Waarom een S of een R?

Je vind nu al de mille lekkerder sturen en je zegt zelf dat je nog niet echt kan sturen maar dan leer je dat toch sneller op de mille dan op de TLR of zie ik dat verkeerd :?
 
Je vind nu al de mille lekkerder sturen en je zegt zelf dat je nog niet echt kan sturen maar dan leer je dat toch sneller op de mille dan op de TLR of zie ik dat verkeerd :?

Hmmm, ja zo had ik het nog niet bekeken. :)

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat de Mille lichter stuurt, en dat is wat lekkerder vind ik. Maar de Mille is ook iets minder stabiel (maar toch nog enorm stabiel).

Daarbij is de Mille duurder en moeilijker tweede hands te vinden. Dus vroeg ik me af of dat het waard is om te kiezen voor de Mille.

De TL heeft een slechte naam, maar alle tests die je leests verbazen ze zich erover dat hij zo goed rijdt... |(

Dus dat hij slecht zou zijn is meer gelul. Hoezo een ander denkt het dus ik zeg het ook maar...
 
ik heb dat ook gemerkt
het imago van de tl is slecht
maar bijna iedereen die er een heeft is er heel erg over te spreken.
zelfs diegene die de eerste versie hadden en ook de problemen zijn er goed over te spreken.
 
ik heb dat ook gemerkt
het imago van de tl is slecht
maar bijna iedereen die er een heeft is er heel erg over te spreken.
zelfs diegene die de eerste versie hadden en ook de problemen zijn er goed over te spreken.

En voorzover ik het begreep zit het zo. De TLS is in '97 op de markt gebracht. Deze hadden die problemen, maar na modificatie is het geheel opgelost. De TLR is pas in '98 op de markt gebracht en hierbij is dat nooit aan de orde geweest, overigens bij de '98 modellen van de TLS ook niet.

En ik heb er op gereden en weet nog steeds niet wat nou beter is...
 
je heb ook nog de vtr 1000 van honda he...
de firestorm...

en natuurlijk de sp-1... :)

maarum, als je weer aan het kijken ben voor een motor fiets heb jij geld teveel ofzo? :)

Ben het een beetje aan het uitzoeken. In een testje over de TLS weten ze het volgende. De Aprilia Falco vinden ze wat beter dan de S. De VTR iets minder (minder vermogen, mindere remmen, mindere vering).

Over de TLR zijn ze meer tevreden dan de Falco, niet in kwaliteit, maar meer omdat hij sportiever is. Echer de Mille haalt hij natuurlijk niet.

Over het algemeen vinden ze de TL's trillingsvrij voor een Twin en de het schakelen gaat mooi soepel. Bij de TLS gaan ze liever voor de Falco, maar dan moet je wel iets meer geld meenemen. Bij de TLR hebben ze niet direct een goed alternatief. Alleen de Mille of een Duc, en die zijn een heel stuk prijziger.
 
RSV mille lekker rijden?
ik vind die motors bloedmooi om te zien! echt...maar sinds dat ik er een keer op gereden heb...

voor geen rsv mille nooit...sorry :)

JAAA!!! Op een RSV Mille gereden!!!

Dat ding rijdt echt lekker, kan me niet voorstellen dat een R1 nog lekkerder rijdt (voor mij).
 
maarum, als je weer aan het kijken ben voor een motor fiets heb jij geld teveel ofzo? :)

Heb je al gevraagd ;) , nee heb geen geld teveel.

En SP-1 is nog duurder... VTR vind ik minder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan