Waarom die sigarettenpeuk uit het raam

_O- Lekkere realiteitszin weer.

Dezelfde mensen die hier die troep uit het raam flikkeren doen dat ook op vakantie en veroorzaken daar niet zelden gigantische bosbranden mee, wil je dan wel zo netjes zijn en die vervuiling ook even erbij op te tellen?

Nope, ik niet in ieder geval. Normaal gesproken tik ik de as en de peuk uit het raam onder het rijden. Hierbij let ik wel heel goed op dat er geen motorrijders of ander verkeer kort bij me rijdt. Als het druk is ga ik op de rechterbaan achter een vrachtwagen hangen en wacht ik tot de linkerbaan een paar 100 meter leeg is, dan pas gaat die peuk er uit.

Daarnaast ben ik wel zo intelligent om bij droogte (dus al helemaal niet in het buiteland waar het vaak erger is dan hier) een branden peuk uit de auto te gooien met alle gevolgen van dien. Dan rook ik niet of zoek ik een parkeerplaats op om de peuk daar op de grond uit te duwen.

Daarnaast pleur ik ook gewoon het klokhuis van mijn appel netjes de berm in. Of denken jullie dat de natuur dat anders zou doen? ;)

Overigens bij het dumpen v/d peuk raam helemaal open en de arm zover mogelijk naar achter (1x terug naar binnen gevlogen, au) |(
 
Zo nu en dan, als ik een lange rit heb, rook ik ook wel eens een sigaar in de auto. Aangezien dat misschien drie keer in het jaar is heb ik normaal gesproken de asbak in gebruik voor andere dingen. Dus ik heb de rechterruit op een kiertje staan om de as kwijt te raken. Ik steek gewoon het uiteinde van de sigaar uit het raam en de as waait weg.

Zodra ik de sigaar op heb gaat de ruit aan mijn kant open, druk ik de sigaar uit op de buitenkant van de ruit en, je raad het al, de sigaar gaat uit het raam. Ik let er dan wel op dat er geen (politie) auto's of motoren in de buurt zijn.

Waarom? omdat m'n asbak al in gebruik is :)

db

Hoe lang zijn jou armen dan als je door het rechterraam de as kan dumpen?
 
_O- Lekkere realiteitszin weer.

Dezelfde mensen die hier die troep uit het raam flikkeren doen dat ook op vakantie en veroorzaken daar niet zelden gigantische bosbranden mee, wil je dan wel zo netjes zijn en die vervuiling ook even erbij op te tellen?

Ja, en jou olie gebruik veroorzaakt gigantische milieu rampen en je speeltjes en eten worden gemaakt door kinderarbeid.. Bovendien heeft jou consumptie gedrag en expansie drift er tot geleid dat we uberhaupt bijna geen bossen meer hebben..

(Maar ff zonder onzin, we hebben het hier over mensen die een peuk uit het raam gooien in winter nederland en waarom de motorrijders er zon last van hebben, daar reageer ik op en zeg ik dat ze niet zo moeten zeiken en naar hun eigen gedrag moeten kijken, ipv van te miepen op de buren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan