waaraan SRAD vastzetten????

  • Onderwerp starter Anoniempje661
  • Startdatum
A

Anoniempje661

Guest
sjit sjit sjit!!
krijg morgen me SRADje corona :( ken ik m bijna nergens in mijn zicht
( vanuit de woonkamer aan vastzetten.... :( ja 10 meter verder aan een lantaarnpaal langs de weg.

heb zoon art 4+ slot met schijfrem en een lusketting........
damnz damnz

wie zou m kangs de weg zetten??? of waar anders?? het slot gaat ook om een brandweer kraan en dan staat ie redelijk in het zicht :S:S

wat is wijsheid???

grtz

jamie

ps los op de stoep is geeen optie
 
Wat een luxeprobleem zeg, had je dat niet eerder kunnen bedenken? _O- Regel iig een motorhoes. Pleur hem daaronder en zet hem vast aan de dichtsbijzijnde lantaarnpaal. Pal onder de verlichting :Y
 
Tja.... Hoe woon je ? Geen tuin o.i.d. ? Heb je geen stoeptegels te koop met een ijzerenring erin ofzoiets ? Ik roep ook maar wat hoor.
 
grrrmmbblll dacht dat t wel zou passen :X :X |(

denk dat het toch ff een hoes halen word :s en dat voor een weekend want dan kan ie naar binnen *O* *O*
 
in de woonkamer zetten O-) en als je vrouw/vriendin dat niet goed vind zet je haar aan die lantaarnpaal :X ;)

Of een gat vol beton storten met een stevig anker erin :Y
 
Haal een stoeptegel uit de stoep,
graaf een gat van 2 meter diep,
zet er een ijzeren paal in van ongeveer 2.4 meter met een gat bovenin de paal,
pleur het gat vol met beton en TADAAAA je hebt een eigen paal voor je huis waar je je bike aan kunt zetten ;)
 
in de woonkamer zetten...... als die door de deur zou passen ( oud huis 1928.... )

godver....... dom dom dom klote probleem |(
 
muuranker is misscien ook een optie alleen dan staat de stoep vol met mij motor :S
 
* blijven rijden
* motor vast met ketting aan vriendin en voor je deur

serieus: zit er geen rioolput (in de stoeprand) in de buurt, kun je die gebruiken
 
hahah staat wel een telefooncel
en die zijn op de punt open
en me slot past erdoorheen :D:D:D
doen ???
of zou de ptt dat niet leuk vinden ??
fock it
ik vind hunnie rekeningen ook nooit leuk :)
 
trek een 4 vierkante meter tegels eruit, spit een flink diep gat. hingt daar een paal van ong. 1,5 meter in 10cm doorsnee (lantaren paal maat). daar onder op een plaat van 4-5mm dik van 50cm bij 50cm.

die krijgen ze er noooooooit uit, alleen dan nog een knap slot en alarm :Y

las daar een flinke ring op, of doe dit bij de dichtsbijzijnde lantaarn paal(die ring erop lassen).

succes, en vergeet niet alles dicht te spitten en de tegels terug te leggen _O- :Y

Gr. Steven :9
 
Had je dat eigenlijk niet kunnen bedenken VOOR je de motor zou kopen ?
En 10 meter verderop maakt niet uit. Bezit geeft zorgen zegt mn opa altijd :)
Gewoon naast het huis zetten. Goede sloten erop en wordt ie gejat, jammer dan. Ze kunnen 'm zelfs jatten als ie voor het raam van je woonkamer staat.
 
Wat had je gedaan als je een groot huis had met een grote voortuin waar die niet in kon staan ? Dan had ie ook wel die 10 meter van je deur moeten staan. Dus gewoon aan de lantarenpaal vastmaken.

By the way de meeste ontvreemdingen zijn toch 's nachts en dan maakt het echt niet uit of je hem vanuit de woonkamer kan zien hoor want dan lig jij toch op
een oor.

nb. ik heb een zwaar exemplaar fietsenstandaard geregeld. Zo een die men vrogere op stationspleinen had. Die weegt ongeveer 50 kg en is van massief beton met zo'n stalen ding waar je een fietswiel in kan zetten. maar dan wel zo,n sterk exemplaar die je niet kan omschoppen. Betonblok is ook 30 x 30 cm dus past in het trottoir. Da's ook een goed alternatief als ie vaker vast moet voor de deur maar voor die paar dagen zo ik uhm lekker aan de lantaarnpaal vast doen :Y
 
veel reacties !!! :} :} :}
gaat maar ff aan de lantarenpaal :D
ennuh die voortuin heheheh die had ik wel aangepast dan!!!
morgen SRAD op me naam en dan ff een hoes halen!!!
in vergelijking met die sloten zal dat ook best meevallen *D

thankss guys
morgen piccie in deze topic :9~ *O* *O* *O*

slaap lekkerrrrr :W
 
Waar staat die paal? :z
Zonder gelul: veel plezier met je SRAD en ik hoop niet over je te lezen in een 'mijn motor is gestolen' topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan