Waarmee rij jij !?

Waarmee rij jij?

  • Pilot Power

    Stemmen: 43 25,6%
  • Sportec m1

    Stemmen: 4 2,4%
  • roadtec z6

    Stemmen: 5 3,0%
  • Pirelli Diablo

    Stemmen: 19 11,3%
  • Pirelli Diablo Corsa

    Stemmen: 14 8,3%
  • Dunlop D208

    Stemmen: 8 4,8%
  • Bridgestone bt014

    Stemmen: 40 23,8%
  • Bridgestone bt020

    Stemmen: 35 20,8%

  • Totaal aantal stemmers
    168
en waarom staat de BT45 niet in de poll? B| :+

ik rijd dus met BT45's, prima banden! goede prijs, en echt perfecte all round banden, het beste dat je voor een GS(of vergelijkbare motor) kunt krijgen denk ik.
 
Macadam's zuigen idd grote tijden.

Je kent je fiets niet weer als je switched naar een BS bijvoorbeeld. :Y
 
Is de Pilot Road de concurent van de 020 en de PP de concurent van de 014?

Ik rijd momenteel 020's.
 
Ik mis continental Road Attack.... ben overgestapt van BT 020 naar Road Attack en deze bevallen me veel beter! Veel meer vertrouwen.... Hopelijk ook net zoveel kilometers!
 
Zwarte.....passen mooi bij me gele velgen :+
Gokje, gemaakt van rubber toevallig? Heb ik ook, en ik heb witte velgen
-O-

Pirelli Diablo dus, bevalt nog steeds prima. Reactie van een maat van me, toen hij ze op zijn 851 had laten monteren: De eerste straatband waarmee ik zelfs in de regen m'n knie aan de grond durf te rijden. :Y
 
020 heb ik nog op zolder liggen dus die gaat er eerst onder en dan nieuwe set weet ik nog niet dacht aan de road attack maar niks is zeker kan ook sport attack worden of diablo of pp
Is de Pilot Road de concurent van de 020 en de PP de concurent van de 014?

wel van de 020 maar niet van de pp en de 014
 
Ik rij BT-014 voor en achter. Ben tot nu toe te vreden hoelang m´n eerste bandje het heeft uitgehouden (8000km). Voor zover ik het kan beoordelen is de grip goed, al ben ik nog lang niet al die grip nodig die de band biedt. Heb wel gekeken naar een andere band (BT-020), maar de keus is erg beperkt voor een fzr600 met een raar 18" achterwiel ;(
 
}) Ik mis ook de Conti Road Attack in de poll.
Ze zitten nu op de FJR. })

249183
 
mijn gsxr op dunlop d208 en mijn honda op pirelli supercorsa. de supercorsa,s zijn met 3000/4000 km compleet op en met de dunlop ik wel jaren(rij nooit op de gsxr)
 
Op m'n FJ1200 liggen voor en achter Pirelli Sport Demons en m'n brik,een xs1100 heeft voor een Shing Sheng die heel goed bevalt en achter een Continental,als die op is wordt dat ook een Shing Sheng.
 
Ik vraag me eigenlijk af met welke banden de winterrijders vooral rijden ??

[me]smitjr heeft een 020 achter en een 014 voor, lekkere combi :} [/me]
 
Bridgestone BT56f aan de voorzijde, en Michelin Pilot Sport aan de achterkant. Wil volgend jaar ofzo toch wel graag naar 1 merk en plakkers. MPP gaat niet zoals eerder gezegd, want die zijn er niet in 16". Dan waarschijnlijk BT014 of BT020.
 
BT45 en een Yokohama band onder mijn GS.... die Yokohama weet van geen verslijten. Grip zal ook wel niet geweldig zijn maar daar merke je met dat elestiekjes-frame van de GS toch niets van 8-)

Conti-toer onder de XV. waarschijnlijk ook harder dan de meesten hier leuk zullen vinden :P

en beiden lopen van de winter gewoon door 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan