Waarom geen aparte "Navigatie Meuk" afdeling?

paul snip

Die hard MF'er
18 mrt 2013
307
24
Een
Er zijn blijkbaar veel mensen geïnteresseerd in de navigatie afdeling van MF. Ook niet motorrijders zoals ik. Als ik eerlijk ben gebruik ik MF daar voornamelijk voor. En af en toe eens om inspiratie qua route en/of reisbestemming op te doen.

Is het niet een idee om een apart deel van het forum te maken voor navigatie meuk? Het sneeuwt nu een beetje onder in het Reizen en toeren gedeelte vind ik.
 
Er zijn blijkbaar veel mensen geïnteresseerd in de navigatie afdeling van MF. Ook niet motorrijders zoals ik. Als ik eerlijk ben gebruik ik MF daar voornamelijk voor. En af en toe eens om inspiratie qua route en/of reisbestemming op te doen.

Is het niet een idee om een apart deel van het forum te maken voor navigatie meuk? Het sneeuwt nu een beetje onder in het Reizen en toeren gedeelte vind ik.
Is dit niet vrij kort samen te vatten in Garmin, TomTom en Chinees?
 
Ja dat klopt, maar het staat nu onder "Reizen en Toeren". Terwijl het volgens mij beter een apart hoofdstuk zou kunnen zijn. Alle navigatiemeuk op een hoop. Toestel reviews. Navigatie software. Apps. Poi's en routes. Houdt de rubriek "Reizen en Toeren" ook overzichtelijker denk ik...
 
Ik denk niet dat er genoeg topics zijn om er een apart forum voor te maken maar ik gooi het in de groep.
Nou, ik zit toevallig het forum af te speuren naar nav mogelijkheden. Sub-forum onder Reizen en Touren lijkt mij handig.
 
Zoiets als sub-forum "Navigatie hw/sw" met Osmand, Tomtom, Garmin, POI's, etc.
 

Modbreak:

Stel je inhoudelijke vraag niet hier maar in Reizen en Toeren

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan