Waarom Eurosport, Waarom !!

Rizkit

MF'er
19 okt 2003
192
0
Beersel
Ik ben het beu !
sinds een paar jaar is er in mijn regio geen eurosport meer ( mijn regio is beersel, bij halle in Belgie)
20 kilometer verder is er dan wel weer eurosport. Ik wil zo graag de kleuren, geluiden en geuren waarnemen van superbike, ma ik vind niets ;( .
Heel soms vind ik iets tijdens het zappen maar ... TE WEINIG.
weet er iemand waar, wanneer , op welk kanaal er superbike (of 500, 250 of 125 ) wordt uitgezonden.

Het is vandaag zondag , en ik zou graag nog naar superbike vandaag kijke , dus haast U })
 
ahh pest em nou niet :)

hebbie geen satteliet? dat zou dan de oplossing zijn ;)
 
De hele dag motor/autosport op Eurosport, 2x SBK, WSS, 125,250+ MotoGP!! BBC zond alleen s'nachts een korte samenvatting uit.
 
Koop een schotel, dan heb je ook een zender als Motors.
24 uur auto en motorsport per dag.
plus nog zo'n 1000 andere kanalen.
kost 6.25 euro in de maand.
 
jurgen reed idd als de gekste!
Kijk maar hoe blij hij was bij de finishvlag !! 3e in de WK-stand en dan nog maar 1 puntje van nr. 2 verwijderd! Klasse!

full
 
SBK op eurosport sucks! BBC heeft het veel leuker, veel interviews en info etc ect.. Maarja BBC zond het niet uit, ja 's avonds laat, daar heb je wat aan als je weer naar school moet die maandag.
en die maandag was kut want heb een deur tegen mijn hoofd gekregen, heb nu een gescheurde wenkbrauw! Heb er twee hechtingen in en heb een dik, blauw oog! Ik ben zielig! net als Dani! Naja Dani is nog wat zieliger denk ik! ;) hahaaha

byee
 
Idd.. wij hebben hier ook geen eurosport..en dat is behoorlijk klote... satteliet met "decoder" is nog het leukste om te overwegen..
 
maar als 2000 kanalen...???
zonder abonnement...?? vertelvertelvertel!!

Wanneer slaap jij dan....???
Tja voor ±€700,- incl. schotel en draaiarm zie je de hele wereld zonder abonnement.
Zie die link ergens eerder gepost en bestel maar bij die sponsors.
De gecodeerde zenders kan je decoderen via sites die de codes ontcijferen/kraken.ff downloaden en proggen maar! :9
Vanavond was er weer gratis AMA-superbike,Kurtis Roberts had gewonnen en Matt Mladin kampioen.
Niet alleen alle races,maar ook rukken totdat de vellen eraan hangen :}
Enne...geen soft... hoor!Alle gaatjes worden benut :} Lijkt wel of er een camera op gemonteerd zit.
 
Ik heb genoten van Jurgen.

Knappe prestatie!!!

Mooi gevecht op het eind en knap staaltje tactiek
 
Tja voor ±€700,- incl. schotel en draaiarm zie je de hele wereld zonder abonnement.
Zie die link ergens eerder gepost en bestel maar bij die sponsors.
De gecodeerde zenders kan je decoderen via sites die de codes ontcijferen/kraken.ff downloaden en proggen maar! :9
Vanavond was er weer gratis AMA-superbike,Kurtis Roberts had gewonnen en Matt Mladin kampioen.
Niet alleen alle races,maar ook rukken totdat de vellen eraan hangen :}
Enne...geen soft... hoor!Alle gaatjes worden benut :} Lijkt wel of er een camera op gemonteerd zit.


bweheheheheh
 
Tja voor ±€700,- incl. schotel en draaiarm zie je de hele wereld zonder abonnement.
Zie die link ergens eerder gepost en bestel maar bij die sponsors.
De gecodeerde zenders kan je decoderen via sites die de codes ontcijferen/kraken.ff downloaden en proggen maar! :9
Vanavond was er weer gratis AMA-superbike,Kurtis Roberts had gewonnen en Matt Mladin kampioen.
Niet alleen alle races,maar ook rukken totdat de vellen eraan hangen :}
Enne...geen soft... hoor!Alle gaatjes worden benut :} Lijkt wel of er een camera op gemonteerd zit.


He porky,

Ik heb een satelietschotel en een gewoon abonnement bij canal+ voor €15 per jaar. Ik ben uitgericht op de Astra sateliet. Maar geen tequila zender te vinden.
En eh downloaden....?kraken....?.
Noem eens een site waar dat te vinden is..??
 
Ik ben het beu !
sinds een paar jaar is er in mijn regio geen eurosport meer ( mijn regio is beersel, bij halle in Belgie)
20 kilometer verder is er dan wel weer eurosport. Ik wil zo graag de kleuren, geluiden en geuren waarnemen van superbike, ma ik vind niets ;( .
Heel soms vind ik iets tijdens het zappen maar ... TE WEINIG.
weet er iemand waar, wanneer , op welk kanaal er superbike (of 500, 250 of 125 ) wordt uitgezonden.

Het is vandaag zondag , en ik zou graag nog naar superbike vandaag kijke , dus haast U })
Dé oplossing. VERHUIZEN :)
Waar ik vroeger woonde (ook in België) had ik tot mijn grote spijt ook geen Eurosport, toen ik verhuisde stelde ik tot mijn grote vreugde vast dat Eurosport daar wel op de kabel staat (regio Kortrijk)
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan