waarde cb750 four

cb4ever

Die hard MF'er
28 nov 2005
709
15
beveren-leie
Hoi,

Wat is een cb 750 four ongeveer waard? bouwjaar rond 1974.

Ik had graag de waarde geweten van één die volledig in orde is en dan van één die volledig niet in orde is. Maw, hoeveel is het waard in 'nieuwstaat' en als 'wrak'
 
Een originele in nieuwstaat een 3 á 4000e?

Een gare zal er allemaal net vanaf hangen hoe gaar en wat er mist en wat er niet mist vermoed ik, maar voor een gare betaal je volgens mij ook al snel 1500e..
 
Hoi,

Wat is een cb 750 four ongeveer waard? bouwjaar rond 1974.

Ik had graag de waarde geweten van één die volledig in orde is en dan van één die volledig niet in orde is. Maw, hoeveel is het waard in 'nieuwstaat' en als 'wrak'
van €50 tot €5000 tot €9000 voor een 'nieuwe' K0
 
mmm,

ik heb m'n oog laten vallen op een cb en die jongen vraagt 200€. heeft papieren en draait niet
 
Als je nog 200 euro beschikbaar hebt voor het achterstallige onderhoud en een nieuwe accu en zo en je hebt wat vrije tijd over om te sleutelen lijkt het me een leuke deal.
 
200 eu is niet veel, maar bedenk je wel dat er wat kosten bij gaan komen dan. Of het blok is helemaal niks, of kijkt het na en het loopt... zal ook wel eea elektrisch aan mankeren wellicht.

Maar erg veel info heb je niet om er een oordeel over te kunnen geven..
 
Ok, ik ben gaan kijken. chasis is roestvrij. de motorblok is olievrij. geen vonken, tank is verdwenen, zadel is gescheurd, uitlaat is kapot, banden zijn goed, ketting en tandwiel zijn goed, kabelboom ziet er ook goed uit, remmen werken

En met papieren!

het is een 750 four K4

Die jongen vroeg 200€, ik heb hem mee voor 100€ :) als dat geen badje is
 
vermits ik hem nu toch gekocht heb maar ik toch nog bezig ben met de cb350, zal het projectje een beetje trager gaan of anders maar niet weerhoudt dit ervan om er aan door te doen!

ik zal hem eerst eens een poetsbeurt geven en hem aan de praat proberen te brengen.

Is verder mijn bedoeling hem sportief te maken met kuipzadel, clip-ons en bling bling *D

Daarom zoek ik een deftige tank, liefst in een mooi kleurtje. Bijhorende zijpanelen
Een kuipzadel
Een uitlaat

Dit voor te beginnen. Als hij in m'n garage staat, post ik wel nieuwe foto's!
Deze kan ik al tonen
DSC00391.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan