waarom halen auto's mij in?!?

Het kan idd niet dat je met 25kw maar de 110 haalt:O

Iedereen zei dat mijn zxr 750 met 25kw als een zandzak zal rijden en zelfs die doet 0-100 in 6 a 6.5 seconde en top nog niet getest maar wel een x'tje 150 gereden en daar zat ie opzich zo op, en trok nog simpel door.

En autoweg is geen probleem, ook auto's inhalen niet, ook niet met z'n 2en. Reed laatst met flinke tegenwind naar de motorai met een vriend van me achterop hele stukken 140 (kon harder maar niet meer gas gegeven).

Dus een GS500 die stukken lichter is zal zeker veel sneller dan 110 moeten gaan!

Laat hem idd us afstellen.

Volgens mij lopen grotere (gekuipte) 25KW motoren altijd wel wat harder dan een naakt klein dingetje.
 
ik heb hetzelfde op mijn suzuki sv650,

IT SUCKS :X

ga daarom ook overstappen op een kawa ZX6R 98/99 zodat het kuipwerk de wind beter verwerkt..

groeten
 
Ehmm, gewicht maakt niet zoveel uit als je eenmaal op snelheid bent.
Stroomlijn des te meer :) .

Evengoed haalt mijn NX250 met 25PK de 130-140 nog wel (mits je geen flinke tegenwind hebt, maar goed).

Dus zelfs met 25KW zou zo'n GS/SV ding ruim meer dan 110 moeten kunnen halen, als ie dat niet doet is er gewoon iets enorm fout.
Je hebt gewoon 10PK meer (bijna 40% meer) en je gaat nog niet eens harder terwijl die NX de stroomlijn van een baksteen heeft ?
Kun je toch wel nagaan dat dat vermogen niet echt zal kloppen.
 
Terug schakelen. Helpt dat niet ff op de dynobank zetten.
 
Teller van een RSV wijkt niets af!!! Zal wel alleen bij scooters en licht spul zijn!!! RS125 is namelijk ook niet helemaal correct, maar op zoch wel fijn, want als je dan 85 denkt te rijden, wordt je niet geflitst... Hou je een beetje in dus...
 
Ik heb ook een GS500 en die loopt 150 ongeveer. Wil die op goede momenten ook nog wel halen met iemand achterop. Dat terwijl die volgens de rollerbank maar 15,5kw zou hebben... dus die van jou zou toch zeker harder moeten kunnen als die op 25kw begrenst is.
 
Hallo, ik rijd zelf een kawasaki ltd 454 (Chopper), ook 25 kw aangezien ik nog maar 18 jaar ben. Maar ik haal normaal gewoon strak 130 en op een mooie dag 140. Met 25 kw kun je nou eenmaal niet asociaal hard rijden. Dus dat betekend gewoon dat je de komende 2 jaar inderdaad wat langzamer kunt zijn dan auto's op de snelweg. Succes verder.

Groeten, Jasper.
 
Hallo, ik rijd zelf een kawasaki ltd 454 (Chopper), ook 25 kw aangezien ik nog maar 18 jaar ben. Maar ik haal normaal gewoon strak 130 en op een mooie dag 140. Met 25 kw kun je nou eenmaal niet asociaal hard rijden. Dus dat betekend gewoon dat je de komende 2 jaar inderdaad wat langzamer kunt zijn dan auto's op de snelweg. Succes verder.

Groeten, Jasper.
Niet dat we het ermee eens moeten zijn natuurlijk. ;)
 
ik heb gelest op een 25kw GS en die had het bij de 130 echt wel gehad...

zelf heb ik nou een 25kw GPX600R, en die is zeker niet traag...

6000 toeren voor 120 en dan heb ik nog dik over. een raceblok en een kuip doen wonderen in de kwelling die 25kw heet.
 
tis toch ook de bedoeling van zo'n 25 kw dattie niet echt blaast of niet??
Je moet natuurlijk wel gewoon met het verkeer meekunnen
 
Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha Hahahahahaha Whahahahaha Pwhahahahhahaha Ffewwwttttttt... Bwahahhahaha


B|

:^ :^ :^ :^

En mijn duc gaat 400 km/u want ik heb meer vermogen dan 25kw :+ :+

ontopic: Denk dat je hem toch ff moet laten afstellen als hij maar 110 gaat. Maar laat je niet gek maken op MF, je hoeft niet elke keer naar de dealer trug omdat hij de 210 km/u niet red. :X ;) Denk dat ergens tussen de 140 en 160 haalbaar moet zijn met een gsje.
 
je gasschuif blijft idd op dezelfde hoogte staan ja, maar je motor krijgt wel meer mengsel. het hielp bij mij iig enorm(het was ook te merken dat de GS "vroeger" veel te weinig mengsel kreeg in hoge toerentallen)

He, boucke ik heb het geprobeerd met die gasnaald omhoog zetten maar het werkt voor geen meter slechter nog me GS is alleen slechter gaan lopen en staat of bij stationeer toerental, ook al de benzine op is en hij moet naar zijn res worden overgeschakeld dan kapt me motor er gewoon mee(normaal kon die nog net na reserve worden geschakeld) heb dit al twee keer gehad op een drukke weg, een keer op de linker baan van de snelweg zonder vluchtstrook snel een afslag gepakt.
Op welke stand heb jij die gasnaald staan ik had hem eén naar beneden gedaan dus op de een na laatste van beneden.
Het mengsel bleef na mijn aanzijn ook het zelfde, bougie was nu niet echt veel beter gekleurd.
Heb ik iets fout gedaan of werkt het gewoon niet.
 
...
Op welke stand heb jij die gasnaald staan ik had hem eén naar beneden gedaan dus op de een na laatste van beneden.
...

Heb je de naald naar beneden of naar boven gezet? (ten opzichte van de gasschuif)

Heb je er ook een boek bij zodat je alle instellingen na kunt kijken?
 
Heb je de naald naar beneden of naar boven gezet? (ten opzichte van de gasschuif)

Heb je er ook een boek bij zodat je alle instellingen na kunt kijken?
Gasnaald naar boven, ringetje naar beneden, op de ene laatste stand van beneden gedaan.
Heb wel zo'n werkhandboek maar die is engels nu is me engels wel aardig maar dat motorniche technisch engels ben ik toch wat minder goed in.
Hij slaat ook stationneer af omdat de carb natuurlijk meer brandstof geeft maar hij krijgt nog steeds de hoeveelheid lucht als daar voor.(veel brandstof weinig lucht)
 
Helaas bestaan er niet zulke simpele handelingen om een bepaald type motorfiets sneller te maken.

Wat je het beste kunt doen is alles nakijken en terugbouwen naar orgineel wat niet goed zit (met begrenzing dus).
Heb je al wat dingen nagekeken? Denk aan bougies (gewoon vervangen als je het niet zeker weet), luchtfilter, valse lucht bij inlaatrubbers, timing (stroboscooplamp).
 
Laatst bewerkt:
Helaas bestaan er niet zulke simpele handelingen om een bepaald type motorfiets sneller te maken.

Wat je het beste kunt doen is alles nakijken en terugbouwen naar orgineel wat niet goed zit (met begrenzing dus).
Heb je al wat dingen nagekeken? Denk aan bougies (gewoon vervangen als je het niet zeker weet), luchtfilter, valse lucht bij inlaatrubbers, timing (stroboscooplamp).
Heb alles gelijk die dag nog terug gezet is misschien 5 min werk.
Alles is nog goed hij heeft net een grote beurt gehad waarbij de inlaatrubber zijn vervangen nieuwe filters enz.
Denk gewoon dat het niet zo simpel gaat.
Je moet dat weer aan je lucht schroef gaan zitten enzo en daar heb ik geen zin in.
Ik wou het gewoon even proberen en het lukt dus blijkbaar niet zo simpel, gewoon alles weer terug gezet en hij loopt nu weer als een 25kw zonnetje.
Dan nog maar een jaartje 25 kW en wat minder hardt dan dat hij iets harder gaat en slecht loopt. :)
 
ha mede motorliefhebbers,

ik ben 19, heb net mijn klein-rijbwijs en een mooie zwarte suzuki gs500e gekocht. Toen ik er een proefritje mee maakte toen hij nog niet 25kw was stopte ik bij de 150 k/u vanwege rukwindjes wat eng begon te worden. Maar nu (nu is ie 25 kw) wil ie soms niet harder als 110 k/u ;( Gem. 120. wind mee 130/140. Wind tegen 105/110. Neem ik iemand achterop gaat ie maar 100 |( . Nu geniet ik enorm van het rijden :] maar ik baal er toch wel van. Auto's halen mij in op de snelweg ipv andersom :r

blablalba; is dit normaal? Zijn wij klein-rijbewijsers 2 jaar gedoemd tot dit, of kan ik hier iets aan doen. Normaal gaat zelfs een 25 kw-er toch harder? Is de motor bv niet goed afgestelt of zo en moet ik er mee terug? (ps. bw '93 met 65.000 op de teller.)

spenk
Gewoon Dooorrrrriiijdddddeennn :+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan