Waarom (geen) Triumph?

Okay, het is wel duidelijk waarom de "buikschuivers" (met alle respect) geen Triumph willen. De prestaties van de TT600 (= viercylinder) lieten nogal te wensen over t.o.v. de Japanse fabrikanten.

Maar nu de potentiële naked bikes en custom rijders: Waarom wel of geen Triumph?


Mjoah daar kan ik niet echt goed over oordelen. Maar de naked's vind ik wel erg cool!!
 
tt600r.jpg

En weer een slap R1 aftreksel... :X
 
Ik heb eens gereden op een 900 sprint driecilinder. Werkelijk fantastisch. Hij was lang gebouwd en dat kan ik met mijn 198 goed gebruiken.

Maar ja, ehh, geen cardannetje.
Dus toch maar een brik met wielen gekocht.
 
:} voor Triumph...

Heeft iemand een uitgebreide handleiding voor de Triumph Tiger (oude versie rond 1996)? Ik heb wel een boekje onder mijn buddy maar als ik echt wil sleutelen dan is een werkplaats handleiding erg handig... Ik heb al uren op internet gezocht maar het is niet echt een veel gebruikte motor... Merci!

Met vriendelijk groet,
Tiger.
 
:} voor Triumph...

Heeft iemand een uitgebreide handleiding voor de Triumph Tiger (oude versie rond 1996)? Ik heb wel een boekje onder mijn buddy maar als ik echt wil sleutelen dan is een werkplaats handleiding erg handig... Ik heb al uren op internet gezocht maar het is niet echt een veel gebruikte motor... Merci!

Met vriendelijk groet,
Tiger.

Kijk hier eens:

www.motorcyclebooks.com/trium19.html


Zal ook wel in Nederland te krijgen zijn.
 
Weinig of geen triumph? t Valt mee hoor. Zie d'r toch echt genoeg rondrijden! Maar dat kan ook komen doordat we zelf ook met Triumph rijden. Schoonfamilie heeft er 4 in de schuur staan.... Triumph Daytona 1200, Triumph Trophy 900, Triumph Speed Triple 750 en de meest recente een Triumph Sprint ST 900. De Speed Triple gaat er deze winter uit, en een der nieuwste komt er voor in de plaats. Vraag is alleen nog ff welke precies.
 
Hmm, een Triumph Tiger 955 staat echt wel op m'n huidige verlanglijstje (staan er 4 op momenteel : Kawa ZZR 1200, Aprilia Futura, Duc ST2 of die Triumph dus), maar aangezien ik voorlopig toch van plan ben om nog enkele jaren met m'n ZZR voort te tuffen...
 
Snap t nut niet helemaal om een 6jaar oud topic omhoog te schoppen
al helemaal niet met iets als spam :N :N
 
Laatst bewerkt:
Weer zo een lutser die denkt dat het zin heeft om 20 forumonderdelen aan te maken waar vervolgens 0 posts in staan. Eerst bezoekers, dan pas uitbreiden met forums! :X

Oh kutspam bedoelde ik. :+
 
Laatst bewerkt:
Weer zo een lutser die denkt dat het zin heeft om 20 forumonderdelen aan te maken waar vervolgens 0 posts in staan. Eerst bezoekers, dan pas uitbreiden met forums! :X

Oh kutspam bedoelde ik. :+

Hey looozer, staan al 100 berichten in, in 3 dagen. Misschien kan je voortaan je menig voor je houden en lekker op je scooter gaan rijden. Ik verdien er niets mee hoor, wil gewoon dat de nieuwe Triumph rijders lekker kunnen posten over hun nieuwe of oude fiets. negatieve eik..
 
Hey looozer, staan al 100 berichten in, in 3 dagen. Misschien kan je voortaan je menig voor je houden en lekker op je scooter gaan rijden. Ik verdien er niets mee hoor, wil gewoon dat de nieuwe Triumph rijders lekker kunnen posten over hun nieuwe of oude fiets. negatieve eik..

.....en daarvoor moet je een nieuw forum openen? Kan o.a. al op een heel specifiek triumph-forum met een kleine 800 leden: www.triumphriders.nl *D
Waarom zou iemand hier op MF trouwens zijn mening voor zich moeten houden, zou een saaie boel worden............... '(
Een meer dan vijf jaar oud topic opsnorren om je ei(tje) kwijt te kunnen :X :X ; zou een loser-actie kunnen zijn :? |(
 
Laatst bewerkt:
.....en daarvoor moet je een nieuw forum openen? Kan o.a. al op een heel specifiek triumph-forum met een kleine 800 leden: www.triumphriders.nl *D
Waarom zou iemand hier op MF trouwens zijn mening voor zich moeten houden, zou een saaie boel worden............... '(
Een meer dan vijf jaar oud topic opsnorren om je ei(tje) kwijt te kunnen :X :X ; zou een loser-actie kunnen zijn :? |(
Mee eens :Y
 
En toch is dit zeker weer als een actueel topic te bestempelen.

De kwaliteit van Triumph is de laatste jaren behoorlijk verbeterd.

De Speed Triple, Daytona 675, Tiger 1050, Sprint ST en de nieuwste telg Street Triple zijn allemaal dikke winnaars gebleken.
Duidelijk te merken aan de Street Triple bijvoorbeeld, waarbij de levertijden al tot september 08 oplopen.

Triumph is goed bezig :}
 
En toch is dit zeker weer als een actueel topic te bestempelen.

De kwaliteit van Triumph is de laatste jaren behoorlijk verbeterd.

De Speed Triple, Daytona 675, Tiger 1050, Sprint ST en de nieuwste telg Street Triple zijn allemaal dikke winnaars gebleken.
Duidelijk te merken aan de Street Triple bijvoorbeeld, waarbij de levertijden al tot september 08 oplopen.

Triumph is goed bezig :}
Nou als er pas geleverd kan wordenin augustus zijn ze niet goed bezig :W
 
Nou als er pas geleverd kan wordenin augustus zijn ze niet goed bezig :W


jaja, we gebruiken hem nog maar eens 'elk voordeel heb zijn nadeel'

en de levertijden 'geduld is een schone zaak'


het is niet voor niks dat de levertijden oplopen, zegt wel iets over de populariteit en/of kwaliteit
 
Terug
Bovenaan Onderaan