Waarheen verplaatsen van de navigatie op dashboard BMW ?

adrianblaauw

Old man who loves BWW
11 jun 2020
49
7
Groningen
Beste motorliefhebbers,

Ik zit met een technische vraag qua plaatsing van de navigatie. Op het panel van de BMW, is door de vorige eigenaar een soort klein statief gemaakt, waarop de Garmin navigatie 660 kan worden geklikt.
Jammer is dat als de navigatie Garmin 660 (groot blok) erop zit geklikt, ik de snelheidsmeter niet/ goed kan aflezen. Verstellen kan in geringe mate. Wat is beter te doen om beter zicht te krijgen?
Zie bijgesloten enkele fotos van de huidige opstelling.

Graag een reactie met een foto als het kan.

mvg Adrian Blaauw
 

Bijlagen

  • IMG_5021.jpg
    IMG_5021.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 37
  • IMG_5022.jpg
    IMG_5022.jpg
    39,2 KB · Weergaven: 38
Óf...

Je roggelt die mount tussen de tellers, zodat je je GPS pal voor je gok kunt plaatsen. Dan zie je de tellers er vlak onder, alles in beeld, Bob's your uncle.
 
Dat ding :Y Daar kan je een heleboel verschillende adapters voor krijgen, waaronder klemmen die perfect rond een stuur passen.
 
Die "arm" is waarschijnlijk ook nog wel in een langere versie te koop. Waarschijnlijk kun je zelf wel inschatten of dat gaat werken, maar ik denk het wel.

Neem alsjeblieft een originele RAM (= het merk), ik heb ervaring met een goedkopere en die scheurde. RAM is degelijk gebleken.
 
Die "arm" is waarschijnlijk ook nog wel in een langere versie te koop. Waarschijnlijk kun je zelf wel inschatten of dat gaat werken, maar ik denk het wel.

Neem alsjeblieft een originele RAM (= het merk), ik heb ervaring met een goedkopere en die scheurde. RAM is degelijk gebleken.
Oke, dankjewel. Het is nu niet goed.
 
Voor je andere delen gaat bestellen.
Ik heb op mijn 1100 hetzelfde zitten. :Y
Er zit om je kilometerteller een ring waar de bol op zit.
Deze kan je draaien, ik zou heb gewoon verder naar boven zetten.
Het is jammer dat je niet in de buurt woont. Dan had ik hem voor je goed kunnen zetten.
Ik kan wel, ergens in de komende dagen, even wat foto's maken van hoe het op mijn 1100 zit.
Maar deze motor staat in de opslag en daar ben ik niet elke dag.
 
Voor je andere delen gaat bestellen.
Ik heb op mijn 1100 hetzelfde zitten. :Y
Er zit om je kilometerteller een ring waar de bol op zit.
Deze kan je draaien, ik zou heb gewoon verder naar boven zetten.
Het is jammer dat je niet in de buurt woont. Dan had ik hem voor je goed kunnen zetten.
Ik kan wel, ergens in de komende dagen, even wat foto's maken van hoe het op mijn 1100 zit.
Maar deze motor staat in de opslag en daar ben ik niet elke dag.
Nou ik zie graag een foto. Ik heb geen ring waar ik het om kan draaien. Nu heb ik het op de middenstang vast gezet (op de stuur). Zit vast maar kan geen echte schokken hebben denk ik. Wel zit het vrij uit het zichtbeeld van de km-teller / snelheidsmeter.
 
Beste motorrijder, voor de R1100GS willen we beschermkapjes voor de handen monteren. Kunnen we deze makkelijk tweedehands krijgen?

mbg Adrian
 
Terug
Bovenaan Onderaan