Waarmee rij jij !?

Waarmee rij jij?

  • Pilot Power

    Stemmen: 43 25,6%
  • Sportec m1

    Stemmen: 4 2,4%
  • roadtec z6

    Stemmen: 5 3,0%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 19 11,3%
  • Pirelli Diablo Corsa

    Stemmen: 14 8,3%
  • Dunlop D208

    Stemmen: 8 4,8%
  • Bridgestone bt014

    Stemmen: 40 23,8%
  • Bridgestone bt020

    Stemmen: 35 20,8%

  • Totaal aantal stemmers
    168
Ik rij voor vervanging van de banden naar duitsland zeg in het "gebrekkig"duits : achter de hardste band die je hebt en voor een slag zachter.
Ik rij dus achter met Avon azaro.
Voor mijn aantal kilometers in het jaar (25000 per jaar met mijn sp) de enigste band waar ik maar 3 in het jaar van slijt.De rest gaan maar 3 a 5 duizend kilometers mee.
Grip bij regen (winter) heel erg goed met warm weer zijn ze wat minder maar ach.... voor ons als amateurs maakt dat niet zoveel uit.Zit met deze band ook bijna op het randje te rijden.
Voor is een slag zachter , vind ik persoonlijk een wat prettiger gevoel.
groet @ndré
full
 
Ik rijd nu met Michelin Pilot Powers (CBR600RR). Voorheen heb ik met Bridgestones BT014 gereden omdat deze standaard onder de RR zaten. Hiermee ongever 5050 km gedaan.
De Pilot Powers bevallen me beter dan de BT014, heb het gevoel dat deze band veel makkelijker een bocht in wil. Voor mij dus geen BT014 meer ;) .

Ik rij voor vervanging van de banden naar duitsland zeg in het "gebrekkig"duits : achter de hardste band die je hebt en voor een slag zachter.
Ik rij dus achter met Avon azaro.
Voor mijn aantal kilometers in het jaar (25000 per jaar met mijn sp) de enigste band waar ik maar 3 in het jaar van slijt.De rest gaan maar 3 a 5 duizend kilometers mee.
Grip bij regen (winter) heel erg goed met warm weer zijn ze wat minder maar ach.... voor ons als amateurs maakt dat niet zoveel uit.Zit met deze band ook bijna op het randje te rijden.
Voor is een slag zachter , vind ik persoonlijk een wat prettiger gevoel.
groet @ndré
(Afbeelding)

Kan het zijn dat ik jou dinsdagmiddag bij Olijve Motorsport in Assen zag ? Daar stond precies zo`n motor, en zoveel zullen er in deze kleurstelling niet zijn :) . Er zat geen MF-sticker op de motor geloof ik.
 
ja was ik .klopt is maar 1 in deze kleurstelling.
Schepers had nog een nieuwe uitlaatsysteem( 20 jaar geleden had hij hem ingekocht) voor mijn winterfiets liggen. 210 gulden stond er op ...... dat waren nog eens tijden , ha ha ha
 
Ik reed met continental road attack voor en achter. Na 12.000 kilometer en een circuitdag reed ik em achter lek anders had ik er nog wel wat km's mee kunnen maken. Nu de sport attack er achter op liggen en bevalt nog beter dan de road attack.

Bedenk net dat de voorband ondertussen bijna 14.000 km meegaat...
 
Voor een BT012SS (super soft) en achter een BT014.

En ik moet zeggen dat ze goed plakken... nog geen 3 maanden mijn rijbewijs, en nog maar 1/2 cm "schaamrand" over... (heb 5500km gereden)

Meestal slijt een achterband sneller dan een voorband, vandaar dat ik voor een SS op heb liggen en achter een "gewone". Dan slijten ze wat gelijkmatiger af.
 
Rij nu nog met sporttec's, maar stap zsm (als t geld regent) weer over naar michelin's die gaven veel meer feedback bij uitacceleren van bochten.
Met de sporttec's heeft mijn fiets veel meer de neiging om te glijden zonder waarschuwing.
 
Zelf heb ik op mijn Mille Avon Viper zitten.
Zeer goede band met veel grip , zit er nu 6000km onder .
Achter is hij nu zeker aan vervanging toe. En dan wordt het weer een Avon.

grt Marco. :}
 
Ik rijd nu met Michelin Pilot Powers (CBR600RR). Voorheen heb ik met Bridgestones BT014 gereden omdat deze standaard onder de RR zaten. Hiermee ongever 5050 km gedaan.
De Pilot Powers bevallen me beter dan de BT014, heb het gevoel dat deze band veel makkelijker een bocht in wil. Voor mij dus geen BT014 meer ;) .Kan het zijn dat ik jou dinsdagmiddag bij Olijve Motorsport in Assen zag ? Daar stond precies zo`n motor, en zoveel zullen er in deze kleurstelling niet zijn :) . Er zat geen MF-sticker op de motor geloof ik.

Dan had ik het goed :) , er zal idd maar 1 motor zijn met deze kleurstelling. Mooi gespoten trouwens *O* *O* . Apart om te zien, aan de ene kant denk je dat ie zwart is, loop je een stukje verder en dan is ie ineens oranje *D . Ik dacht namelijk echt, toen ik er aan de ene kant langsliep dat hier een oranje motor zou staan en dat hij ineens zwart geworden was :? , maar dat lag dus aan bovenstaande ;) .
Ik was even bij Olijve om mijn ketting bij te laten stellen. De ketting is nu weer helemaal in orde, dus kan ik er weer even tegenaan. Zometeen heeft ie echter wel weer een beurt nodig, heb er nu sinds 29 april dit jaar al weer bijna 10.000 km opstaan.
 
bt 45. prima band zal niet de eerste keer zijn als ik terug moet schakelen in de bocht voor een sportmotor en dat met een ofroad motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan