnen wachten, heb je weleens eens van die daapse lui die hun autodeur even open en dicht gooien om te kijken of ie wel goed in het slot zit...

FLINK VEEL gas geven en ze doen het nooit meer zonder goed in de spiegel te kijken........

- In de meest mooie bochten te lang links blijven zitten zodat ik de bocht niet met een mooie snelheid kan nemen en mijzelf daardoor genoodzaakt voel de eerste afslag te pakken, terug te rijden en dezelfde bocht nog eens opnieuw te doen......... waardoor ik tijd verlies....

- En voetgangers die klagen en raar doen --> if you don't like my driving, stay of the sidewalk....
 
- In de meest mooie bochten te lang links blijven zitten zodat ik de bocht niet met een mooie snelheid kan nemen en mijzelf daardoor genoodzaakt voel de eerste afslag te pakken,

Dat zijn vaak (heb ik ontdekt) strijkboutdozen die dan niet van de buitenbocht naar de binnenbocht durven. Het gaat zo haaaaard!!! AAAAH.
Ga dan niet rijden, ga met je buurvrouw beppen K*T!!! :j
 
- mensen die links blijven hangen.
- mensen die bijna in de achteruit door een bocht gaan
- mensen die geen richting aan geven
- snelheidscontroles
- mensen die niet doorrijden

- mensen die stunten op motoren (maar dat is alleen omdat ik het niet kan)
 
De herinrichters van het straatje Ommen Beerzeveld :j
Zondag's rijders (en zij die dit ook door de weeks proberen) :r

Mensen die het nodig vinden om achteraf klinkerpaadjes te moeten asvalteren en/of er drempels in te drukken '(

Maar ja, zo gouw ik :] ben ik :)
 
Ik erger me eigenlijk alleen aan degenen die je motor als een groot uitgevallen fiets beschouwen en dus veronderstellen dat je wel opzij zal gaan/remmen. En aan de meeste dingen van hierboven die levensgevaarlijk zijn.

Voor de rest erger ik me eigenlijk weinig (slecht voor je hart en bloeddruk), ze kunnen er toch ook niet aan doen(of weten niet beter) dat ze je bocht verpesten, of willen sprinten met hun GTi'tje ?
 
Sinds ik vandaag even te horen kreeg dat er nog 2 boetes aankomen nog veel meer aan snelheidscontroles. Verdomme dik 11 jaar zonder boetes gereden en nu 3 + 1 van mijn vrouw in 2 maanden :( Nou mag ik niet hard meer rijden ;( Ik heb er vandaag flink de pest in!!!!!!!

Verder heb ik vooral een hekel aan het verlichtingsgebruik door koekblikken, vooral stadslichten zijn weer in tegenwoorden. Of liefst helemaal geen verlichting in de polder op sombere, regenachtige dagen :j Onlangs me zitten verbazen dat ik met een enorme wolkbreuk (wat had ik een medelijden met die 3 motorrijders!) slechts 2 eikels met stadslichten en 0 auto's zonder verlichting ben tegengekomen. Gaan ze het dan toch leren????

En verder aan:
- Audi's, Passats en Volvo's omdat je bij het instappen in z'n auto blijkbaar niet normaal meer kan rijden.
- De GSi/GTi brigade met prutuitlaat en keiharde house.
- Onzeker en langzaam rijdende koekblikken
- Telefonerende, lezende, makuppende, scherende en andere alles-behalve-bezig-met-autorijden idioten
- Het nederlandse auto sluipverkeer, maar we lossen de files niet op beleid
- Hoedjes in auto's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan