Waarbij te letten, Honda CB450S

RocketRico

MF'er
6 nov 2007
150
0
Lopik
ik ben opzoek naar een eerste motorfiets en kwam een Honda CB450S, niet zo veel gelopen en ziet er nog leuk uit.

Donderdag ga ik bij deze fiets kijken en ik vroeg me eigenlijk een beetje af waar je bij aanschaf van dit type fiets op moet letten ?


Mvg,
Rico
 
op wat ie kost.
Vergelijk alvast wat op bv marktplaats.nl

Uitlaten zijn een puntje.... even kijken of die niet doorroest zijn, zijn 2e hands zo goed als niet meer aan te komen en nieuwe vervangingsuitlaten benaderen al snel de waarde van een gemiddelde CB450s.... (bij wijze van spreke) :X
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt de CB450S een hele leuke fiets die een beetje ondergewaardeerd wordt. Een leuk model, een echte gooi en smijtfiets, ik heb er zelf ook een gehad.
Er is niet veel vraag naar geloof ik gezien de tijden dat ze te koop staan. :N
Succes ermee :Y
 
ik heb nog wel 2 chrome dempers liggen in zeer goede staat en nog wat meer onderdelen. frame,velgen,voorvork,achterschokbrekers,nieuw bekleed zadel en nog genoeg losse meuk.
 
Ja oke, dingen zoals ketting/tandwielen en bougies, maar hoe zit het met interne blok onderdelen, zuigers, ontsteking etc. ??
Ik durf het niet te zeggen. Ik weet wel dat die blokken behoorlijk vaak 2ehands aangeboden worden, dus om nou te zeggen dat je zonder onderdelen komt te zitten, nee. En ik zie bij cmsnl.com ook nog wel het een en ander aan onderdelen, rubbers etc.
 
Ik durf het niet te zeggen. Ik weet wel dat die blokken behoorlijk vaak 2ehands aangeboden worden, dus om nou te zeggen dat je zonder onderdelen komt te zitten, nee. En ik zie bij cmsnl.com ook nog wel het een en ander aan onderdelen, rubbers etc.

Toch ben ik nog nergens een 2ehands blokje tegengekomen ofzo
 
Toch ben ik nog nergens een 2ehands blokje tegengekomen ofzo


Ff voor de duidelijkheid. Bij juist gebruik en onderhoud gaan die blokjes 150duizend kilometer mee, voordat ie echt niet meer lopen wil.

Beetje geluk moet je hebben, maar je moet niet bij voorbaat al op zoek naar vervangende motorblokken. :P





ik heb nog wel 2 chrome dempers liggen in zeer goede staat en nog wat meer onderdelen. frame,velgen,voorvork,achterschokbrekers,nieuw bekleed zadel en nog genoeg losse meuk.

Hadden wij niet eens email contact gehad over die voorvork en wielen? O-)
 
Alles is nog gewoon te verkrijgen hoor niet zo,n probleem.
Oja de startkoppeling zit op de krukas en die gaan wel eens los en dat is weer ff sleutelen, en natuurljik letten op rammeltjes ( tis geen kawa), en oliegebruiksporen, bandjes ketting en of de buddy nog wel netjes is verder een probleemloos fietsje
 
Ik ben niet op zoek naar een vervangend motorblok, maar ik wil ff kijken wat de mogelijkheden zijn als er iets kapot gaat ;)

150k zijn best wel wat km'tjes :)

Zijn er nog puntjes die bij dit type honda wat extra onderhoud nodig hebben? (buiten het gebruikelijke, bougietjes, olie, ketting en tandwielen, banden, nokkenaskettingspanner, kleppen stellen)

ben ik nog iets vergeten?? :P



Ff voor de duidelijkheid. Bij juist gebruik en onderhoud gaan die blokjes 150duizend kilometer mee, voordat ie echt niet meer lopen wil.

Beetje geluk moet je hebben, maar je moet niet bij voorbaat al op zoek naar vervangende motorblokken. :PHadden wij niet eens email contact gehad over die voorvork en wielen? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet op zoek naar een vervangend motorblok, maar ik wil ff kijken wat de mogelijkheden zijn als er iets kapot gaat ;)

150k zijn best wel wat km'tjes :)

Zijn er nog puntjes die bij dit type honda wat extra onderhoud nodig hebben? (buiten het gebruikelijke, bougietjes, olie, ketting en tandwielen, banden, nokkenaskettingspanner, kleppen stellen)

ben ik nog iets vergeten?? :P


Nee, dat is het wel zo'n beetje..... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan