Waarmee rij jij !?

Waarmee rij jij?

  • Pilot Power

    Stemmen: 43 25,6%
  • Sportec m1

    Stemmen: 4 2,4%
  • roadtec z6

    Stemmen: 5 3,0%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 19 11,3%
  • Pirelli Diablo Corsa

    Stemmen: 14 8,3%
  • Dunlop D208

    Stemmen: 8 4,8%
  • Bridgestone bt014

    Stemmen: 40 23,8%
  • Bridgestone bt020

    Stemmen: 35 20,8%

  • Totaal aantal stemmers
    168

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Polleke ;)
Veel (goede) verhalen over de Pilot Power, 014, sportec etc.
Maar, waar rijden jullie NU mee :?
en waarom met deze banden :?


Of "anders namelijk" ;)
 
Idd die 020 zijn prima als achterband als je niet altijd sportief rijdt, dan een wat kleverige voor (014 ofzo), blijft het bridgestone en stuur erg leuk!

Ook voor de winterbikkels, waar rijden die eigenlijk op?? Lijkt mij geen SS banden, maar iets als de 020 ofzo?
 
RoadTec Z6. De BT020 is een prima band, maar dat was het 5 jaar geleden. De 'NT' versie is amper beter. Tegenwoordig zijn er veel betere alternatieven voor de BT020, zoals de Z6, Pilot Power, etc.
 
Pilot roads
SpeedyKnie2.jpg
 
Onder mijn Pan European zitten Bridgestone BT020's, onder mijn Suzuki T500 Bridgestone BT45's en onder mijn Ducati 996 zitten ook Bridgestones, de BT010. Ik zou in de toekomst nog wel eens de Pirelli Diablo willen proberen.
 
ik had onder mijn VFR powers zitten :} waren geweldige banden bij alle weersomstandigheden *O*


heb nu onder mijn blade voor BT056 en achter BT010 :Y
en omdat er geen 16" powers zijn ga ik maar eens de BT014 uitproberen 8-)
 
Idd die 020 zijn prima als achterband als je niet altijd sportief rijdt, dan een wat kleverige voor (014 ofzo), blijft het bridgestone en stuur erg leuk!

Ook voor de winterbikkels, waar rijden die eigenlijk op?? Lijkt mij geen SS banden, maar iets als de 020 ofzo?
Ik rijd door weer en wind, afgelopen winter met 014 gereden topband :}
Nu zit de Pilot Power eronder die bij mij zeker een véél langere levensduur heeft...En aankomende winter ga ik weer iets nieuws proberen :Y

Maarre Pilot Powerrrr en 014 topbandjes :} :}
 
BT014 op mn fzr. Kun je lekker mee raggen, vol vertrouwen de steppies aan de grond. Fijne bandjes! :)
 
Pilot Road onder VFR: voor en achter 19.000 km. Super grip in nat weer, droge grip, zie foto van Speedy boven.

Diablo onder CBR600F3: nu 15.000 km en still going. Volgens me meissie iets beter dan de Pilot Road (geven iig meer vertrouwen).

BT45 onder K1100LT: achter 19.000 km, voor 23.000 km. Rijd de koffers er net niet mee aan de grond (zonde van de koffers namelijk). Prima bandje qua prijs/kwaliteit.

BT014 onder FZR1000: Lekker plakbandje, stuurgedrag ook nog goed ook als istie compleet af, grip blijft best lekker voor mijn gevoel.
 
Ik rij nu met bt010's, dit zijn de eerste banden waarmee ik wel eens een kd doe en bevallen mij goed :Y (kan het dus niet echt vergelijken met andere banden).
MPP ga ik zeker proberen als deze af zijn, hoor je eigenlijk alleen maar positieve verhalen over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan