waarde BMW R80 78'

boytoylover

Die hard MF'er
5 dec 2007
532
0
Annen
hallo Mede-brikkers,

vanochtend bij het sleutelen aan mijn bike kwam m'n oude buurman even kijken. De goede man is op leeftijd, en vertelde mij dat hij vroeger ook motorrijder was.

op de vraag wat voor motor vertelde hij dat hij een BMW R80 uit 78" heeft.

nog steeds en misschien wil hij hem wel verkopen. ik heb de motor niet gezien,maar volgens de oude baas is hij nog in top conditie.(de motor dan..)

wat zou dit ongeveer waard zijn volgens jullie?
 
hallo Mede-brikkers,

vanochtend bij het sleutelen aan mijn bike kwam m'n oude buurman even kijken. De goede man is op leeftijd, en vertelde mij dat hij vroeger ook motorrijder was.

op de vraag wat voor motor vertelde hij dat hij een BMW R80 uit 78" heeft.

nog steeds en misschien wil hij hem wel verkopen. ik heb de motor niet gezien,maar volgens de oude baas is hij nog in top conditie.(de motor dan..)

wat zou dit ongeveer waard zijn volgens jullie?
...ja, wat voor de één topconditie is..is voor de ander niet meer dan matig, dus ik zou zeggen: maak es eens foto en zet die hier neer :)

(maar van €1500 tot €3000 dus )
 
...ja, wat voor de één topconditie is..is voor de ander niet meer dan matig, dus ik zou zeggen: maak es eens foto en zet die hier neer :)

(maar van €1500 tot €3000 dus )


heb de motor niet gezien. maar zal hem ff vragen voor foto. zal m'n camera maar alvast meenemen,want de oude baas heeft wsl geen digitaaltje liggen..

thnks voor de globale prijs indicatie :}
 
...ja, wat voor de één topconditie is..is voor de ander niet meer dan matig, dus ik zou zeggen: maak es eens foto en zet die hier neer :)

(maar van €1500 tot €3000 dus )

Denk dat Rogier redelijk in de buurt zit met z'n prijs. Belangrijk te weten is of de motor al jaren stilstaat of nog regelmatig de weg is opgeweest. Standaard R80 of een R80RT.

van € 1500 naar € 3000 is toch 2x, dus ook 2x zo goed?? Foto en een betere omschrijving gaat duidelijkheid geven.
 
Denk dat Rogier redelijk in de buurt zit met z'n prijs. Belangrijk te weten is of de motor al jaren stilstaat of nog regelmatig de weg is opgeweest. Standaard R80 of een R80RT.

van € 1500 naar € 3000 is toch 2x, dus ook 2x zo goed?? Foto en een betere omschrijving gaat duidelijkheid geven.

ik heb nog geen flauw idee. wel wordt er nog af en toe op gereden door z'n zwager. de oude baas zegt dat ie in topstaat is maar ja, wat is topstaat. wel is het een pietje precies dus zal me niks verbazen dat ie gelijk heeft....

als ik piccie's heb dan zet ik ze hier neer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan