Hoi allen,
Vandaag heb ik de inlaatrubbers van mijn 2005 XJR1300 vervangen voor 36Y versies. Dit zorgt er voor dat de carbs en airbox wat naar voren worden geschoven. Toen ik de tank terugplaatste kreeg ik de ontluchtingsslang en overloopslang niet teruggeplaatst op de nippels omdat deze ook wat naar voren getrokken waren. Ik heb ze voor nu even ontkoppeld gelaten.
Mijn vraag is alleen: Waarom moeten er uberhaupt slangen op die nippels aangesloten worden? In mijn beleving is het ergste wat kan gebeuren dat er incidenteel wat benzine over je motor lekt of een nippel door vuil verstopt raakt.
Gr. Dirk
Vandaag heb ik de inlaatrubbers van mijn 2005 XJR1300 vervangen voor 36Y versies. Dit zorgt er voor dat de carbs en airbox wat naar voren worden geschoven. Toen ik de tank terugplaatste kreeg ik de ontluchtingsslang en overloopslang niet teruggeplaatst op de nippels omdat deze ook wat naar voren getrokken waren. Ik heb ze voor nu even ontkoppeld gelaten.
Mijn vraag is alleen: Waarom moeten er uberhaupt slangen op die nippels aangesloten worden? In mijn beleving is het ergste wat kan gebeuren dat er incidenteel wat benzine over je motor lekt of een nippel door vuil verstopt raakt.
Gr. Dirk