Waarheen of wat te doen zondag 1e paasdag?

Duccorse

MF veteraan
18 mrt 2009
1.903
1
A.s. zondag wordt het lekker weer, maar welke terrasjes zijn er open?
Het lijkt erop dat bijvoorbeeld Harderwijk helemaal dicht is die dag.
Waar gaan jullie a.s. zondag heen?
 
Ik ga terras aanleggen. Oftewel zwoegen in de tuin en tegen de avond eten met familie.

Harderwijk? Dat ligt toch in de bijbelgordel? Daar doen ze sowieso niks op zondag. Dan gaat de bijbel open en zoeken ze op welke zonden ze de afgelopen tijd allemaal zijn begaan..... :$
 
Laatst bewerkt:
Ik ga terras aanleggen. Oftewel zwoegen in de tuin en tegen de avond eten met familie.

Harderwijk? Dat ligt toch in de bijbelgordel? Daar doen ze sowieso niks op zondag. Dan gaat de bijbel open en zoeken ze op welke zonden ze de afgelopen tijd allemaal zijn begaan..... :$


Terrasjes en kroegen zijn ook in Harderwijk op zondag open normaal gesproken. ;)
 
Ik rij met een maat naar Xanten, kijken of er nog wat eitjes te vinden zijn bij onze oosterburen
 
Nergens, gisteren de hele dag alleen op stap geweest en vandaag in de omgeving een wandeling met de Mrs maken. Huwelijk moet je zo in balans houden....en dat 35 jaar lang.. :+
 
Best fris vanadaag, maar 2x 125/130km binnendoorwegen gereden. Leuk om langs/door de dorpen te rijden in Noord Brabant, gezellig volk, veel te doen op straat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan