Waarmee rij jij !?

Waarmee rij jij?

  • Pilot Power

    Stemmen: 43 25,6%
  • Sportec m1

    Stemmen: 4 2,4%
  • roadtec z6

    Stemmen: 5 3,0%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 19 11,3%
  • Pirelli Diablo Corsa

    Stemmen: 14 8,3%
  • Dunlop D208

    Stemmen: 8 4,8%
  • Bridgestone bt014

    Stemmen: 40 23,8%
  • Bridgestone bt020

    Stemmen: 35 20,8%

  • Totaal aantal stemmers
    168
Ik heb Diablo's, maar ik vind ze nou niet echt beter dan de vorige banden die ik gehad heb (Avon en Bridgestones). Misschien dat je het verschil meer merkt met extremer rijden oid. :?
 
IRC Pro-tech SP11R, prima japanse band voor een stuk minder dan het reguliere rubber.

*O*
 
BT020, omdat ik naast veel funkilometers (welke niet altijd helemaal plat door de bocht hoeven en gaan) ook vrij veel snelwegkilometers maak. Hoor veel positieve geluiden over de slijtvastheid van de BT020, en valt me tot nu toe ook inderdaad niet tegen :)
 
Heb inmiddels 2 weken geleden BT014 op m'n Z750 laten zetten... erg lekker bandje... origineel lag er een BT012 op, die heeft het ongeveer 6200 kilometer volgehouden... de Bridgestone beviel eigenlijk wel, en de originele Bridgestone voorband ligt er nog ff op, dus heb de BT014 (als opvolger van de 012) er op laten zetten...

En bevalt prima! Voor mijn gevoel rijd de 014 stukken fijner dan de 012... *O*

Ter informatie, ik gebruik de Zed puur voor fun (met heel af en toe woon-werk) en bijna geen snelweg km's...
 
Voor een macadam 50 (mogelijk nog voor de winter vernieuwen voor een pilot road)
achter pilot road (nog geen 200 km oud)

de achter band was eerst een BT54.
motor is een NTV 650 (93)
 
Voor een macadam 50 (mogelijk nog voor de winter vernieuwen voor een pilot road)
achter pilot road (nog geen 200 km oud)

de achter band was eerst een BT54.
motor is een NTV 650 (93)

Gooi die Macadam er af, je zult je NTV niet meer terugkennen. :} Dat had ik tenminste toen ik dat destijds met mijn NTV deed.
 
deze die op mijn moto liggen staan niet in het lijstje O-)
ik ben sinds kort in het bezit van een triumph tt600 en er ligt voor een shinko podium 006 op en achter een shinko 009 |( |( |( , op het eerste zicht (heb hem nu 2 dagen) vallen ze best mee, heb nog niet in de regen gereden... een setje d207 of diablo's zullen in ieder geval wel beter rijden, al zit het maar tussen u 2 oren... waarom ik ze erop laat liggen, tja de €€€€€€ :9
 
Op het moment de Michelin Pilot Power, :9~

Echt super en zitten er nu al circa 7500 km onder en dat op een VTR1000F.

:} :} :}
 
Gooi die Macadam er af, je zult je NTV niet meer terugkennen. :} Dat had ik tenminste toen ik dat destijds met mijn NTV deed.

tja even wachten tot ik mijn reiskosten krijg (1500 euro :) ) dan kijken we weer verder :)

voorlopig heeft de voorkant nog grip genoeg (maar als ik dan ga wisselen wat is dan aan te raden? een pilot road? of misschien iets anders (rij natuurlijk ALLEEN maar snelweg.... woon werk))
 
Geen Metzelers in de poll? De Sportec M1 en de Roadtec Z6 staat er toch :?
[off-topic]

Hoe bevallen de MPP's eigenlijk :P ?

[/off-topic]

Ik heb BT-020, BT-010, Diablo's en Diablo Strada gehad. Ze hebben allemaal wel wat, afhankelijk van rijstijl en eisen die je aan een band stelt.

Persoonlijk vond ik de Diablo's geweldige banden.
 
pilot power, nu 3000km al gedaan en ze zijn nog steeds goed (veel beter dan de ori MT60 die na 2500 al helemaal versleten was en geen grip had.

en ook op circuit zijn ze goed (SM circuir dan nog wel)
 
Nu nog met Corsa's. Mijn volgende setje worden Bridgestones, waarschijnlijk de 014, want een kennis van me is BS-dealer dus kan er een mooi prijsjes van maken.
 
Pirelli Dragon Supercorsa. Van voor SC2, achter SC1. En slijten dat die kleredingen doen...maar plakken :P


full
 
tja even wachten tot ik mijn reiskosten krijg (1500 euro :) ) dan kijken we weer verder :)

voorlopig heeft de voorkant nog grip genoeg (maar als ik dan ga wisselen wat is dan aan te raden? een pilot road? of misschien iets anders (rij natuurlijk ALLEEN maar snelweg.... woon werk))

Ik had bt45, maar die smelten best snel weg. :N
 
Ik rijd met Bridgestone BTo14 eigenlijk omdat ik ze toen ik me motor kocht er nieuw op kreeg dus ja vandaar.

Maar ze rijden wel beter dan die Dunlops (zou niet meer weten welke) ik had op me eerste motor.
 
Onder mijn Pan European zitten Bridgestone BT020's, onder mijn Suzuki T500 Bridgestone BT45's en onder mijn Ducati 996 zitten ook Bridgestones, de BT010. Ik zou in de toekomst nog wel eens de Pirelli Diablo willen proberen.

Steek jij een deel van de boetes in eigen zak ofzo.
Conti road attack. Omdat die er nieuw om lag bij aankoop.
 
Hee smitjuh...

ik dacht dat jij er al uit was en dus de Pilot Powurrrr zou nemen :?

Ik zelf zit aan de BT014 en ik heb ze genomen n.a.v. diverse testen waar deze band er goed uitkwam in de regen. En dat is voornamelijk mijn highest priority :Y

Kzie je nog wel bij de bocht....

Mzzl
 
bt 020, behoorlijk veel grip en m'n achterband is na 13000 km nog steeds niet helemaaaal versleten.. maar wel bijna..
 
Terug
Bovenaan Onderaan