Aangezien ik \'s winters doorrij kan ik altijd wel een goede tip gebruiken. Waarmee behandelen / insmeren / inspuiten / jullie je motor om ervoor te zorgen dat \'ie er aan het eind van de winter niet uitziet als een \'pekelbak\'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
wd40 is toch alleen om sloten weer makkelijker te maken en om bouten los te maken. Spuit je dat ook over je hele motor heen? Ziet dit er niet dom uit?
Als ze pekel hebben gestrooid rij ik niet meer op de motor. Dan staat ie mooi onder een zijltje met een volle tank benzine tegen de roest in mijn plastic tank ;P
Ik ga er geen tectyl of wd40 op spuiten, ik stap dan lekker als het glad is in de auto, die is lekker getectyleerd aan de onderkant. En bovendien als ze pekel strooien is het glad, ik ga liever niet op m\'n bek![]()
Kou maakt me verder niet uit, dus zodra de gladheid weg is stap ik weer op de motor.
ik hoor van andere mensen dat als het glad wordt dat ze dan de crosser uit de schuur halen (beetje slechte instelling JK), waarschijnlijk moet ik lessen als het glad wordt (als dat kan in iedere geval).
Hoe hou jij je motor pekelvrij?
met de mooie combinatie van gelekte motorolie, modder en matzwarte verf.
Tom