waarom geen off- topic

joren

MF'er
27 okt 2007
50
0
schildwolde
hallo,

waarom zit er op dit forum eigenlijk geen off topic ?
gewoon waar je over andere dingen kan praaten als motor !



joren
 
dat zit er wel, alleen moet je daarvoor minimaal 30 dagen geregistreerd zijn ;)
 
30 dagen? Jeee dan moet ik 'm ook kunnen zien, en da's toch maar mooi op deze vrijdag! Ik ga snel kijken1 Dááág :+
 
Ik ben nu langer dan 30 dagen geregistreerd maar kan nergens het off topic gedeelte vinden. Kan iemand me helpen?
 
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Nog 1 bericht en je bent er. ;) (wel even een nacht afwachten, aangezien deze gegevens elke nacht worden bijgewerkt)
 
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Nog 1 bericht en je bent er. ;) (wel even een nacht afwachten, aangezien deze gegevens elke nacht worden bijgewerkt)


Ik word een beetje moe van de term EXTRAATJE, klinkt wat denigrerend, wat denk je van de term AANVULLING. We zijn er voor elkaar. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan