waarde suzuki rg 500

En Waldo is een prima kerel. Maar handelen doet hij niet aan. Je mag blij als je iets bij hem mag kopen :Y
 
Dan moet hij je wel heeeeeeeeel aardig vinden,hij mag mij en ik krijg dat nog niet eens
voor elkaar.

Ben echt heel erg aardig en ook niet rood maar wel grijs vd zorgen *D

Maar nee voor mij nu nog geen RG500.

Ben nu met heel wat andere dingen bezig nadat er ( op dat moment) geen betaalbare mooie RG te koop stond! Nu staan er veel meer te koop als toen .

Hij heeft ooit een bod van 10000,- afgewezen puur omdat hij die vent een
lelijke rooie plofkop vond hebben :Y _O-

_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
ja dat denk ik dus ook , ik wil er dus 1 bij kopen omdat ze altijd meer geld opleveren dan er voor betaald wordt
 
goedenmiddag allemaal ,
wat denken jullie nou wat een onversleutelde suzuki rg 500 met slechts 11000 km op de teller waard is . Hij staat al heel wat jaren opgeborgen bij iemand in huis . Gr Herman

Als ik nu in de markt was geweest, zou ik voor zo'n pure, onversleutelde rg 500 zo ongeveer 20.000 euro betalen. Als ie echt mooi is, dat wel.
 
Dan moet hij je wel heeeeeeeeel aardig vinden,hij mag mij en ik krijg dat nog niet eens
voor elkaar.Hij heeft ooit een bod van 10000,- afgewezen puur omdat hij die vent een
lelijke rooie plofkop vond hebben :Y _O-

_O- _O- _O- top kerel Waldo :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf heb de mening dat een onversleutelde rg met 11000 km en paar gebruikers sporen rond de € 15000 kan kosten
 
Maar als je een mooie RG hebt staan en je hem niet kwijt raakt, laat maar weten hoor :)
 
Ik heb zeker een mooie rg , helemaal gedaan , blok en spuitwerk , nee die hoeft niet weg hoor .

Dat zei je vorig jaar ook. Je maakt dit topic niet aan, als je hem niet wilt verkopen :)
 
Laatst bewerkt:
Nee , t gaat er mij om wat jullie nou vinden wat een onversleutelde op kan leveren . Die heb ik niet maar is me te koop aangeboden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan