Waarom een supersport kopen?

Waarom rijd jij supersport

  • Ik durf niet hard door de bocht

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik heb een klein pikkie

    Stemmen: 9 9,3%
  • Ik ben snel op elk type motor

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik rijd geen ss, maar een echte motor!

    Stemmen: 22 22,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 3,1%
  • Ik stem graag in een waardeloos topic

    Stemmen: 51 52,6%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Maar dat uiteraard geheel terzijde. :+
Geeft niets hoor, en voor de goede orde dan:

Posen maar, met textiel jas *O*

600%2Cmfmm07-2-0385-border.jpg


full




_O-


;)
 
Laatst bewerkt:
Maar, kort maar krachtig een SS is een hele leuke motor als je ervan houdt. Maar dat geld ook voor een Custom of al het andere wat 2 wiele heeft ( op scooter na dan :+ )

Iedereen koopt wat ie leuk vindt, ongeacht wat iemand anders er van vindt. En vaak is het type motor wel een richtlijn voor het type bestuurder.

Iedereen kent de klasieke vooroordelen wel:

BMW: oudere mannen, kaal en leraar
Heinkel: Open sandalen en geitenwollen sokken
R1: iedereen die nog geen rijbewijs heeft ( want de Honda R1 met wel 300pk kennen ze allemaal )

etc.
etc...
 
Maar, kort maar krachtig een SS is een hele leuke motor als je ervan houdt. Maar dat geld ook voor een Custom of al het andere wat 2 wiele heeft ( op scooter na dan :+ )

Iedereen koopt wat ie leuk vindt, ongeacht wat iemand anders er van vindt. En vaak is het type motor wel een richtlijn voor het type bestuurder.

Iedereen kent de klasieke vooroordelen wel:

BMW: oudere mannen, kaal en leraar
Heinkel: Open sandalen en geitenwollen sokken
R1: iedereen die nog geen rijbewijs heeft ( want de Honda R1 met wel 300pk kennen ze allemaal )
TL1000R: voor de ietwat fors uitgevallen kerels die het koppel goed kunnen gebruiken

etc.
etc...

Sorry... Schot voor open doel... :+

Schitterende fiets overigens :9~
 
Shaggy8675 schreef op 07 oktober 2007 @ 20:15:
Maar, kort maar krachtig een SS is een hele leuke motor als je ervan houdt. Maar dat geld ook voor een Custom of al het andere wat 2 wiele heeft ( op scooter na dan )

Iedereen koopt wat ie leuk vindt, ongeacht wat iemand anders er van vindt. En vaak is het type motor wel een richtlijn voor het type bestuurder.

Iedereen kent de klasieke vooroordelen wel:

BMW: oudere mannen, kaal en leraar
Heinkel: Open sandalen en geitenwollen sokken
R1: iedereen die nog geen rijbewijs heeft ( want de Honda R1 met wel 300pk kennen ze allemaal )
TL1000R: voor de ietwat fors uitgevallen kerels die het koppel goed kunnen gebruiken

etc.
etc...

_O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan