Waardebepaling Virago

paulenchrista

Rookie
9 aug 2004
25
0
Den Helder
Hallo allemaal,

ik heb mijn Virago XV750 uit 1996 te koop staan met ruim 33000 km op de teller.
Hij staat pas drie weken te koop op diverse sites (hier ook bij Gezocht/gevonden), maar het valt me op dat ik maar weinig reactie's krijg.
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat een gangbare prijs is voor deze motor. Of is het gewoon net wat de gek er voor geeft? :?

Groet, Paul.

Nog maar ff een plaatje voor de duidelijkheid.
full
 
Ik weet niet vat je er voor vraagd, dat heb je er ff niet bij gezet, maar schat hem in op 3000 tot 3500 euri.

(Ben geen expert maar snuffel wel veel op Te Koop sites :) )
 
Oeps, vergeten inderdaad.

Vraagprijs is 3250 en daar mag best nog een klein beetje vanaf.
Dan zit ik dus op de prijs die jij noemt.

Ik wil ook niet verder zakken, dat vindt ik gewoon zonde van de fiets. Dan doe ik hem liever niet weg.

Bedankt alvast voor je vlugge reactie.

Paul.
 
Ik zat ook zo aan die prijs te denken.

Persoonlijjk vind ik die painting een beetje een afknapper. Misschien dat het meer daar aan ligt dan aan de prijs?
 
Het zou kunnen dat het aan de kleur ligt. Is toch een orginele Virago kleur hoor, heb er meer zo gezien.

Maar je moet er wel van houden natuurlijk. :+
 
gewoon wachten, er komt vanzelf iemand, ik had hetzelfde met mijn ace, een hele lamge tijd niemand, toen ineens 3 mensen, geduld,geduld,geduld :Z
 
Ach, wees niet ongerust...

Ik heb m'n chopper ook al vanaf half Juni te koop staan, en nul komma-net-nix reactie gehad... :r

We krijgen ze nog wel!! :X
Tot ze zolang te koop blijven staan en het belastingsvrije klassiekers worden!
En dán vragen we het dubbele. })














Toch.. :?
 
hee hoi ik heb ongeveer een maand geleden precies zo'n virago gekocht, Wel met veel minder kilometers als de jouwe nl 2066, als nieuw dus ik heb er 4250 euro voor betaald en ik had nog een hele rij kopers achter mij, maar heb snel beslist, en die kleur he ja je moet erop vallen.......of niet, vraagje nog wat heb je met je uitlaten gedaan? keverpijppies eraf gezaagd? scheelt dit in geluid? Hee success met de verkoop, voor die prijs moet dat zeker lukken
 
Dank je wel voor je reactie.
Ik wacht het ook wel gewoon af en zolang hij nog niet verkocht is, kan ik er nog op rijden. Is niet echt een straf :]

Achterste pijpjes heb ik er afgeslepen. Gewoon omdat ik ze niet mooi vond. Het geluid neemt heel iets toe, klinkt wat volwassener zeg maar.

Paul.
 
Prijs lijkt me idd redelijk hoor.
Zou niet teveel zakken als ik jou was.
Denk dat de kleur idd wel meespeelt.
Ben dr zelf ook niet helemaal weg van.
Zelf heb ik de blauwe uitvoering.
Fijne bike wel he :)
 
heb je het al op een lokale site geprobeert, via een prikbord ofzo. Ik weet n.m. uit ervaring dat veel mensen niet zo'n zin hebben om het halve land te doorkruizen om eens te komen kijken.
misschien helpt je dat?
 
Verkocht, voor de vraagprijs. *D

En nog redelijk snel ook, alles bij elkaar een week of vijf te koop gestaan.
Vanaf nu alleen nog spelen met de NX dus. :]

Allemaal bedankt voor het meedenken in ieder geval.


Groet, Paul.
 
geregeld! hartikke mooi.

maareh, die virego was toch ook wel een mooie fiets?
 
Zeker, de virago was een prachtfiets.
Nog sterker, ik vond hem veel mooier dan die NX. Maar door allerlei omstandigheden werd hij eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor 10 km woon-werk verkeer. Hij maakte dus veel te weinig kilometers.
En dan ben ik ook nog zo dat mijn chroom moet glimmen, ik bleef dus poetsen :P

Al met al, voor wat ik tegenwoordig doe met de motor is die NX gewoon praktischer. Maar een beetje pijn doet het wel dat de virago weg is '(

Wat wel goed doet is dat hij verkocht is aan iemand die er heel erg blij mee was en er zeker een heleboel kilometers mee gaat maken. Daar is zo'n ding voor toch?

Groet, Paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan